فروش عمده نایلون رکابی

فروش عمده نایلون رکابی طرح دار کیلویی ارزان از طریق این مجموعه تولیدی و پخش تناژ محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. در این پست قصد داریم به محصولی بپردازیم که شاید در حد نایلکس دسته دار رنگی یا شفاف تیراژ تولید نداشته باشد و قیمت نسبتا بالایی داشته باشد ، ولی تعداد مغازه ها و فروشگاه هایی که به چنین پلاستیک های مرغوبی احتیاج دارند کم نیست.در واقع صاحبان بعضی مشاغل مثل لباس فروشی ها ، عطر فروشی ها ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ………. استفاده از کیسه های دسته دار طرح دار را ضروری می دانند و نمیتوانند خود را با کمبود آنها وفق بدهند چون جایگزین کم هزینه و مناسبی برای آن وجود ندارد. در ادامه به تفاوت های اساسی بین پلاستیک های رکابی ساده با طرح دار و فروش عمده نایلون رکابی در اندازه های مختلف خواهیم پرداخت.

فروش عمده نایلون رکابی

پرفروش ترین کیسه دسته دار تبلیغاتی طرح دار

کیسه های دسته دار تبلیغاتی آماده با طرح های لبخند ، خوش آمدید و از خرید شما متشکریم از جمله پرمتقاضی ترین طرح هایی هستند که توسط مغازه داران مصرف میشوند در بعضی موارد همین جملات به اضافه یک آرم یا نوشته از نام خاص فروشگاه نیز بر روی کیسه ، چاپ میشود.
افرادی که از نسخه های آماده و شکیل نایلکس دسته رکابی طرح دار استفاده می کنند حدود ۸۰ درصد هستند و ۲۰ درصد دیگر بنا به نوع شرایط فروشکاهی که دارند ترجیحشان بر این است که پول بیشتری را از این طریق صرف شناساندن خودشان کنند و یک طرح کاملا سفارشی را تهیه می کنند.
معمولا فروشگاه های بزرگ و معتبر که کالاهای نسبتا گران عرضه می کنند جزو همان خریداران ۲۰ درصدی هستند.

فروش عمده نایلون رکابی

تفاوت های اساسی بین نایلون رکابی ساده و طرح دار

شما می توانید از طریق مجموعه آلوین علاوه بر کیسه دسته دار طرح تبلیغاتی ، مدل نایلون دسته دار شفاف و رنگی ساده را هم در حجم های تناژ سفارش دهید.
اما تفاوت های مهمی که بین این دو هستند چیست؟ اولین و مهم ترین فرق ، شکل ظاهری آنهاست ، مدل تبلیغاتی بسیار شیک تر از مدل ساده است.
فرق مهم بعدی قیمت میباشد قیمت پلاستیک رکابی چاپی گرانتر از مدل ساده است البته در برخی موارد قیمت نایلون دسته دار درجه یک بالاتر است ولی در حالت کلی نایلون های چاپی گرانتر هستند.
تعداد برگ در هر کیلو هم از دیگر تفاوت های حائز اهمیت است به طور مثال تعداد برگ در هر کیلو نایلکس دسته رکابی شفاف رنگی درجه یک در سایز سه کیلویی بین ۲۶۰ الی ۲۷۵ است در حالی که در همان اندازه پلاستیک های چاپی ۱۵۰ الی ۱۶۰ برگ میدهند.

فروش عمده نایلون رکابی

فروش عمده نایلون رکابی فروشگاهی در تنوع ابعاد

شما عزیزان میتوانید انواع نایلون های رکابی فروشگاهی ساده و چاپی را در اندازه های مختلف از همین سایت سفارش داده و در سریع ترین زمان در محل کار خود تحویل بگیرید.
فروش عمده نایلون رکابی از سایز ۳۰ شروع تا سایز ۶۵ میباشد و خریداران گرامی در صورت سفارشات تناژ می توانند ابعاد سلیقه ای خود را اعلام کنند تا محصول با ابعاد مورد پسند آنها یا کشور هدف تولید شود.
انواع اندازه هایی که ما آنها را به شما ارائه میکنیم عبارتند از سایزهای ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵.

فروش عمده نایلون رکابی

قیمت فروش عمده نایلون رکابی برای تمامی شهرها

طبیعتا همه افرادی که مشغول مطالعه این مقاله کوتاه هستند از یک نقطه یا یک منطقه خاص نیستند خصوصا اینکه ما و شما در اینترنت مشغول فعالیت در حوزه خرید و فروش هستیم و اینترنت برای تمام مردم کشور و جهان است در نتیجه ما منتظر تماس مشتریان از هر نقطه ای از ایران و خارج هستیم.
ما قادریم انواع نایلون های فله و نایلکس رکابی درجه یک را در سریع ترین زمان برای شما تهیه و ارسال کنیم ضمن اینکه قیمت فروش عمده نایلون رکابی با مشخصاتی محصولی که شما به ما میدهید را در اسرع وقت به اطلاعتان خواهیم رساند و نمونه کالا را هم در هر جا که باشید میفرستیم برای اطلاعات بیشتر میتوانید فرم زیر را پر کرده تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *