قیمت خرید نایلکس رکابی

قیمت خرید نایلکس رکابی شفاف درجه یک پرتعداد از طریق این سایت و مجموعه تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میشود. در این مقاله مشخصا به محصولی اشاره خواهیم کرد که در چند سال گذشته علاوه بر مشتریان همیشگی داخلی ، مشتریان خارجی زیادی را هم جذب نموده است. پلاستیک های دسته رکابی فروشگاهی جزو ضروریات خرده فروشی ها هستند و از این جهت تولید ، فروش و مصرف آنها هیچ گاه متوقف نمیشود. تعداد زیادی از خریداران بیشتر از کیفیت ، از تعداد بالای نایلکس دسته دار شفاف رضایتمندی داشته اند و کارخانه های تولیدی کشور هم دقت زیادی در درآوردن تعداد بالا در هر سایز این محصول می کنند. در ادامه به ویژگی ها و ارائه قیمت خرید نایلکس رکابی بر اساس انواع ارزهای خارجی خواهیم پرداخت.

قیمت خرید نایلکس رکابی

انواع ابعاد و تعداد در کیلو کیسه قلابدار شفاف

اندازه‌ هایی که برای تولید نایلکس ها و نایلون دسته رکابی در نظر‌ گرفته میشود بر اساس نیاز خریدار است.
در ادامه علاوه بر ذکر هر اندازه استاندارد و پرفروش ، به تعداد برگ هایی که در هر سایز به خریداران داده میشود نیز اشاره خواهیم کرد.
شما میتوانید علاوه بر سفارش ابعاد مورد پسند خود ، ابعاد پیش فرض تولیدی ها که عبارتند از سایز های
( ۲۵×۳۵  چهارصد و سی برگ )
( ۳۰×۴۰ سیصد و هشتاد برگ )
( ۳۷×۴۷ دویست و هشتاد برگ )
( ۴۵×۵۵ صد و پنجاه برگ )
( ۵۵×۶۵ صد و بیست برگ )
( ۶۵×۷۵ صد برگ )
میزان بازدهی کیسه های پلاستیکی متناسب با موادیست که در تولید آن بکار رفته و صد البته همه شرکت ها ، از مواد یکسانی برای تهیه نایلکس شفاف استفاده نمی کنند در نتیجه ممکن است تعداد پلاستیک های موجود در هر اندازه با اعدادی که ذکر شد تفاوت کوچکی داشته باشد.

قیمت خرید نایلکس رکابی

مواد گرید یک پتروشیمی به چه معناست؟

اگر مواد اولیه ای که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد مواد گرید یک پلیمری که توسط شرکت های پتروشیمی تهیه میشود نباشد ، اصلا محصول درجه یکی به وجود نخواهد آمد.
نایلکس دسته رکابی درجه یک ،۸۰ درصد پلی اتیلن سنگین در خود دارد به همین دلیل جنس مقرون بصرفه و باکیفیتی را در نهایت تحویل میدهد.
وزن هر برگ نایلکس شفاف سایز ۳۷×۴۷ که با بهترین مواد پلی اتیلنی تولید شده بین سه الی سه و نیم گرم و‌ اگر اگر از مواد ضایعاتی برای تولید استفاده شده باشد ، بین پنج‌ و نیم الی شش گرم خواهد بود.

تاثیرات نوسانات بر قیمت خرید نایلکس رکابی

در عصر حاضر تورم وحشتناکی بر بازار ایران حکم فرما شده که باعث ایجاد نوساناتی در نرخ تمامی کالاها شده است این نوسانات در ۹۰‌ درصد مواقع روند رو به رشدی داشته و خریداران حرفه ای بازار هم برای سفارشی پرسود ، کار خیلی سختی دارند.
تغییرات قیمت خرید نایلکس رکابی در طول سال به عواملی مثل بالا رفتن نرخ مواد اولیه ، هزینه زیر ساخت ها ، هزینه کارگر وابسته است و همانطور که گفته شد در بلند مدت افزایشی ۳۰ الی ۶۰ درصدی روی قیمت نهایی محصول می گذارد.
پیشنهادی که به مشتریان عمده گرامی میشود این است که حتی الامکان با تولید و تامین کنندگان ارتباط گرفته و به آنها بگویید که شما را در جریان فرصت های خرید قرار بدهند.
البته اگر در خریدتان عجله ای ندارید در غیر اینصورت همین حالا بهترین زمان برای سفارش عمده است چون احتمال بیشتر شدن قیمت ها در هر ساعت وجود دارد.

قیمت خرید نایلکس رکابی

ارائه قیمت خرید نایلکس رکابی بر اساس دلار

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز و مراجع پخش کننده عمده محصولات پلاستیکی ، بهترین و مرغوب ترین کالاهای پلاستیکی از جمله انواع نایلکس و نایلون دسته دار شفاف و رنگی را در سریع ترین زمان برای شما در حجم های تناژ تامین کرده و ارسال می نماید.
یکی از مهم ترین دلایلی که مشتریان قدیمی این مجموعه بر همکاری مجدد با ما تاکید داشته اند ، بروز بودن و مدرنیته کار کردن فرایند عرضه محصولات توسط این شرکت میباشد.
همکاران ما در بخش فروش می توانند حتی بدون حضور خریدار در محل کارخانه ، تمام مراحل خرید را بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند البته خریدارانی که قصد بازدید از کارخانه را دارند هم دعوت به عمل می آید.
مشتریان صادراتی گرامی که به دنبال به دست آوردن نرخ محصول با ارزهای خارجی مثل دلار هستند نیز میتوانند با شماره تلفن زیر تماس گرفته تا حجم درخواستی آنها در سریع ترین زمان با دلار یا هر ارز دیگری که آنها مایل به پرداخت هستند ، محاسبه و اعلام گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *