قیمت خرید نایلون دسته دار

قیمت خرید نایلون دسته دار شفاف رولی ارزان از طریق این سایت به تمامی خریداران عمده در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون های دسته دار شفاف به شکل های فراوانی ازجمله نوع رولی عرضه میشوند. نایلون های عرضه شده به شکل رولی این قابلیت را دارند که با پرفراژ مناسب از یگدیکر جداشوند ضمن اینکه قیمت تمام شده نایلون های رولی در تمامی ابعاد بسیار ارزان تر از انواع دیگر بسته بندی می باشد. نایلون های شفاف رولی ارزان با تنوع فراوان در ابعاد، رنگ بندی و…عرضه میگردند. در ادامه مقاله به قیمت خرید نایلون دسته دار شفاف ، انواع مختلف و کاربرد هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

قیمت خرید نایلون دسته دار

معرفی نایلون های رکابی و کاربرد های آنها

دراین قسمت از مقاله به معرفی نایلون هایی ملقب به نایلون دسته رکابی میپردازیم.
علت نامگذاری نایلون های رکابی به این نام شکل دسته آنهاست.
نایلون های رکابی از پرمصرف ترین نایلون های موجود دربازار هستند ،این نایلون ها به شکل های مشکی، رنگی و شفاف عرضه میشوند.
نوع شفاف بیشترین طرفدار را به خود اختصاص میدهد و در انواع درجه یک و دو تهیه میشود یقینا همه شما عزیزان نوع شفاف را به خوبی میشناسید و هزاران بار آن را در دست گرفته اید.
نایلون های رکابی مشکی نیز در جهت دیده نشدن برخی محصولات در داخل نایلون مورداستفاده قرارمیگیرند، همچنین در انظار عمومی به عنوان کیسه زباله ضخیم نیز شناخته شده و در این  جهت استفاده میگردند.
نوع رنگی نیز در تمامی رنگ ها و به صورت عمده در رنگ های زرد،آبی،سبز و سفید عرضه میگردد در قسمت های بعد به نایلون های شفاف و رنگی بیشترخواهیم پرداخت.
از دیگر مزایای نایلون های رکابی اقتصادی بودن آنهاست که خریداران زیادی را ترغیب به خرید این نایلون ها میکند.
این دسته ازمحصولات پلاستیکی از مرغوب ترین مواد پلی اتیلنی تولید میگردند نایلون های رکابی به طورکلی در بازارها ی موادغذایی ، میوه وتره بار ، پوشاک و بسیاری از محصولات دیگر مورداستفاده قرار میگیرند.

قیمت خرید نایلون دسته دار

تنوع تولیدات کیسه پلاستیک دسته دار بدون رنگ

کیسه پلاستیک های دسته دار بدون رنگ در انواع درجه یک ، درجه دو ،سه و…دربازار وجود دارند ، بدون شک هرکدام ازاین پلاستیک های دسته دار در نوع خود ویژگی های خاص ومنحصربه خودرا دارند.
مهمترین تفاوت نوع درجه اول و دوم کیفیت این محصول است ، درتولید نوع درجه یک از مواد مرغوب تری استفاده میگردد ، اما در نوع درجه دو از مواد غیر مرغوب و گاها مواد بازیافتی استفاده میگردد.
همچنین قیمت نوع درجه دو ، در هر کیلو گرم پایین تر از نوع درجه یک است و بی تردید نسبت به نوع درجه یک اقتصادی تراست.
جالب است بدانید امروزه نوع درجه دو نیز بازار داغ خرید وفروشی مختص به خود را دارد و با توجه به کاهش قدرت خرید مردم مورد استقبال خریداران عمده وخرده قرار میگیرد.
ضمن اینکه این نکته حائز اهمیت است که درجه دو بودن کیفیت این کالا می باشد و عمدتا به معنای ناکار آمدی این محصول نیست.
این مطلب ازآن جهت بیان میشود که بسیاری ازخریداران عمده عزیز نگران کیفیت نوع درجه دو هستند درحالی که نوع درجه دو فقط کیفیت پایین تری نسبت به نوع درجه یک دارد.
کاملا واضح است که با توضیحات فوق که پلاستیک درجه یک کاملا با کیفیت ، مرغوب و منحصر به فرد است.

قیمت خرید نایلون دسته دار

قیمت خرید نایلون دسته دار قرمز و نارنجی

نایلون های دسته دار همانطور که بدان اشاره شد در دسته های مشکی، شفاف، و رنگی عرضه میگردند ، نایلون هایی در رنگ های قرمز و نارنجی جزو نایلون های رنگی محسوب میشوند وقیمت گذاری آنها از عوامل مختلفی تاثیر میپذیرد.
ازجمله این عوامل ضخامت ونحوه دوخت نایلون ها می باشد دوخت وضخامت این نایلون ها بسیار محکم و مستحکم است به طوری که تحمل وزن بسیار خوبی را دارد.
همچنین نایلون های شفاف نیز به طور کلی از آنجایی که از مواد درجه یک تولید شده اند گران قیمت تر از نایلون های کدر می باشند.
نایلون های دسته دار در تمامی رنگ بندی ها تولید و عرضه میشوند و ازاین جهت ازهیچ محدودیتی برخوردارنیستند.
همچنین نایلون های قرمز و نارنجی رنگ در تمامی ابعاد و سایزها عرضه میگردند اما اگر تنها قیمت را در نظر بگیریم ، در صورتی که این دو محصول از مواد درجه یک یا اصلاحا گرید یک‌ بازار تولید شده باشند ، از نایلکس دسته دار شفاف هم گرانتر میشوند.
ولی اگر از مواد درجه دو تهیه شوند قیمتی مابین نایلکس دسته رکابی مشکی و قیمت خرید نایلکس رکابی شیری خواهند داشت.

قیمت خرید نایلون دسته دار

مراکز پخش تناژ نایلون دسته دار شفاف و رنگی اعلا

نایلون های دسته دار شفاف و رنگی به صورت عمده و در تناژهای مختلف توسط مجموعه آلوین پلاست عرضه میگردند.
آلوین پلاست مرکز پخش نایلون های دسته دارشفاف و رنگی اعلا  به سراسر کشور وحتی فراتر از مرزها می باشد.
همچنین نگرانی های شما خریداران عمده عزیز را درجهت اعلا بودن جنس برطرف می نماید ، بدین جهت شما عزیزان میتوانید حجم بسیار کمی از محصول درخواستی خودرا سفارش دهید.
ضمن اینکه خریداران گرامی هرجای کشور که می باشید آن را دریافت و از کیفیت ، ضخامت ، مقاومت و ابعاد محصول درخواستی مطلع شوید ، ویا جهت سهولت  و سرعت درانجام کار از مشاورین ما بخواهید فیلم های مربوط به تست کیفیت محصول را برای شما عزیزان ارسال نمایند.

قیمت خرید نایلون دسته دار

قیمت خرید نایلون دسته دار بصورت درب کارخانه

بسیاری از خریداران عمده عزیز به دنبال قیمت خرید نایلون های دسته دار هستند و مشتاقند قیمت خرید نایلون های دسته دار یا قیمت خرید کیسه فریزر را در کارخانه بدانند ، تا هم به سود بیشتری دست یابند و هم بتوانند نایلون های دسته دار را با قیمتی مناسب به دست خریداران خرده برسانند.
دراین میان یافتن مراکزی مطمئن ، قابل اعتماد،و قیمتهایی ارزان ومناسب مطمئنا بسیارمهم و حائزاهمیت است ، لذا ما به شمااین اطمینان را میدهیم که آلوین پلاست میتواند حجم های درخواستی شما را حتی در تناژهای مختلف تامین نماید.
اما ازآنجا که ما ازنگرانی های شما خریداران عمده عزیز مطلع هستیم ، می توانید از طریق سایت آلوین پلاست با ما درارتباط باشید و یا ازطریق شماره تلفن موجود درسایت با ما تماس بگیرید و برای سوال و یا اطلاع از قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *