نقش بسته بندی در نگهداری موادغذایی از گذشته مهم بوده و توسط کیسه های مختلفی از جنس های کاغذی یا پلاستیکی و غیره بوده است و به مرور با پیشرفت صنعت پتروشیمی شکل این کیسه ها و بسته بندی ها نیز عوض شده است. کیسه فریزر جعبه ای عمده یکی از این تولیدات می باشد که امروزه نقش زیادی در تولیدات کیسه برای بسته بندی موادغذایی دارد. مجموعه ما توزیع کننده کیسه فریزر با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

فروش استثنایی کیسه فریزر جعبه ای عمده

ویژگی های کیسه فریزر جعبه ای

ویژگی های کیسه فریزر جعبه ای کیسه فریزر اقتصادی یا کیسه های پلاستیکی که برای نگهداری مواد غذایی که قرار است در فریزر نگهداری شوند استفاده می شود. مواد پلاستیکی که از آن ساخته شده برای نگهداری مواد غذایی ایمن و برای انجماد بی خطر است. کیسه فریزر محکم بسته می شود و از ورود هوا و تاثیر آن بر مواد غذایی جلوگیری می کند. مهر و موم محکم همچنین اجازه نمی دهد بوها از بین بروند و روی غذاهای اطراف تأثیر بگذارند. کیسه های فریزر قابل مهر و موم برای غذاهای کامل، تکه تکه شده یا کمی له شده که در آن حداقل مایع وجود دارد، به خوبی کار می کنند.

انعطاف پذیری کیسه باعث می شود وقتی مواد غذایی مایعات زیادی دارند پر شدن بدون ریختن آن را دشوارتر کند. پس از قرار دادن مواد غذایی در کیسه فریزر، تمام هوای بسته را خارج کرده و در آن را ببندید تا در بسته بماند و در نتیجه احتمال سوختن فریزر کاهش یابد. کیسه های فریزر را روی یک سطح جامد قرار دهید تا یخ بزند، مانند یک ورقه پخت. در اولین انجماد کیسه های فریزر را در سبدهای فریزر قرار ندهید زیرا دور سیم تشکیل می شوند و به سختی خارج می شوند یا ممکن است کیسه در حین انجماد منبسط شود. پس از یخ زدن کامل بسته ها، می توان آنها را از ورقه پخت خارج کرد و به طور مرتب در یکی از سبدها چید.

کیسه فریزر خوب را بشناسید

کیسه فریزر خوب را بشناسید این کیسه ها در اندازه ها و طرح های مختلف با توجه به سفارشات مشتریان تولید می شود و به دست مصرف کننده می رسد. کیسه های فریزر علاوه بر استحکام بالا، وزن بسیار کم دارند و به همین خاطر این نوع کیسه ها کم هزینه هستند و برای بسیاری از محصولات مناسب می باشند. کیسه های فریزر بسته به سفارش و همچنین وزن محصولات و نوع جنسی که بارگیری می شود، در ضخامت های مختلف و ابعاد و اندازه های متفاوت تولید شده و برای بسته بندی محصولات غذایی، شیمیایی و… استفاده دارند. در هنگام خرید رول های فریزر رعایت نکاتی ضروری است تا بتوان بهترین خرید را انجام داد.

این روزها را باید از مکان های معتبر و برندهای به نام خریداری نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد همچنین داشتن استحکام و مقاومت بالا در این محصول از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به در زمینه برش نیز متناسب با نیاز مصرف کننده تصمیم گیری شود چراکه کیسه های فریزر در مدلهای تک لا و دولا برش داده می شوند. امکان تولید کیسه فریزر معمولی شفاف بیشتر است. چاپ پذیری فریزر بیشتر از می باشد. و فریزر هر دو قابلیت بازیافت دارند ولی بازیافت پذیری بهتر از فریزر است. فریزر در مقایسه سفت تر است و برای تولید قطعات قالب گیری شده بیشتر استفاده می شود. مقداری انعطاف پذیری بیشتری دارد و فریزر نیز مقاومت نسبتاً بالایی در برابر ترک خوردگی دارد.

مقایسه کیسه فریزر ساده و رولی

مقایسه کیسه فریزر ساده و رولی مردم برای اینکه بتوانند غذاها و کیسه‌های فریزر خود را به خوبی آن را ذخیره کنند به کیسه های مرغوبی احتیاج دارند که بادوام و کیفیت باشد برای همین پیشنهاد ما کیسه فریزر صادراتی اصل است که در کارخانه های تولید کیسه با دستگاه های صنعتی و از انواع الیاف پلاستیکی در اندازه های مختلف و در رنگ های گوناگون تولید می شود که جدیدترین کیسه فریزر پرفراژدار صادراتی ارزان قیمت در کشور ساخته و به فروش می رسد.

آشنایی کامل با انواع کیسه فریزر برای انتخاب درست کیسه فریزر باید آشنایی کامل با انواع کیسه فریزر را داشته باشید تا بتوانید محصولی که مورد نیاز است را خریداری کنید انواع کیسه به روش صنعتی و مکانیزه تولید می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارد کیسه های فریزر برای غذاها و جو صادراتی مناسب هستند و همچنین برای دیگر مداد غذایی مانند شکر، قند چون جنس آن مرغوب است و در برابر صدمات و نور آفتاب مقاومت دارد. در نگهداری طولانی مدت غذاها صدمه وارد نمی شود و در برابر آب نیز تا حدودی نفوذ ناپذیر است. کیسه های پلاستیکی بیشترین کاربرد را دارد چون که در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و کیسه های نخی برای کیسه‌های فریزری مانند آرد، برنج است که نرم و محکم و محافظ خوبی در برابر آفتاب و سایش است و قابلیت شست و شو را دارد و چندین سال قابل استفاده است.

سفارش انواع کیسه فریزر جعبه ای عمده

سفارش انواع کیسه فریزر جعبه ای عمده فروشنده کیسه فریزر امروزه مراکز زیادی در زمینه عرضه کیسه فریزر فعالیت دارد، اما نکته حائز اهمیت در پخش کیسه، ارائه محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. مجموعه ما مفتخر است که این اصول را رعایت نموده و کیفیت بالا را سرلوحه کار خویش قرار داده باشد. کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است و این افتخاری برای مجموعه ما می باشد‌.

مراکز عرضه کیسه فریزر رنگی صادراتی ارزان برای تولید کیسه های غذاها باید به مواردی اشاره کرد که در مراکز عرضه این کیسه فریزر به آن دقت کافی شده باشد تا کیفیت مناسبی داشته باشد این مواد رابطه مستقیم با سلامت مردم دارد و اگر این کیسه‌های فریزر بی کیفیت باشد ممکن است مواد درون کیسه کپک بزند و قارچ و باکتری درون کیسه رخنه کنند غذاها و جو را خراب کنند.

خوردن آن مواد سمی انسان را به بیماری های مبتلا می کند چون کپک خود منشا سلول های سرطانی می باشد اما این مراکز به همه این نکات دقت کرده و کیسه فریزری داده که هیچ گونه ضرری نداشته باشد. مراکز عرضه کیسه فریزر باکیفیت ارزان به همه این موارد در فروش کیسه‌های فریزر توجه کرده و دارای مجوز بهداشت از وزارت بهداشت می باشد و کاملا قانونی این مسیر را طی کرده است با خرید کیسه فریزر صادراتی ارزان قیمت در این مراکز از همه این مزیت ها برخوردار شوید قیمت اینگونه کیسه ها به عواملی چون الیاف بافته شده و نرخ ارز کشور دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *