فروش عمده کیسه زباله ضخیم

فروش عمده کیسه زباله ضخیم ۲۵ کیلویی اعلا از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی برای تمامی استان های کشور امکانپذیر میباشد. قاعدتا نایلون های با ضخامت بالا کیفیت خوبی هم دارند و میتوان روی آنها برای جمع آوری و تفکیک زباله های دور ریز ، حتی در وزن های سنگین هم حساب کرد و محتویات ضایعاتی درون کیسه را تا جایی که ممکن است پر کرد. امروزه در کشور ما و حتی در سایر کشورهایی که از مشتریان محصولات نایلکس پلاستیکی تولید ایران هستند ، خرید کیسه زباله رولی و فله با بهترین کیفیت یکی از مهم ترین سفارشاتشان محسوب میشود و این مقدار تقاضا باعث شده تا تولید کنندگان همین مقدار مرغوبیت را برای این کالا حفظ کنند و یا درجه کیفی آن را ارتقا بدهند. در ادامه این مقاله تجاری به انواع نایلون زباله فله ضخیم ، کاربرد آن و فروش عمده کیسه زباله ضخیم با قیمتی مناسب خواهیم پرداخت.

فروش عمده کیسه زباله ضخیم

انواع کیسه زباله بدون‌ پرفراژ ۲۵ کیلویی

منظور از این محصول همان نوع فله یا کیسه زباله کیلویی است که در قالب جعبه هایی در اندازه هایی متفاوت عرضه میشوند.
همانطور که میدانید معیار اصلی قیمت گذاری در محصولات پلی اتیلنی ، وزن آنها است نه ابعاد آن.
در نتیجه قیمت نایلون زباله های در اندازه های مختلف در جعبه های ۲۵ کیلویی تقریبا یکی است مگر اینکه درجه کیفی آنها با هم فرق داشته باشد.
انواع کیسه های مخصوص بازیافت زباله های دور ریز در حالت بدون پرفراژ در سایزهای ۵۰×۷۰ ، ۵۵×۷۵ ، ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ ، ۱۰۰×۱۳۰ و در رنگ های سیاه ، آبی ، سبز ، زرد و قرمز توسط کارخانجات تولیدی تهیه و عرضه میشوند.
مصرف کنندگان عزیز میتوانند این کالای ارزان قیمت را از نزدیک ترین فروشگاه محل زندگی خود به صورت خرده  و عمده خریداران نیز میتوانند با ارتباط با شرکت های تولیدی و فروش عمده کیسه زباله ضخیم به صورت مستقیم ، آن را در حجم دلخواه و با قیمتی مناسب تهیه کنند.

فروش عمده کیسه زباله ضخیم

شاخصه نایلون‌ آشغال کیلویی ضخیم

وقتی در مورد شاخصه های یک محصول صحبت میکنیم پس باید تمامی موارد گفته شده دقیقا روی چیزی که قرار است خریده شود ، مشاهده و تست شده باشد.
اما چیزی که در بسیاری از محصولات و تولیدی ها به عنوان معیار سنجش کیفیت تولید میباشد تنها در حد حرف باقی می ماند و محصول نهایی اصلا مطابقتی با استاندارد ها ندارد.
اما شاخصه یک نایلون زباله ضخیم چه چیزهایی میتواند باشد تا خریدار از مرغوبیت چیزی که تهیه کرده مطمئن باشد.
اولین نکته دوام کشسانی کیسه است که برای اطمینان از آن میتوانید نایلکس را با دو دست بکشید تا مقاومت آن به خوبی سنجیده شود.
شاخصه مهم بعدی شفافیت است هر چه قدر شفافیت بیشتر باشد یعنی محصول از مواد اولیه پلی اتیلنی مرغوب تری تهیه شده و اگر کیسه زباله ای بیش از حد کدر باشد به معنای استفاده از گرانول در تولید است.
این موضوع حتی در نرمی کیسه هم تاثیر گذار است و استفاده از بهترین مواد اولیه نرمی و کم صدا بودن نایلکس را به دنبال خواهد داشت.
دوخت مناسب هم از شاخصه های مهم است که در نوع ضخیم با قرار دادن مواد ضایعاتی سنگین و حتی مایعات ، میتوانید پارگی و بیرون ریزی و یا عدم پارگی را به خوبی مشاهده کنید.

کاربرد انواع کیسه زباله ضخیم سایز متوسط

سایز متوسط نایلون های زباله که شامل اندازه های ۵۵×۷۵ ، ۶۵×۸۰ ، ۶۰×۷۵ است ، بعد از سایز کوچک مخصوص استفاده در منازل و مکان های کوچک طراحی شده اند ، بیشترین حجم فروش عمده کیسه زباله ضخیم را دارد.
اما از سایز متوسط این کیسه های ضخیم هم میتوان برای منازل ، فروشگاه ها ، فضاهای سبز ، سالن های سینما یا ورزشی ، هتل ها ، غذا خوری ها و بسیاری مکان های دیگر هم  استفاده کرد.
البته کمتر مواردی پیش آمده که مصرف کنندگان نوع بسته بندی ۲۵ کیلویی از این محصولات را برای مصرف شخصی خودشان خریداری کنند و معمولا نوع لفاف دار یا رولی ۱۰ یا ۲۰ عددی گزینه مناسب تری برای آنها است.
در صورتی که نوع درجه یک از نایلون های زباله را خریداری کنید قطعا خیالتان از بابت کیفیت آن راحت خواهد بود و این مجموعه تولیدی برای تمامی سفارشات داخلی و خارجی خود ، همواره باکیفیت ترین و مرغوب ترین کالاهای نایلکسی تولید خود را برای عرضه پیشنهاد می دهد.

فروش عمده کیسه زباله ضخیم

فروش عمده کیسه زباله ضخیم‌ ۲۵ کیلویی با بهترین قیمت

خریداران عمده به خوبی از شرایط حاکم بر بازار عرضه و تقاضا برای حجم عمده آگاه هستند و میدانند که برای بهترین و مطمئن ترین سفارش ، باید مستقیما با کارخانه های تولید کننده ارتباط بگیرند.
کارخانه های تولید کننده با قرار دادن فروشندگان مجرب در حوزه منسوجات پلاستیکی ابتدا سعی در مشاوره برای انتخاب بهترین محصول ممکن را دارند سپس در صورت صلاحدید مشتریان ، او را به خرید به صرفه و بهینه ترین خرید ممکن هدایت میکنند.
چنین امکانی برای عرضه کالاهای پلی اتیلنی تا همین ده سال پیش به این صورت مقدور نبود.
اما در عصر حاضر خرید و فروش عمده کیسه زباله ۲۵ کیلویی و انواع کیسه فریزر چسبی ، نیلی ، رولی ، نایلکس دسته دار سفید و نایلکس دسته دار مشکی ، سفره های یکبار مصرف ، انواع لیوان و ظروف یکبار مصرف هم حتی برای امر صادرات از طریق ارتباط اینترنتی با نمایندگان فروش شرکت های تولیدی انجام میشود.
طبیعتا دسترس پذیری ، گرفتن اطلاعات محصول ، دریافت نرخ پایه و بررسی دقیق نمونه های آن باعث خریدی راحت و با قیمتی عالی برای مشتریان در پی خواهد داشت برای انجام اولین تماس بین شما و همکاران ما در مجموعه آلوین پلاست کافیست فرم زیر را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *