فروش نایلون دسته رکابی

مجموعه آلوین پلاستیک‌ به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش نایلون دسته رکابی عمده با ارزانترین قیمت ، شما را به خرید با‌ کیفیت ترین محصولات پلی اتیلنی دعوت می نماید. در این پست به محصولی خواهیم پرداخت که آن را به نام های مختلفی در بازار می شناسند نایلکس دسته دار ، نایلکس رکابی ، نایلون دسته دار ، نایلون رکابی و بسیاری‌ از اسامی دیگر توسط خریداران ‌و‌ مصرف کنندگان برای این دسته از کالاها که کاملا هم برای مردم ضروری به حساب می آیند ، وجود دارد. اما در کل با یک محصولی رو به رو هستیم که در داخل کشور با کیفیتی فوق العاده تهیه و حتی تعداد زیادی از کشورهای همسایه و دور برای خرید های سنگین آن ، با شرکت های تولید کننده ایرانی قرارداد میبندند. علاوه بر مشتریان خارجی ، مشتریان داخلی هم به خاطر قیمت و مرغوبیت این کیسه های دسته دار همواره سفارشات خود را به صورت مستقیم از کارخانه ها ثبت و دریافت می کنند. در ادامه به ویژگی ها ، انواع اندازه ، نرخ عرضه خرده و عمده و مراکز فروش نایلون دسته رکابی ارزان خواهیم پرداخت.

فروش نایلون دسته رکابی

ویژگی های پلاستیک دسته دار قرمز ، آبی و راه راه

این محصولات برعکس نایلکس رکابی شفاف بدون رنگ قیمت کمتری دارند با وجود نرخ پایینی که پلاستیک های دسته دار قرمز ، آبی و راه راه دارند ، درجه بندی آنها به گونه ای است که میتوان مدل های با کیفیت پایین درجه دو و سه را با نازل ترین نرخ بازار پیدا کرد.
این در حالیست که دوام و مقاومت پلاستیک‌ های رنگی دسته رکابی حتی از مدل شفاف بدون رنگ‌ هم در بعضی موارد بیشتر است و بابت استفاده از این محصولات و ترس از پارگی زود هنگام آنها اصلا نگرانی نباید داشته باشید.
کیسه های رنگی رکابی دوخت محکمی دارند و به خاطر اینکه عمدتا از مواد درجه دو تهیه میشوند کمی بو هم دارند که بوی خود مواد است و آنقدر ها زننده نیست که مشکل خاصی را به وجود آورد.
در کل زمانی که خریدار قصد خرید نایلکس دسته دار شفاف را داشته باشد و نتواند آن را به میزان لازم تهیه کند ، به سراغ این نایلکس ها می روند تا خرید مقرون به صرفه تری را داشته باشند.

فروش نایلون دسته رکابی

انواع سایز بندی در فروش کیسه دسته دار رنگی

سایز بندی کیسه های دسته رکابی طبق استاندارد خاصی تولید نمیشوند برای همین خریداران عمده عزیز میتوانند در صورت سفارشات در حد تناژ و مستمر ، ابعاد مورد نظر خود را به تولید کننده بگویند تا دقیقا محصول مطابق با خواسته های مشتری تولید شود.
اما اندازه های پرفروش سال های اخیر در کشور که بیشتر به نام های پلاستیک های‌ چند کیلویی شهرت دارند عبارتند از:
نایلون دسته دار سایز ۲۵×۳۵ (۱ کیلویی)
نایلون دسته دار سایز ۳۰×۴۰ (۲ کیلویی)
نایلون دسته دار سایز ۳۷×۴۷ (۳ کیلویی)
نایلون دسته دار سایز ۴۵×۵۵ (۵ کیلویی)
نایلون دسته دارسایز ۵۵×۶۵ (۷‌ کیلویی)
نایلون دسته دار سایز ۶۵×۷۵ (۱۰‌ کیلویی)
فروش نایلون دسته رکابی در تمام سایزهایی که به آنها اشاره شد ، از طریق این مجموعه به صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

فروش نایلون دسته رکابی

نرخ فروش نایلون دسته رکابی در حجم های بالا و تناژ

به احتمال زیاد کسانی که این مقاله را میخوانند تنها به دنبال  جمع کردن اطلاعات درباره این محصول نیستند و به دنبال خرید نایلون دسته دار در حجم های مختلف میباشند.
همانطور که میدانید در خرید هر محصولی چه از فروشگاه و چه از کارخانه ، حجم خرید یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نایلون رکابی و نایلکس دسته دار است.
از این جهت نرخ عرضه عمده و خرده طبیعتا با هم تفاوت هایی را خواهد داشت در اینجا قیمت فروش عمده پلاستیک دسته دار را در هفته آخر مهر سال ۱۴۰۱ ارائه خواهیم کرد.
ولی قبل از آن ، این نکته فراموش نشود که نوسانات قیمتی مدام در نرخ فروش محصولات پلی اتیلنی تاثیر گذار است و هیچ ثبات قیمتی در بازار مشاهده نمیشود.
فروش نایلون های دسته رکابی شفاف برای حجم های بالا ۳۷ هزار تومان ، نایلون مشکی ۲۰ هزار تومان ، نایلون رنگی ۲۲ هزار تومان ، نایلون شیری ۳۴ هزار تومان است.
برای اطلاع دقیق تر و بروز تر در این زمینه میتوانید با مشاوران بخش عرضه در مجموعه ما در تماس باشید.

فروش نایلون دسته رکابی

فروش نایلون دسته رکابی در درجه بندی های متفاوت

وجود تنوع در درجه بندی این محصولات سبب شده تا مشتریان بتوانند اختیار عمل بیشتری در خرید خود داشته باشند.
همه محصولاتی که در قسمت بالا به مدل ها و اندازه های آنها اشاره شد ، درجه بندی های متفاوتی دارند به طور مثال خود نایلون شفاف سه مدل درجه یک ، درجه یک و نیم و درجه دو دارد که به ترتیب کیفیت و نرخ آنها با هم فرق میکند.
همینطور نایلون های دسته دار رنگی ، مشکی ، شیری و حتی چاپی تبلیغاتی درجه بندی های یک ، دو و سه دارند این حجم از تنوع در تولیدات کارخانه ها برای این است که خریدار بتواند با توجه به بودجه بندی خود برای خرید ، سفارش محصول خود را دقیق تر بررسی کند و کالایی را انتخاب کند که متناسب با نیاز مصرف کنندگان است.
ضمن اینکه‌ مدل های مختلف نایلون در درجه بندی های مختلف از طریق شرکت تولیدی آلوین عرضه میشود و شما میتوانید با پر کردن فرم انتهای صفحه قیمت طرح های مختلف انواع پلاستیک های دسته دار را به راحتی استعلام بگیرید‌ و از مزایا و‌ معایب هر کدام از آنها مطلع شوید.

فروش نایلون دسته رکابی

مراکز فروش نایلون دسته رکابی ارزان با ضمانت کیفیت

مجموعه آلوین با ایجاد تنوع های مختلف در انواع اقلام تولیدی خود ، توانسته تا اکثریت مشتریان خود را راضی نگه دارد.
شما عزیزان میتوانید انواع نایلون رکابی ، کیسه فریزر چسبی و ساده ، کیسه زباله رولی و فله ، سفره یکبار مصرف ، لیوان یکبار مصرف ، سلفون استرچ را در تنوع های مختلف با بهترین قیمت و کیفیت سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.
شرکت تولیدی ما علاوه بر فروش نایلون دسته رکابی با بهترین قیمت ، کیفیت آنها را ضمانت کند تا خیال مشتریان عزیز در سراسر کشور از این بابت هم راحت شود و اگر خریدار از محصول دریافتی خود که از مجموعه ما تهیه کرده رضایت نداشته باشد ، به راحتی میتواند کالای خود را عودت داده و وجه خود را دریافت کند.
برای اطلاع از آخرین لیست قیمت محصولات میتوانید با شماره تلفن قرار داده شده بر روی همین صفحه تماس بگیرید تا فایل بروز شده را به همراه کاتالوگ دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *