فروش نایلکس رکابی

فروش نایلکس رکابی ضخیم کیلویی رنگی بصورت عمده از طریق این مرکز تولیدی و عرضه عمده محصولات پلاستیکی ارزان قیمت انجام میپذیرد. همواره وقتی درباره نایلون های پلی اتیلنی ضخیم صحبت میشود ناخودآگاه به یاد گران ترین و درجه یک ترین نوع از این محصولات می افتیم و زمانی که حرف از خرید نایلکس دسته دار به صورت کیلویی زده میشود ، ارزان ترین محصولات این دسته را به خاطر می آوریم. این کیسه ها که مخصوص استفاده برای فروشگاه ها تهیه میشوند بسیار ساده هستند و درجه چندم بودنشان را حتی با نگاه کردن هم میتوان فهمید. کیفیت و قیمت نایلون رکابی ایرانی به حدی خوب بوده که امروزه نه تنها خریداران داخلی بلکه مشتریان بسیاری از کشورهای همجوار خواهان تهیه عمده این کالا هستند.

فروش نایلکس رکابی

انواع ابعاد و دوخت نایلکس رکابی

ابعاد این دسته از محصولات دسته رکابی به شش سایز مختلف تقسیم میشوند و به نوعی استاندارد تولید آنها نیز به حساب می آیند.
این اندازه ها شامل ابعاد ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۶۵×۵۵ ، ۷۵×۶۵ هستند که هر کدام از آنها را در بازار فروش به ترتیب یک کیلویی ، دو کیلویی ، سه کیلویی ، پنج کیلویی ، هفت کیلویی و ده کیلویی می نامند.
دوخت تمامی نایلون رکابی دسته دار خطی است و این دوخت توسط ماشین آلات و تجهیزات بروز کارخانه های تولید کننده انجام میشود و به حدی پلاستیک را محکم نگه میدارد که بتواند وزن هایی بیش از ظرفیت کیسه را هم تحمل کند.

نحوه تشخیص یک پلاستیک دسته دار جنس خوب

تشخیص یک نایلون دسته دار جنس خوب هر چه قدر که برای افرادی که با خصوصیات و ویژگی های این محصول آشنا نیستند سخت است ، برای عمده فروشان و عمده خریداران کاری بسیار ساده است.
بسیاری از آنها حتی بدون لمس کردن پلاستیک ، جنس و مواد اولیه درجه یک یا دو و همچنین استفاده کردن یا نکردن افزودنی های بی کیفیت کننده مثل کربن و گرانول ، برای تولید نایلکس را متوجه میشوند اما آنها چطور این کار را انجام می دهند؟
اولین چیزی که باید نظر شما را جلب کند شفافیت و عدم کدر بودن است کدر بودن بیش از اندازه کیسه مشخص میکند که مواد اولیه مرغوبی برای تهیه و فروش نایلکس رکابی مصرف نشده است.
ابعاد کیسه باید دقیقا با استاندارد تعریف شده مطابقت داشته باشد و اصطلاحا ابعاد باید واقعی باشند برش های دسته که توسط ماشین برش صورت میگیرد ، باید دقیق باشند و پرتی نداشته باشند.
ضمن اینکه با دست زدن به نایلون و شنیدن یا نشنیدن صدای خش خش  هم میتوان به نوعی به کیفیت محصول خوب پی برد.

فروش نایلکس رکابی

نحوه درست تست کردن نایلون و پلاستیک رکابی

برای تست کردن پلاستیک دسته رکابی در زمان خرید و فروش نایلکس دسته دار رنگی و غیر رنگی، چندین راه وجود دارد که به صورت مختصر به آنها اشاره میکنیم .
برای امتحان دسته های نایلکس ، دو دسته کیسه را با هر دو دست گرفته و دستانمان را به طرف های مخالف هم میکشیم و نایلکس نباید دچار پارگی شود.
برای تست دوخت آن هم میتوان درون پلاستیک را پر از آب کرد یا با مواد یا اشیای مختلف درون کیسه را پر کرد در هر دو حالت نه یک قطره از مایعات باید به بیرون چکه کند و نه محتویات جامد درون کیسه باعث پاره شدن نایلکس بشود.

اهمیت فروش نایلکس رکابی سفید و رنگی

امروزه فروش نایلکس رکابی سفید و رنگی بیش از گذشته مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته و بسیاری از خریدارانی که ایرانی نیستند هم به دنبال تهیه عمده این دسته از کالاهای پلی اتینی به صورت حجم بالا هستند.
عرضه نایلکس رکابی در رنگ سفید که در تمامی فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی مصرف میشود طبیعتا در خانواده نایلکس های دسته رکابی پرفروش ترین و محبوب ترین نوع محسوب میشوند.
اما فروش نایلکس رکابی رنگی هم بی دلیل رونق نگرفته و بسیاری از افراد نیز هستند که تنها به دنبال رنگ های آبی ، مشکی  و قرمز برای مصرفشان میباشند و نیازهای همین فروشنده ها (البسه فروشی ، لوازم بهداشتی و شوینده ها) موجب درخواست های هفتگی و ماهیانه تولید و عرضه برای این کالاها شده است.

فروش نایلکس رکابی

فروش نایلکس رکابی عمده بصورت اینترنتی

علاوه بر خرید نایلکس دسته دار اعلا شما عزیزان میتوانید از طریق این مرکز و سایت تولیدی و تامین تناژ محصولات پلی اتیلنی ، انواع کیسه فریزر چسبی ، ساده ، رولی و همچنین کیسه زباله رولی را هم در حجم های دلخواه با بهترین کیفیت و قیمت سفارش داده تا در سریع ترین زمان آن را در محل درخواستی تحویل بگیرید.
سفارشات اینترنتی این پلاستیک های مرغوب جایگاه نخست را در ثبت سفارش ها به طرق مختلف ، برای تهیه محصول دارد.
چرا که بسیار ساده و راحت است و خریداران گرامی میتوانند در هر ساعتی در شبانه روز با مشاوران ما در مجموعه تماس گرفته و در جریان جزییات کالا و همچنین آخرین نرخ آنها قرار بگیرند ، بدون اینکه کوچکترین خستگی برای خریدار به وجود بیاید.
برای تماس با مشاوران مجموعه میتوانید فرم انتهای همین صفحه را پر کرده و‌ یا به شماره تلفن مدیریت فروش نایلکس رکابی دسته دار زنگ‌ بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *