کیسه فریزر رولی فروش راحت تری نسبت به بقیه داردچرا که به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. در این نوع کیسه فریزر ها از موادی برای جدا سازی راحت نایلون ها از یک دیگر استفاده می شود .

کیسه فریزر رولی به علت نداشتن بسته بندی دارای قیمت مناسب تری می باشد. در خیلی از فروشگاه های پلاستیک کیسه های فریزر ها را به صورت کیلویی به فروش می رسانند.نکته بسیار مهم این است که کیسه های فریزر به دلیل این که با مواد غذایی تماس مستقیمی دارند باید از مواد اولیه درجه یک تولید شود وگرنه باعث ایجاد بیماری های مختلفی می شود.

قیمت انواع کیسه فریزر رولی

مزیت استفاده از کیسه فریزر رولی

مزیت استفاده از کیسه فریزر رولی کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود و موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود. استفاده از کیسه فریزر مزیت های دارد مثلاً به مواد غذایی آسیب نمی رسد و مدت زیادی می توان از آن ها نگهداری کرد.

کیسه فریزری که خریداری می نماییم باید ویژگی هایی داشته باشد:

  • کیسه فریزر باید از ماده پلاستیکی مقاوم تولید شده باشد تا زمانی که مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم پاره نشود. امروزه بیشترکیسه فریزرهای موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و با قرار دادن مواد غذایی که وزنشان زیاد می باشد به راحتی پاره خواهند شد.
  • کیسه فریزر باید دوخت مناسبی داشته باشد. درکیسه فریزر مقدار مواد غذایی زیاد نیست که باعث پاره شدن آن شود ولی بعضی از کیسه فریزرها بی کیفیت هستند و با قرار دادن مقدار کمی مواد غذایی به راحتی پاره میشوند.دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است.کیسه فریزر اگر از مقاومت پایینی برخوردار باشد هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل آن کیسه پاره خواهد شد.
  • مواد تشکیل دهنده کیسه فریزر بسیار مهم هستند. اگر کیسه فریزر از مواد خوبی تشکیل نشده باشد مواد شیمیایی را به مواد غذایی‌که داخل آن است انتقال میدهد.
  • کیسه فریزر اگر از نوع شفاف باشد بهتر است. بعضی ازکیسه فریزر ها وجود دارند که به صورت رنگی تولید شده اند که رنگی بودن کیسه فریزر از ویژگی های بد آن به شمار می رود. حتی امکان دارد رنگ کیسه فریزر به مواد غذایی وارد شود وباعث مسمویت میگردد.
  • اندازه کیسه فریزر باید استاندارد باشد. کیسه فریزر یک اندازه استاندارد دارد و بزرگ تر و یا کوچک تر بودن آن نباید شما را هنگام خرید به مشکل بیندازد.
  • کیسه فریزر را با قیمت مناسب تهیه کنید. کیسه فریزر قیمت زیادی ندارد و نباید هزینه زیادی را برای آن درنظر بگیریم.

فروشگاه هایی که کیسه فریزر رولی را برای فروش قرار می دهند باید از کیفیت تولید و مواد اولیه اطمینان داشته باشند تا باعث ایجاد مشکل های نظیر مسمومیت وبیماری نشود. کیسه فریزری که به بازار وفروشگاه ها عرضه می شود باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا هنگام استفاده و نگهداری مواد غذایی یا خشکبار و یا هرچیزی که بتوان در آن جای داد آسیب نرساند.

درباره کیسه فریزر بیشتر بدانید

درباره کیسه فریزر بیشتر بدانید کیسه فریزر معمولی که همه ما از آن استفاده کرده ایم و به صورت معمولی می باشد اما دارای کیفیت خوب یعنی شکل ساده‌ای دارد اما در اندازه‌های مختلفی تولید شده است.بسته‌بندی این نوع کیسه فریزرها معمولاً به صورت کیسه پلاستیکی است.

این محصول به روش های مختلفی به فروش می‌رسد که می‌توان به انواع فله‌ای، بسته‌بندی شده، کیلویی و غیره آن اشاره کرد. در مورد تعداد کیسه‌های درون بسته‌بندی با توجه به قیمت، وزن و کیفیت آن ممکن است متفاوت باشد. این نوع کیسه ها با توجه به اینکه قسمت بالایی آن بسته نمی‌شود ممکن است محصولاتی که نیاز است هوا نگیرند به سرعت فاسد شوند.

بسیاری از افراد از روش گره زدن این کیسه‌ها استفاده می‌کنند اما هنگام باز کردن کیسه مجبور می‌شوند آن را پاره کنند. به همین دلیل تولیدکنندگان انواع کیسه فریز را به بازار عرضه کرده اند که درب آن ها به راحتی بسته و باز شود.

در هنگام خرید کیسه فریزر باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم:

  • از کیسه فریزرهای رنگی دوری کنید؛ رنگ به کار رفته در مواد کیسه ممکن است به خوراکی درون آن نفوذ کند و باعث مسمومیت شود.
  • جنس کیسه فریزر:که کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه دارد پس باید دارای بهترین مواد اولیه باشد.
  • ضخامت کیسه فریزر:که با توجه به تعداد برگ های آن ضخامت کیسه متفاوت خواهد بود.

از کاربردهای کیسه فریزر بیشتر بدانید

از کاربردهای کیسه فریزر بیشتر بدانید کیسه فریزر مدل جدید بسیار فراوان شده است تولیدی ها کیسه فریزرها را در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می کنند.ازجدید ترین مدل کیسه فریزر می‌توان به کیسه فریزر چسبی اشاره کرد که بسیار راحت می باشد.

از کیسه فریزر ها علاوه بر بسته بندی مواد غذایی برای بسته بندی خشکباری نیز می توان اشاره کرد البته در خانه نیز برای هرکاری کوچکی نیز از آن استفاده می کنند.فروشگاه وداروخانه ها و خیلی از جاهای دیگر هستند که از کیسه فریزر استفاده می کنند.

عوامل زیادی باعث شده اند تا کیسه فریزر ها با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه شوند. که ما در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • برند:که بسیار تاثیر گذار می باشد مثلاً اگر خریدار برندی راشناخته باشد واز آن بهره گرفته باشد بازهم از همان برند خریداری می کند.
  • استحکام‌ و مقاوم بودن:به طوری که اگر مقدار مشخصی مواد غذایی یا هرچیز دیگری داخل آن گذاشتیم پاره نشود.
  • بسته بندی های بزرگ و کوچک:که بسیار مهم می باشد در هنگام خرید بعضی ها بسته های کوچک و برخی دیگر بسته های بزرگ را انتخاب می نمایند البته که می توان به طور کیلویی هم آن ها را خریداری کرد. کیسه فریزر ها را اگر گره بدهیم امکان دارد پاره شود یا هنگام استفاده کردن نتوانیم آن را باز کنیم پس بهتر است کیسه فریزری که خریداری می کنیم حالت زیپی داشته باشد که بتوان راحت باز و بسته کرد.

یک کیسه فریزر خوب باید ویژگی هایی را داشته باشد از نظر قیمت کیسه فریزر ها قیمت چندانی ندارند اما سایز و کیفیت و نوع بسته بندی آن ها بسیار مهم است.

خرید آسان کیسه فریزر رولی

خرید آسان کیسه فریزر رولی کیسه فریزر زیپ دار مدلی دیگر از کیسه فریزر می باشد که جنس مقاومی دارد و درسایز بندی های مختلفی تولید شده است این نوع کیسه فریزر ها را به دلیل اینکه درب آن ها به راحتی بسته می شود در بسیاری از فروشگاه ها،خشکباری ها وسبزیجات کاربرد زیادی دارد.

خرید کیسه فریزر ها به روش های مختلفی امکان پذیر است.روش حضوری و روش غیر حضوری که امروزه بیشتر از روش غیر حضوری ‌می توان بهره گرفت و این گونه می باشد که در سایت های اینترنتی مدل های مختلفی از کیسه فریزرها را مشاهده می کنیم و به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه زیاد خرید خود را انجام می دهیم.

اما خرید حضوری این گونه می باشد که خریدار به بازار رفته و مدل های آن را از نزدیک مشاهده می کند و با صرف وقت زیاد خرید خود را انجام می دهد.

کیسه فریزرها باید دارای سایز بندی باشد سایز کوچک و بزرگ آن که در بعضی کارها می توان از سایز کوچک آن و در برخی دیگر از سایز بزرگ آن بهره گرفت.بهتراست کیسه فریزر شفاف وروشن باشد به طوری که هرچیزی در آن قرار می دهیم قابل مشاهده باشد.

کیسه فریزر باید به راحتی قابل جداسازی باشد و هنگام جداسازی آن به مشکل برنخوریم.جعبه ی کیسه فریزر ظاهری زیبا داشته باشد تا خریداران را به خود جذب کند و قابلیت باز و بسته شدن نیز داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *