قیمت خرید نایلکس نانی

قیمت خرید نایلکس نانی درجه یک اعلا در حجم های خرده و عمده از طریق این مرکز تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور مشتریان عزیز اعلام میگردد. یکی از ضروریاتی که هر فروشگاه عرضه نان به آنها نیاز دارد ، کیسه های نازکی هستند که مردم برای قرار دادن انواع نان های تازه پخت استفاده می کنند. البته فروشگاه هایی که نان و محصولاتی به مانند آن را تهیه و به فروش می رسانند تنها به یک مدل پلاستیک احتیاج ندارند اما در این مقاله قصد داریم به معروف ترین و پرمصرف ترین آنها که برای قرار دادن انواع نان مثل لواش ، سنگک ، تافتون و بربری استفاده میشوند بپردازیم. در ادامه به سایزها ، دوخت ، کشسانی و نکات مهم در رابطه با قیمت خرید نایلکس نانی خواهیم پرداخت.

قیمت خرید نایلکس نانی

اطلاعات کلی‌ درباره نایلکس مخصوص نان

پلاستیک های پلی اتیلنی نازک مخصوص نان چندین و چند سال است که جایگزین پارچه و کاغذ برای جمع کردن نان ها شده اند.
این کیسه ها که مواد تشکیل دهنده آن بسیار نزدیک به نایلکس دسته دار شفاف است ، کاملا بهداشتی هستند و هیچ خطری برای محیط زیست و انسان ندارند.
به طور معمول این محصولات ضخامتی در حدود ۱۰ میکرون و پایین تر دارند و مهم ترین مزیتی که نسبت به سایر کیسه های فله دسته دار و بدون دسته دارند ، همین است.
به طور دقیق تر ضخامت نایلکس های نانی را میتوان با ضخامت کیسه فریزر‌ چسبی یا ساده تطبیق داد از دیگر اطلاعات مهم راجعبه محصول ، میتوان به بدون بو و شفاف بودن آن هم اشاره کرد.
خاصیت شفافیت بالا باعث میشود تا حتی تعداد نان های داخل کیسه به راحتی شمرده شود.

سایزهای استاندارد نایلکس نونی

به مانند انواع نایلون های دسته دار و بدون دسته ، کارخانه های تولید کننده ، ابعاد پرفروش و پیش فرضی را از این محصولات تهیه و به فروش می رسانند.
این اندازه های پرمتقاضی در سالهای اخیر بیشترین میزان درخواست و انطباق با نیازهای مصرف کنندگان را داشته اما چنانچه مشتریان گرامی به غیر از این ابعاد به اندازه های دیگری هم نیاز داشته باشند ، ما میتوانیم آن را برای خریداران آماده کنیم.
ابعاد حاضری نایلکس نانی عبارتند از سایزهای ۴۰×۵۰ ، ۵۵×۷۰ ، ۶۰×۸۰ ، ۶۰×۹۰ و ۷۰×۹۰.

قیمت خرید نایلکس نانی

دوخت و دوام پلاستیک نانی

نود درصد از تولید کننده های نایلون دسته دار ارزان و بدون دسته نانی ، آنها را بصورت دو دوخت تهیه می کنند اما به دلیل اینکه این محصول بسیار نازک میباشد و قرار نیست وزن زیادی را تحمل کند ، میتوان آن را تک دوخت هم تولید کرد.
کشسانی پلاستیک نانی به نسبت ضخامتی که دارد ، عالیست ولی نکته ای که در مورد دوام کالا اهمیت دارد ، نسوختن و عدم پارگی در زمان استفاده و قرار دادن نان ها درون آن میباشد.

نکته مهم در رابطه با قیمت خرید نایلکس نانی

قیمت خرید نایلکس نانی در شرایط تورم هیچ گاه ثابت نبوده و با وجود اینکه هدف ما از ارائه این مقاله اطلاع شما از آخرین نرخ محصول است و این نرخ در حال حاضر ۳۹ هزار تومان میباشد ، اما روند تغییرات نرخ مواد اولیه به قدری نوسان دارد که هیچ گاه نمی توان به چیزی که دیروز یا حتی صبح امروز اعلام شده اعتنا کرد.
از شما عزیزان در هر شهری از کشور عزیزمان که هستید خواهشمندیم قبل از اینکه اقدام به خرید عمده نایلکس دسته دار یا نایلکس نانی کنید ، از نرخ روز که توسط مسئول کارخانه ارائه میشود مطمئن شوید.

قیمت خرید نایلکس نانی

پایینترین قیمت خرید نایلکس نانی توسط تولیدی

طبیعتا برای به دست آوردن بهترین قیمت خرید نایلکس نانی باید مستقیما با تولیدی ها کار کنید.
امروزه پیدا کردن این مراکز خرید از طریق برنامه های اینترنتی کار ساده ای شده اما شاید همه کارخانه ها نتوانند بهترین خدمات ممکن را به مشتریانشان بدهند.
پیشنهاد میکنیم در همکاری مستقیم با شرکت ها ابتدا مدرن بودن مجموعه را در نظر گرفته و سپس راجعبه همکاری تصمیم بگیرید.
منظور از مدرنیته بودن مجموعه ، پوشش دادن خدمات قبل و پس از فروش میباشد و چنانچه مشتری نخواهد حضورا در محل تولیدی باشد ، مسئول فروش باید تمامی مراحل سفارش و دریافت محصول را به صورت اینترنتی انجام دهد ضمن اینکه کیفیت و قیمت کالا را نیز برای مشتری تضمین نماید.
جهت سفارش و همچنین مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما در واحد عرضه در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *