فروشندگان عمده کیسه فریزر رولی، کیسه های مرغوب را که از پلاستیک جنس اعلا ساخته شده اند در تمام مراکز فروش پلاستیک عرضه کرده و با نازل ترین قیمت به فروش عمده می رسانند. این پلاستیک ها به راحتی از هم جدا می شوند و دارای کاربردهای زیادی نیز می باشند که همین امر باعث فروش زیاد و تقاضای بسیار آن از سراسر شهرها و مراکز خرید است. فروشندگان عمده این محصول، با پیشرفته ترین مکانیزم و بالاترین استانداردها، اقدام به تولید و فروش کیسه های فریزر حتی به خارج از کشور می کنند. فروشندگان عمده، طراحی های جدید این محصولات را که سهولت مصرف بالاتری نسبت به قبل دارند را نیز به فروش می رسانند.

فروشندگان عمده کیسه فریزر رولی

تفاوت کیسه فریزر رولی با جعبه ای

تفاوت کیسه فریزر رولی با جعبه ای کیسه فریزر درجه یک رولی با کیسه فریزر جعبه ای متفاوت است و معمولا مدل رولی آن به هم پیوسته اند و به صورت به هم چسبیده بر روی تیکه گاهی پیچیده اند و حالت نوار چسب بوده که باید یکی یکی آن ها را جدا کرد البته به راحتیو با کمترین فشار و بدون اینکه پاره یا سوراخ شوند از هم جدا می شوند.

اماکیسه فریزر جعبه ای معمولا به تعداد صد عدد در یک باکس جعبه ای جاسازی و بسته بندی می شوند. این مدل کیسه فریزر به حالت برگ های دستمال کاغذی یکی یکی بیرون آمده و به هم چسبیده نیستند و راحتی بیشتری نسبت به مدل رولی کیسه فریزر دارد.

تفاوت این دو نوع کیسه فریزر در بسته بندی و نحوه ی برداشتن پلاستیک است اما از لحاظ کیفیت و جنس پلاستیک هر دو دارای کیفیت و کارایی یکسان است و هر دو می توانند در بسته بندی موادخوراکی، میوه یا هر چیز دیگری یکسان عمل کنند و هر دو هم در سایزِ برابر تولید می شوند.

اگر زمان برای بسته بندی مواد مهم باشد مدل جعبه ای کیسه فریزر کمک کننده تر بوده و راحت تر جدا می شود و وقت کمتری از افراد می گیرد تا استفاده از مدل رولی.

مصرف کنندگان همواره کیسه های جعبه ای را به نوع رولی آن ارجح دانسته و بیشتر مدل جعبه ای را خریداری می کنند تا از مزایایی که دارد استفاده کنند و موقعی که مثلا دست ها کثیف یا یکی از دست ها درگیر چیز دیگری است، استفاده و برداشتن کیسه از مدل جعبه ای برای افراد راحت تر است.

مقایسه کیسه فریزر رنگی و ساده

مقایسه کیسه فریزر رنگی و ساده کیسه فریزر رنگی معمولا قیمت بیشتری نسبت به مدل ساده ی خود دارد و در ساخت آن از رنگ هایی استفاده شده است که البته ممکن است با نگهداری طولانی مدت مواد در آن از لحاظ بهداشتی امتیازی منفی باشد درحالی که کیسه فریزر ساده چنین نیست و ضرر کمتری دارد.

همچنین جنس پلاستیکی کیسه های رنگی ضخامتی بیشتر از مدل ساده یا بی رنگ دارند و اگر در طبیعت رها شوند دیرتر تجزیه شده و آسیب بیشتری به همراه دارند که این مورد هم میتواندتفاوت این دو کیسه فریزر باشد.

بسته بندی مواد در کیسه فریزرهای رنگی ساده تر و نظم بهتری را ایجاد می کند و برای هر گروه می توان رنگ خاصی را انتخاب کرد در حالی که پلاستیک فریزر ساده چنین نیست. همچنین در کیسه فریزر معمولی و رنگی به یک اندازه می توان مواد غدایی ریخت اما سایز تولیدی این دو نیز برابر است.

کیسه فریزر های ساده زودتر مجوز وزارت بهداشت را دریافت می کنند اما کیسه های فریزر رنگی به دلیل معایب بهداشتی که دارند به سختی این مجوز را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این سلیقه ی انتخاب مراکز و افراد مصرف کننده بر حسب نوع کاری که انجام می دهند در مصرف کیسه ی رنگی و معمولی متفاوت است.

کیسه فریزر خوب را چگونه بشناسیم؟

کیسه فریزر خوب را چگونه بشناسیم؟ کیسه فریزر مرغوب و خوب معمولا دارای بسته بندی زیبا و شیک است و استفاده از آن به راحت ترین حالت ممکن است، بگونه ای که هنگام جدا کردن آن سوراخ و یا پاره نمی شود.

کیسه فریزر خوب همچنین دارای جنس عالیی است و در عین حال که انعصاف پذیری بالایی دارد، بسیار مقاوم بوده و حالت کشی دارد که مانع پاره شدن کیسه در هنگام استفاده می گردد.

از ویژگی های دیگر پلاستیک خوب فریزر، سایز و گنجایش آن است که باید استاندارد باشد و همچنین برند آن نیز در انتخاب آن بسیار مهم است و تمامی مشخصات و نحوه ی استفاده روی بسته بندی آن بهتر است که نوشته شده باشد.

مقاومت پلاستیک کیسه ها در برابر دما نیز بر کارایی آن موثر است و فله و بدون بسته بندی بودن پلاستیک فریزری نشانه ی بهداشتی نبودن آن است که بهتر است به این نکته بسیار توجه گردد.

بعضی از کیسه های فریزر دارای درب زیپی مانند است و می تواند هم مواد غدایی را بهتر نگه دارد و هم فضای یخچال یا هر مکان نگهداری آن را تمیز نگه دارد و بهداشت را نیز بیشتر رعایت کند.

شفافیت کیسه فریزر نشانه ی خوبی برای انتخاب آن نسبت به انواع دیگر این محصولات است زیرا تاثیر بد کمتری بر مواد موجود در آن خواهد گذاشت.

مرکز عرضه کیسه فریزر رولی

مرکز عرضه کیسه فریزر رولی مرکز عرضه کیسه فریزر رولی، کیسه فریزر مدل جدید رولی را با متنوع ترین کارایی و طراحی روز وارد بازار بسیار پرتقاضای این محصول می کند و با قیمت های مناسب به مراکز فروش انواع پلاستیک توزیع می کند.

عرضه ی کیسه فریزر رولی کاملا بهداشتی و دارای مجوزهای معتبر تولیدی، در سراسر کشور به صورت حضوری و یا سفارش آنلاین انجام می شود و این محصول همواره به دلیل استفاده ی زیاد و روزانه و ضروری بودن آن در خانه ها خریدران زیادی دارد.

صفر تا صد تولید انواع کیسه فریزر به ویژه مدل رولی آن در داخل تولید شده و در بسته بندی های شیک علاوه بر رفع نیاز بازار داخل، به بازارهای خارجی نیز عرضه و با قیمت خوب به فروش می رسد.

توزیع کیسه های مرغوب با جنسی عالی و منعطف و با ماندگاری بالا به ویژه شکل رولی آن، بسته بندی را برای افراد راحت و لذت بخش کرده و نظم را در خانه و وسایل برای آن ها به همراه دارد به همین دلیل خرید کارخانه ای آن به دلیل حذف واسطه برای خریدران به صرفه تر خواهد بود.

عرضه این مدل کیسه ها، به دلیل کاربرد زیاد آن، هر ساله در بسته بندی و طراحی بهتر وارد بازار می شود و همزمان مصرف کننده های بیشتری نیز جذب این نوع کیسه فریزر می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *