کیسه فریزر از انواع کالا هایی است که برای بسته بندی کردن انواع مواد غذایی در فریزر برای مدت طولانی به انواع این کالا نیاز داریم این کالا در انواع مدل و با کیفیت هایی بسیار مختلف و متفاوت تولید شده است و هر کس بسته به نوع مصرف خود می تواند از انواع این کالا خریداری و استفاده نماید یکی از انواع این کالا کیسه فریزر با زیپ کیپ است که در انواع اندازه و بسیار عالی تولید شده است. تولید کننده انواع کیسه فریزر آسان مصرف این کالای بسیار بهداشتی و با کیفیت را در انواعی بسیار مختلف تولید و با قیمت بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

فروش کلی کیسه فریزر آسان مصرف

کیسه فریزر خوب چه ویژگی دارد؟

کیسه فریزر خوب چه ویژگی دارد؟ کیسه فریزر کالا و محصولی است که در تمام خانه‌ ها و برای بسته بندی نان و گوشت و مرغ و سبزیجات از انواع آن استفاده می کنیم این کالا در انواعی بسیار مختلف تولید شده است اما یک کیسه خوب در وهله اول باید طوری باشد که بتوان بسیار آسان و ساده از آن استفاده کرد.

و در وهله بعد این محصول باید از مقاومتی عالی و مناسب برخوردار باشد یعنی کیسه فریزر ضخیم باشد تا بتوان از این کیسه با اطمینان استفاده کرد زیرا اگر کیسه فریزر محکم نباشد خیلی زود پاره شده و مواد داخل کیسه آلوده می شود کیسه فریزر بهداشتی کالا و محصولی است که تمام بانوان مایل هستند تا از این نوع کالا استفاده نمایند.

زیرا کیسه فریزر ارتباط مستقیم با مواد غذایی دارد و اگر از مواد بهداشتی تولید نشده باشد مواد غذایی در معرض فساد قرار می گیرند و مساله حائز اهمیت دیگر در این ارتباط این است که کیسه فریزر باید از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برخوردار باشد تا تمام افراد بتوانند از این کالای درجه یک خریداری ی و استفاده نمایند.

دسته بندی کیسه فریزر از نظر سایزبندی

دسته بندی کیسه فریزر از نظر سایزبندی کیسه فریزر توسط شرکت های بسیار زیادی تولید می شود و هر شرکت بسته به نوع تولید خود ممکن است از سایز هایی خاص و ویزه تولید نماید اما آنچه که مسلم است این نکته است که ممکن است که شما برای بسته بندی کردن انواع مواد غذایی به انواع سایز های کیسه فریزر نیاز داشته باشید.

مثلا اگر بانویی برای بسته بندی پیاز داغ و یا سیر داغ و مواد خوراکی مانند آن نیاز به کیسه کوچک داشته باشد باید بتواند این سایز کیسه را تهیه نماید امروز بسیاری از تولید کنندگان کیسه فریزر اقدام به تولید این کالا در انواع سایز های بزرگ و کوچک کرده اند تا کاربر و استفاده کننده بتواند برای بسته بندی انواع مواد خوراکی خود از انواع این کالا استفاده نماید.

کیسه فریزر قیمت مناسب در تمام سایز ها و اندازه ها تولیداتی خاص دارد و شما مصرف کننده عزیز می توانید برای بسته بندی گوشت و مرغ و سبزیجات و حتی نان خود از سایز های مختلف این نوع محصول استفاده نمایید.

ویژگی های انواع کیسه فریزر

ویژگی های انواع کیسه فریزر برای توضیح ویژگی انواع کیسه فریزر باید انواع مختلف این کالا را یکی یکی مشاهده کرد تا بتوان ویژگی هر کدام را توضیح داد امروزه بسیاری از انواع کیسه فریزر به صورت بسته ای تولید شده است این نوع کالا بسیار راحت و آسان مصرف می شود و شما دقیقا مانند استفاده از دستمال کاغذی جعبه ای می توانید در صورت نیاز یک کیسه را از جعبه بیرون بکشید و استفاده نمایید.

بسیار از انواع کیسه فریزر به صورت رولی تولید شده است این کالا نیز استفاده به دلیلی دیگر بسیار آسان مصرف است و می توان بدون این که ترکیب و ترتیب کیسه ها به هم بریزد از این محصول تا دانه آخر استفاده کرد. کیسه فریزر ساده یکی دیگر از انواع این محصولات است که شما می توانید از این نوع کالا نیز استفاده نمایید چیزی که در مورد تمامی کیسه فریزر ها باید در نظر گرفته شود استفاده از مواد اولیه عالی و کاملا بهداشتی در تولید انواع این کالا است.

اما نمونه دیگر از انواع کیسه فریزر کیسه های زیپ کیپ دار است این کالا نسبت به انواع دیگر کیسه فریزر از مقاومت بسیار بالاتر و تنوع سایزی بسیار بیشتری برخوردار است تولید کننده روی بعضی از کیسه ها تنها از یک ردیف زیپ کیپ استفاده کرده است و روی بعضی دیگر به عنوان امنیت بیشتر مواد خوراکی از دو ردیف زیپ کیپ استفاده نموده است.

نمونه ای دیگر از انواع این کالا کیسه فریزر های چسبی است که شما با باز کردن درب بسته این کالا می توانید با استفاده از لیبل تعبیه شده بالای کیسه کیسه فریزر را به درب کابینت و یا هر جای دیگر از آشپزخانه نصب و تا آخرین عدد از کیسه استفاده نمایید همان طور که ذکر شد کیسه فریزر دارای تنوع بسیار زیاد است که شما با مقایسه انواع ویژگی های این کالا می توانید بهترین نمونه این محصول را انتخاب و در منزل خود از این کالا استفاده کنید.

شرکت صادراتی انواع کیسه فریزر آسان مصرف

شرکت صادراتی انواع کیسه فریزر آسان مصرف تولید کننده بهترین انواع کیسه فریزر آسان مصرف این کالای بسیار پر تنوع و پر مصرف را که از بازار عرضه و تقاضا بسیار عالی برخوردار است را در انواعی بسیار مختلف و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و بسیار بهداشتی به صورت کیسه فریزر ساده، یا زیپ کیپ دار و یا کیسه رولی و جعبه ای و یا چسبی و….. و در آن از های مختلف تولید و محصول را با همکاری شرکت های پخش در تمام بازار های داخلی و خارجی توزیع کرده است .

شرکت صادراتی کیسه فریزر ممتاز آسان مصرف انواع این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام متقاضیان داخلی و خارجی قرار داده است و شما مصرف کننده گرامی با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده نی توانید انواع این محصولات را در سایت مشاهده نمایید و بهترین نمونه از نظر خود را انتخاب و به صورت عمده و یا جزئی و حتی زیر قیمت بازار ثبت سفارش نمایید.

انواع کیسه فریزر تولید شده در کشور به دلیل کیفیت بسیار بالا و تنوع در تولید و سایز و قیمتی عالی و مناسبی که دارد به جز مصرف داخلی بسیار زیاد از متقاضیان خارجی بسیاری در تمام نقاط دنیا برخوردار است که صادر کنندگان انواع این کالا را تحت عنوان کالایی صادراتی و با مشارکت شرکت های بازرگانی در اختیار تمام متقاضیان خارجی قرار داده است.

3 دیدگاه

  • سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

    • سلام جناب سعید عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • سلام خسته نباشید میخواستم تشکر کنم از کیسه ولی های تو که بسیار عالی و بدون واسطه در جهت رضایت مشتری و قیمت های مناسب برای ما ارسال می شود همین طور بخش فروش و مشاوره سایت که در جهت خرید عالی راهنمایی کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *