کیسه فریزر یکی از پر کاربردترین کالا در کاربردهای خانگی و بسته بندی مواد غذایی و فریزکردن بهداشتی آنها است، از این رو با توجه به نیاز گسترده بازار به این نوع کیسه ،فروشنده های بزرگ کیسه فریزر ارزان در صدد هستند تا با قیمت پایین و کیفیت بالا انواع کیسه فریزر عمده را با برندهای مشخص و معتبر به صورت کیفیت حداکثری عرضه نمایند ، تا به نوعی به این نیاز بازار پاسخ دهند .

فروشنده بزرگ کیسه فریزر ارزان

معرفی کامل مشخصات کیسه فریزر

معرفی کامل مشخصات کیسه فریزر کیسه فریزر باید دارای بسته بندی مناسب باشد به طوری که استفاده ی ان در مختلف بسیار راحت باشد. کارخانه های تولید کننده ،انواع بسته بندی مناسب، برای کیسه فریزری طراحی کرده اند تا علاوه بر استفاده راحت تر خریدار، فروش و جلب مشتری بیشتری داشه باشند.در ادامه به برخی ویژگی کیسه فریزر می پردازیم:

  • اولین نکته در کیسه فریزر این است که این نوع کیسه ها باید از جنس مقاوم و استانداردی ساخته شود تا بعد از استفاده در مدت زمان نسبتا طولانی پاره نشوند .هم چنین پلاستیک به کار رفته درآن باید دارای استاندارد لازم از نظر سلامت محصول و نبودن هیچگونه ضرری برای سلامتی انسان داشته باشند زیرا ازجمله استفاده از کیسه فریزر در بسته بندی موادغذایی می باشد و استفاده از کیسه فریزر غیر استاندارد که دارای ناخالصی باشد، می تواند در دراز مدت سلامتی انسان رابه خطر بیاندازد‌.
  • از نظر بسته بندی نیز می توان اینگونه بیان کرد که چندین روش برای بسته بندی کیسه فریزی وجود دارد که می تواند رولی ، مدل دستمالی یا مدل ساده باشد، در مدل رولی استفاده کننده می تواند به راحتی از آن استفاده نماید .مدل دستمالی نیز از جمله طرح های بسته بندی برای کارایی بهتر وراحت است، بطور که مصرف کننده فقط با کشیدن نایلون فریزر، کیسه مورد نظر را استفاده می نماید و همانند طرح های به کار برده در پاکت های کاغذ دستمالی می باشد،؛اما درمدل ساده فقط تعداد زیادی ازکیسه فریزر به صورت فله ای بسته بندی شده اند که به نسبتا طرح های دیگر از مصرف به نسبت پرزحمتی برای برداشتن آن برخورداراست .

خرید ارزان کیسه فریزر عمده

خرید ارزان کیسه فریزر عمده این مرکز یکی از بزرگترین فروشنده کیسه فریزر ارزان و عمده، است که با اتکا به نیروی انسانی متخصص سعی در ارائه بهترین کیسه فریزر مقاوم و با کیفیت به خریداران محترم می باشد، این بازرگانی سعی دارد ،بهترین نایلون فریزری را با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازاری با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد ؛ تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • تبلیغات: 
    1. تولید کننده کیسه زباله دسته دار باکیفیت
    2. فروش سفره های یکبار مصرف با قیمت عالی
    3. نایلون ضخیم متری رنگی
    4. تولید کننده سفره یکبار مصرف بیرنگ

21 دیدگاه

    • سلام میترا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند

  • سلام
    از مجموعه خوبتون کمال تشکرو دارم مشاورینتون بسیار خوب و عالی بودند و پیگیری به موقع ای داشتند

    • سلام جناب عبدی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  • با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

  • سلام تشکر می کنم از شما بابت ارائه محصولی با کیفیت بسیار عالی، از آنچه که تصور می کردم زودتر به دستم رسید. ممنونم از سایت معتبر این مجموعه.

  • سلام ممنون از کیفیت کیسه فریزرها لطف کنید سایز های مختلف شارژ کنید که همرو باهم سفارش بدیم مرسی

  • سلام و وقت بخیر … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است.

  • سلام.مصرف مدل رولی بهتره یا ساده؟ کدوم مقرون به صرفه تره؟ لطفا تجربه هاتون رو به اشتراک بزارید تا بتونیم استفاده کنیم. ممنونم. موفق باشید.

    • سلام حبیبه عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند.

  • سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

    • سلام خانم قاسمی عزیز
      برای دریافت قیمت محصولات فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران با شما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

  • سلام خسته نباشید درود و احترام به همه عزیزان در آلوین پلاست لطفاً بفرمایید که آیا شما فقط کیسه فریزر داریم یا کیسه های زباله رو هم می توانیم اینترنتی از سایت شما سفارش دهیم؟

    • سلام کاربر گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام
    من سفارشی که از سایتتون داده بودم به دستم رسید. نحوه ارسال و بسته بندیتون واقعا عالی بود.ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *