کیسه فریزر یکی از پرکاربرد ترین کالاهای خانگی جهت مصارف بهداشتی، بسته بندی و فریزکردن مواد است. نیاز گسترده بازار به این نوع کالا سبب شده تولید کنندگان عرضه آن را بصورت جعبه ای و با قیمت مناسب و ارزان انجام دهند. فروشندگان معتبر این محصول بصورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده فعتالیت می کنند. مراکز پخش کیسه فریزر در سراسر کشور فعالیت می کنند.

نمایندگی های فروش این محصول از طریق دفاتر رسمی شرکت های تولید کننده مجوز فعالیت دریافت می کنند. کیسه فریزر در انواع مختلف از جمله: فله، جعبه ای، رولی، تقویمی تولید می شوند. کیسه فریزر جعبه ای همان کیسه فریزر کیسه فریزر رولی بوده داخل بسته بندی مقوایی قرار می گیرد. کیسه فریزر جعبه ای ارزان، به دلیل کیفیت مناسب و کارایی بسیاری که دارد در اندازه های کوچک و بزرگ برای مصارف مختلف تولید می شود.

فروشنده معتبر کیسه فریزر جعبه ای ارزان

چند نکته مهم در خرید کیسه فریزر

چند نکته مهم در خرید کیسه فریزر مواد اولیه تولید این کیسه فریزر جعبه ای ارزان از مواد پلاستیک با کیفیت تشکیل شده که مقاومت خوبی در برابر شرایط دمایی و حمل و نقل دارد. مزیت استفاده از کیسه فریزر جعبه ای، استفاده راحت آن نسبت به سایر کیسه فریزرها است. در این نوع دست کمترین تماسی با کیسه فریزر دارد و احتمال انتقال آلودگی بسیار کم است.قرار داشتن کیسه ها در داخل جعبه مقوایی باعث می شود گرد و خاک کمتری به داخل جعبه نفوذ کند.

کیسه فریزرها در دو نوع سایز کوچک و بزرگ ارائه می شود. کیسه فریزر سایز بزرگ باید دارای بسته بندی مناسب باشد. کیسه فریزر باید از جنس مقاوم و استاندارد ساخته شود تا در استفاده طولانی مدت خراب نشود. کیسه فریزر سایز بزرگ بیشتر برای مواد فریزی و یا نگهداری استفاده می شود که این امر سبب شده تعداد مصرفی کیسه فریز سایز بزرگ و جلب مشتری های آن افزایش یابد.

کیسه فریزرها باید قابلیت نگهداری مواد غذایی در دمای پایین و مدت زمان طولانی را داشته و در برابر انجماد بافت آن ها از بین نرود. کیسه فریزرهای رنگی برای مصرف، به علت اینکه مواد رنگی به بافت خوراکی نفوذ می کند، انتخاب مناسبی برای مصارف بهداشتی و مواد غذایی نمی باشد. نحوه استفاده از کیسه فریزر بر طبق نوع مواد نگهداری تعیین می شود. کیسه فریزرسایز بزرگ که دارای ناخالصی باشد، در دراز مدت سلامت انسان را به خطر می اندازد. مواد اولیه نامناسب سبب انتقال سموم و مواد شیمیایی به بافت مواد غذایی می شود. در انتخاب کیسه فریزر باید به نوع بسته بندی، راحتی در استفاده، نوع نیاز مصرفی، سایز کیسه فریزر، کیفیت مواد اولیه، استحکام و دوام، طراحی جذاب دقت کرد

حفظ بهداشت به کمک کیسه فریزر

حفظ بهداشت به کمک کیسه فریزر یکی از بهداشتی ترین روش های بسته بندی مواد غذایی، استفاده از کیسه فریزر است. کیسه فریزرهای نازک با ضخامت کم و مقاومت بسیاری که دارند، در بیشتر مصارف بسته بندی و فریزکردن مواد غذایی استفاده می شود. در کیسه فریزر نازک بدلیل نازکی آنها، مواد غذایی تازگی خود را بیشتر حفظ کرده و سبب تغییر رنگ آنها نمی شود. کیسه های فریزر نازک سبب می شود مواد بسته بندی شده در حین جا به جایی آلوده نشود.

این نوع کیسه فریزر نازک به علت نوع بافت آن، حالتی الاستیکی و نرم دارد و در دمای پایین خشک نمی شود و مواد به کار رفته در آن کاملا بهداشتی است. دردوران کرونا استفاده از کیسه فریزر به جهت جلوگیری از پخش ویروس و انتقال آن به مواد خوراکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سازمان بهداشت جهانی نیز توصیه کرده است برای دور انداختن ماسک ها و یا دستمال های آلوده نیز از کیسه فریزر بصورت بهداشتی برای جلوگیری از انتقال عفونت ها استفاده شود. ضخامت بیشتر کیسه فریزر سبب شده آلودگی کمتری به مواد غذایی منتقل شود.

بررسی رنگبندی کیسه فریزر

بررسی رنگبندی کیسه فریزر کیسه فریزرهای ایرانی در حالت استاندارد به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شود. تولیدکنندگان با افزودن مستربچ رنگی، کیسه فریزر رنگی تولید می کنند. کیسه فریزر ایرانی در رنگ بندی های مختلف در بازار عرضه می شود اما در واقع رنگ بندی کیسه فریزر جزء معایب آن محسوب می شود. به مرور زمان و به خصوص در نگهداری طولانی مدت مواد غذایی، رنگ کیسه فریزر به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم می کند. اکثر برندهای کیسه فریزر موجود در بازار استاندارد هستند. اما برخی از تولید کنندگان با قیمت تولیدی نسبت به عرضه و توزیع کیسه فریزر ارزان به بازارهای داخلی و خارجی تلاش می کنند، نام برند خود را تثبیت کنند.

بر خلاف تصور عمومی، کیسه های زباله تجاری برای استفاده خصوصی و عملی طراحی شده اند تا مدیریت زباله بسیار پیشرفته تر و کارآمدتر شود. این استاندارد رنگ کیسه زباله به این معنی است که هر کیسه زباله عملکرد خاص خود را دارد که باید مطابق با آن استفاده شود. در زیر تعدادی از این کیسه های زباله رنگارنگ را مشاهده می کنید که برای یک هدف خاص طراحی شده اند.

کیسه فریزر مشکی این کیسه‌ها احتمالاً اصلی‌ترین و رایج‌ترین کیسه‌های زباله هستند که هر روز برای جمع‌آوری زباله‌های غیرقابل بازیافت، غیر عفونی و زیست تخریب‌پذیر استفاده می‌شوند. این کیسه های زباله در مدل های مختلف با تراکم بالا و کم تولید می شوند و در اندازه ها و ضخامت های مختلف عرضه می شوند. کیسه های زباله را می توان در ادارات، خانه ها، پارک ها و تقریباً در هر مکانی پیدا کرد. از آنجایی که این کیسه های زباله مات هستند، محتویات آنها به راحتی دیده نمی شود.

همچنین این کیسه های زباله را می توان به راحتی در سطل زباله قرار داد. یکی از کاربردهای خلاقانه این کیسه زباله استفاده از کیسه زباله آبی در اسباب کشی و حمل و نقل است. کیسه زباله آبی کیسه های زباله آبی رنگ بیشتر برای زباله های قابل بازیافت استفاده می شود. این کیسه ها به دلیل مواد به کار رفته در تولیدشان قابل بازیافت هستند. در یک استاندارد بین المللی، اکثر شهرداری های کلان شهرها از این کیسه زباله برای جمع آوری زباله های قابل بازیافت استفاده می کنند.

توزیع کنندگان انواع کیسه فریزر جعبه ای ارزان

توزیع کنندگان انواع کیسه فریزر جعبه ای ارزان توزیع کنندگان حیطه کیسه فریزر مرغوب ترین نوع آن ها را با قیمت ارزان تهیه کرده و بازار این صنف را بدست می گیرند. برای تهیه کیسه فریزر ارزان باید بصورت مستقیم از نمایندگی معتبر آن برند و یا عامل های فروش مستقیم کارخانه تولید کننده اقدام کرد. تولیدی های انواع کیسه فریزر در ایران با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته توانسته اند، مقدار واردات کیسه فریزر را کاهش دهند. واردات کیسه فریزر با تاثیر قیمت دلار، سبب شده تا تولیدکنندگان ایرانی کیسه فریزرها را در انواع مختلف سایز، رنگ و متریال اولیه تولید کرده و سهم زیادی ازاین محصول نیز صادر شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *