کیسه زباله بند دار

این شرکت به عنوان فروشنده عمده کیسه زباله بند دار ۱۰ برگی شما را به خرید انواع محصولات مرغوب پلاستیکی و پلی اتیلنی دعوت میکند امروزه استفاده مداوم از این نایلکس ها تبدیل به یک عادت روزانه شده و حقیقتا کنار گذاشتن آن از خرید هفتگی و ماهانه کار چندان ساده ای نیست اگر مایل به بدست آوردن اطلاعات درباره این محصول پرکاربرد هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع بسته بندی کیسه زباله بند دار باکیفیت

کیسه زباله بند دار

این نایلکس ها دسته از کیسه زباله فله و کیسه زباله جعبه ای هستند که در سایز های مختلف و توسط افراد مختلف استفاده میشوند.
عموما این کیسه های مخصوص تفکیک و جمع آوری ضایعات در سایز های کوچک و متوسط و بزرگ در بسته های ده عددی که در یک لفاف خاص میباشد تولید میشوند.
اگر موارد مصرف دقیق این محصول را نام ببریم قطعا اول باید از خانه ها شروع کنیم و خانم های خانه دار معمولا حداقل هفته ای یکبار از یک بسته از آن استفاده میکنند.
البته مکان های دیگری مانند فروشگاه ها و اغذیه فروشی ها هم از کیسه هایی با این تعداد استفاده میکنند اما در بیشتر مواقع انتخاب آنها کیسه هایی با تعداد بیشتر است.
ضمن اینکه کیفیت بسیار خوب آن باعث شده تا مصرف کنندگان از پاره نشدن و سوراخ نشدن زود هنگام کیسه خیالشان راحت باشد.

کنترل کیفیت کیسه زباله بند دار

کیسه زباله بند دار

کیفیت این محصول بسته به مواد اولیه مرغوب به کار رفته در تولید بستگی دارد هر چه مواد اولیه کیفیت بهتری داشته باشد طبیعتا جنس اصلی هم درجه کیفی بالایی خواهد داشت.
در سالیان اخیر کارخانه های تولیدی بزرگ و معتبر، دقت بیشتری در تولید انبوه این کالا داشته اند و با استخدام کارشناسان و متخصص همواره سعی در بالا بردن هر چه بیشتر درجه کیفی محصولاتشان داشته اند این متخصصان در خط تولید این کیسه ها به صورت مداوم نحوه تولید را بررسی و کنترل میکنند تا اجناس بادوام بهتری در اختیار مصرف کننده نهایی داخلی و خارجی قرار بگیرد.

توزیع مستقیم کیسه زباله بند دار ۱۰ برگی

کیسه زباله بند دار

توزیع مستقیم این کیسه ها از این جهت حائز اهمیت است که بسیاری از دلالان و واسطه که نقشی در تولید و اقتصاد کشور ندارند سعی دارند تا با واسطه گری بین تولید کننده و مصرف کننده سود زیادی را به جیب بزنند.
اینگونه میشود که قیمتی که مصرف کننده نهایی برای خرده کالا میپردازد خیلی بالا میرود و دیگر برای آنان مقرون به صرفه نیست.
مشتریان عزیز در سراسر کشور میتوانند به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدی و نمایندگان فروششان که فعالیت آنها در حالت حضوری و غیر حضوری و حتی اینترنتی امکانپذیر شده ارتباط بگیرند و اجناس مورد نیازشان را مستقیم از مرکز پخش سفارش دهند.

1 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید
    کیسه زباله بند دار از نظر بهداشتی بهتر است چون نیاز نیست از خود نایلون برای حملش بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *