فروش کیسه زباله بند دار

فروش کیسه زباله بند دار ارزان قیمت از طریق این سایت و مرکز تولیدی و‌ عرضه انواع محصولات پلاستیکی انجام میشود. یکی از آخرین نمونه هایی که شرکت های تولید کننده منسوجات پلاستیکی و نایلکس به بازار معرفی کرده اند این کیسه می باشد طراحان ‌بیشتر در نظر داشته اند تا کار مصرف کننده را در زمان حمل راحت تر کنند. تقریبا میتوان گفت که اگر طرح کیسه زباله رولی از این دسته را انتخاب کنید خیالتان از جلوگیری بابت بسیاری از مشکلاتی که در زمان انباشت و برداشت کیسه ممکن است پیش بیاید راحت میشود و این موضوع برای مصرف کننده ای که حوصله ای برای این مسائل ندارد بسیار حائز اهمیت است. در ادامه این مقاله به فروش کیسه زباله بند دار در رنگ ها، ابعاد مختلف و همچنین خاص بودن آن صحبت خواهیم کرد.

فروش کیسه زباله بند دار

دلایل خاص بودن کیسه زباله بند دار

نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله های دور ریز بند دار که در بازار به آن کیسه زباله نخ دار هم گفته میشود با شرایط ویژه ای تولید میشوند چرا که تقریبا کیفیت همه انواع آن عالی و با ضخامت مناسبی تولید میشود و این امر هم تنها با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی مرغوب که بدون گرانول است میسر می باشد.
اگر هم در سطح جامعه تحقیقاتی در زمینه میزان مصرف ماهانه این کالا در بین مردم انجام دهید، خواهید فهمید که درصد کمی از مردم تمایل به استفاده از آن دارند که آن هم به خاطر بیشتر بودن قیمت آن است.
البته میزان فروش کیسه زباله بند دار نسبت چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و حتی ممکن است در آینده ای نه چندان دور، این محصول هم تراز عرضه کیسه زباله فله و کیسه زباله جعبه ای ضخیم شوند.
دوخت این کیسه از دیگر نکاتی است که توجه بسیاری از فروشندگان عمده را به خود جلب کرده است به جز این نایلون، سایر کیسه ها از دوخت خطی و ستاره ای بهره مند هستند در حالی که این کیسه ها دارای دوخت از بغل هستند که از چکه کردن مایعات درون کیسه جلوگیری میکند و در کل مقاومت آن را در برابر ساییدگی و سوراخ شدگی بالاتر می برد.
دلایلی که برای ویژه تر شدن بودن این نایلون گفته شد، همه گی در فروش کیسه زباله بند دار دخیل هستند و در حقیقت از مهم ترین عوامل خرید های سنگین آنان می باشد.

فروش کیسه زباله بند دار

فروش کیسه زباله بند دار در رنگ های متنوع

به لحاظ رنگ هیچ کدام از نایلکس های پلی اتیلنی تنوع کیسه های نخ دار را ندارند.
به جز اینکه شما میتوانید خود کیسه را در رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد، مشکی پیدا کنید، نخ های تعبیه شده روی نایلون را هم در تمامی رنگ ها ببینید.
شاید این چیز ها در نظر بسیاری از مردم غیر ضروری به نظر برسد.
اما این تنوع رنگ در یک جا خیلی درصد رضایت مشتریان را بالا می برد و آن هم خریداران صادراتی خارج از کشور هستند که چون قرار است به دلار یا یورو از کارخانه های کشور ما خرید بکنند دغدغه ی کمی بالاتر بودن بعضی از محصولات را ندارند و برای جلب رضایت خرده مصرف کنندگان کشور هدف چنین تنوعی خیلی خوب است.
مورد دیگری که تاجران خارجی در اکثر مواقع درخواست خرید خود را به مدیران شرکت های تولیدی می دهند قرار دادن پوشش، لفاف و بسته بندی حرفه ای روی کالا است.
شاید این موضوع هم در کشور ما چندان مهم به نظر نرسد اما به دلیل ایجاد رقابت در فروش کیسه زباله بند دار با اجناس خارجی و به خصوص جنس های ساخت کشور چین، بهتر است که تولید کنندگان بزرگ کشور نه تنها در مسئله بسته بندی عملکرد بهتری داشته باشند بلکه سعی کنند از مشتریان خارجی خود لفاف همان کشور را دریافت کنند و مطابق آن بسته بندی جدید را روی محصول لحاظ کنند.
چرا که کشور ما تحت تحریم است و مشاهده نوشته های مبتنی بر تهیه کالا توسط ایران میتواند هم به تاجر وارد کننده و هم‌ به شرکت تولیدی خساراتی را وارد کند.

فروش کیسه زباله بند دار

فروش کیسه زباله بند دار‌ ۲۰ عددی باکیفیت

در قسمت بالا درباره طرح های مختلف و همچنین رنگ های کیسه های نخ دار صحبت کردیم در این قسمت به پرفروش ترین انواع این دسته از نایلکس ها خواهیم پرداخت که بیشتر در حالت رولی هستند و در تعداد برگ های ده عددی و بیست عددی در بازار عرضه میشوند.
در واقع محبوب ترین کیسه های رولی در همین تعداد برگ تولید میشوند و فروش کیسه زباله بند دار هم از این قاعده مستثنی نیست.
نوع رولی این محصول کار شما را از جهت فضا برای نگه داری کیسه آسان تر میکند و چون در حالت پرفراژدار هستند، نه به رول و نه به خود نایلکس آسیبی وارد نمی شود.
مشتریان گرامی در سراسر کشور و خارج از ایران میتوانند برای مشاوره بهتر در زمینه انتخاب مناسب ترین نایلون زباله نخ دار به سایت شرکت های تولیدی و فروش این کیسه مراجعه کرده درباره آخرین تنوع های ایجاد شده در محصول و همچنین آخرین نرخ عرضه آن مطلع شوند.
این افراد دائما به صورت شبانه روزی و آنلاین برای سوالات مشتریان و فروش کیسه زباله بند دار فعال هستند تا پاسخ خریداران را در سریع ترین زمان ممکن بدهند ضمن اینکه در صورت سفارش عمده این محصول به صورت اینترنتی، در هزینه های رفتو‌ آمد، صرف زمان و حتی انرژی خود هم صرفه جویی می کنید چون همه کارها مدرنیته شده و اینترنتی انجام می شود.

1 دیدگاه

  • امیدوارم که قیمت مناسب ارزان این محصول سبب پایین آمدن کیفیت دانش و کیفیت بالایی مانند محصولات دیگر سایتتون داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *