کیسه فریزر ضخیم یک ‌نمونه دیگر از انواع کیسه ها می باشد که امروزه تنوع کیسه فریزر ها به قدری در بازار افزایش داشته است که برای مشتریان خرید و انتخاب آن را سخت تر وپیچیده تر کرده است.کیسه فریزر ها یکی از محصولات پلاستیکی می باشند که امروزه در انواع مختلفی تولید شده اند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و فروش آن به صورت عمده نیز انجام می شود.

کیسه فریزر رولی در ابعاد استاندارد و با کیفیت بسیار خوب و کشش لازم در بازار موجود است، اندازه و ابعاد متفاوتی داشته و به صورت رولی، چسبی، جعبه ای به بازار عرضه می شود، کیسه های فریزر جزء لاینفک هر آشپزخانه ای به شمار می آیند لذا با توجه به فریز نمودن محصولات مختلف می بایست اقدام به انتخاب نمود چون این محصول از قطر و ضخامت متفاوتی برخوردار است.

عرضه مستقیم کیسه فریزر ضخیم باکیفیت

کیسه فریزر ضخیم چه کاربردهایی دارد؟

کیسه فریزر ضخیم چه کاربردهایی دارد؟ کیسه فریزر اعلا از جمله محصولاتی است که می‌تواند برای بسته بندی مواد غذایی و قرار دادن آنها در یخچال مورد استفاده قرار بگیرد؛ این کیسه فریزر نسبت به انواع کیسه های نایلونی ضخامت فوق‌العاده کمتری دارد و اغلب در ابعاد کوچک نیز تهیه می‌شود به طوری که برای بسته بندی حجم کمی از مواد خوراکی و غذا ها مناسب می باشد. مشخصات این کیسه فریزرها می تواند از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تا اندازه ای متفاوت باشد به این معنی که دهانه این کیسه ها می تواند به وسیله گره بسته شود یا در نوع خاصی از آنها به وسیله زیپ مخصوص پلاستیکی این کار صورت گیرد.

این کیسه دارای خواص فیزیکی و ابعاد و اندازه کیسه فریزر متفاوت استکه می تواند این محصول را در انواع شکل های جعبه ای یا رولی و حتی برگه ای ارائه نمود و استفاده از آنها راحت و آسان صورت گیرد؛ مشخصات این کیسه فریزر می تواند بسیار متفاوت باشد به این معنی که بخشی از آنها ضخیم تر از دیگران هستند همچنین برخی دارای سایز کوچک و برخی از ابعاد بزرگتری برخوردارند اما آنچه که باعث تمایز همه آنها است.

نقش کیسه ها در نگهداری مواد غذایی می باشد که بدون کوچکترین تاثیری در کیفیت سبزی یا هر ماده غذایی دیگر می‌توانند محصولات را از تاثیر عوامل مختلف بر آن حفظ کنند و از نفوذ میکروب ها و باکتری ها به درون آن می شوند و از تماس مستقیم آنها با رطوبت بیرون ممانعت کنند همچنین کیسه فریزر ها به شکل معمول در بخش فریزر یخچال نگهداری می‌شوند و به این ترتیب از تأثیر شدید سرما به بخش داخلی مواد غذایی جلوگیری می نمایند.

آشنایی با فرآیند تولید کیسه فریزر ضخیم

مرکز عرضه فروش کیسه فریزر ، کیسه فریزر مدل جدید رولی را با متنوع ترین کارایی و طراحی روز وارد بازار بسیار پرتقاضای این محصول می کند و با قیمت های مناسب به مراکز فروش انواع پلاستیک توزیع می کند. عرضه ی کیسه فریزر رولی کاملا بهداشتی و دارای مجوزهای معتبر تولیدی، در سراسر کشور به صورت حضوری و یا سفارش آنلاین انجام می شود و این محصول همواره به دلیل استفاده ی زیاد و روزانه و ضروری بودن آن در خانه ها خریدران زیادی دارد.

صفر تا صد تولید کیسه فریزر به ویژه مدل رولی آن در داخل تولید شده و در بسته بندی های شیک علاوه بر رفع نیاز بازار داخل، به بازارهای خارجی نیز عرضه و با قیمت خوب به فروش می رسد. توزیع کیسه های مرغوب با جنسی عالی و منعطف و با ماندگاری بالا به ویژه شکل رولی آن، بسته بندی را برای افراد راحت و لذت بخش کرده و نظم را در خانه و وسایل برای آن ها به همراه دارد به همین دلیل خرید کارخانه ای آن به دلیل حذف واسطه برای خریدران به صرفه تر خواهد بود. عرضه این مدل کیسه ها، به دلیل کاربرد زیاد آن، هر ساله در بسته بندی و طراحی بهتر وارد بازار می شود و همزمان مصرف کننده های بیشتری نیز جذب این نوع کیسه فریزر می گردد.

کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود.البته کیسه فریزری که خریداری می نماییم باید ویژگی هایی را داشته باشد. کیسه فریزر باید از ماده پلاستیکی مقاوم تولید شده باشد تا زمانی که مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم پاره نشود.

امروزه بیشتر کیسه فریزرهای موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و با قرار دادن مواد غذایی که وزنشان زیاد می باشد به راحتی پاره خواهند شد. کیسه فریزر باید دوخت مناسبی داشته باشد. درکیسه فریزر مقدار مواد غذایی زیاد نیست که باعث پاره شدن آن شود ولی بعضی از کیسه فریزرها بی کیفیت هستند و با قرار دادن مقدار کمی مواد غذایی به راحتی پاره میشوند.دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است.

راهنمای انتخاب بهترین کیسه فریزر ضخیم رولی

راهنمای انتخاب بهترین کیسه فریزر ضخیم رولی کیسه فریزر نیلی برای قرار دادن مواد خوراکی و گاها غیر خوراکی است؛ برخی از محصولات غذایی مانند گوشت و فرآورده های پروتئینی یا سبزیجات را که در فصل مشخصی از سال به فراوانی وجود دارند ولی با فرا رسیدن فصل دیگر این محصول به صورت تازه قابل دستیابی نیست با استفاده از این کیسه ها نسبت به نگهداری و ذخیره آنها اقدام می شود و این کیسه ها یکی از بهترین ابزارها برای دستیابی به این هدف بود که فضای مناسبی را برای نگهداری این محصولات فراهم می کند.

کیسه فریزر به دلیل ضخامت بسیار نازکی که دارد و استحکام فوق العاده می‌تواند محیط مناسبی برای مواد غذایی باشد چون این کیسه بسیار نرم و انعطاف پذیر است و به همین جهت می‌توان ماده غذایی را در حداکثر مقدار ممکن در آن متراکم کرد همچنین به راحتی حتی گره می‌خورد همچنین می‌توان همه هوای موجود در آن را خارج کرد و وقتی که این کار صورت گیرد می‌تواند بسته بندی را در بخش فریزر یخچال نگهداری کرد و به حالت فریز و منجمد درآورد و به این ترتیب محصول با همان کیفیت اولیه نگهداری می شود. حسن استفاده از این کیسه ها این است که هنگامی که قصد استفاده از محصولات غذایی را دارید به دلیل نازک بودن کیسه می توان به راحتی آن را پاره کرده و ماده غذایی را از آن خارج نموده و این که شفاف است و کیفیت آن هیچ گونه تاثیری در طعم ماده خوراکی ندارد.

استفاده از این کیسه به عنوان یکی از راه های نگهداری مواد خوراکی با همان کیفیت اولیه بسیار مرسوم است با این این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قیمت این نوع بسته بندی فوق العاده ارزان است و برخلاف انواع بسته بندی های دیگر نیازی به استفاده از تجهیزات مختلف نیست و می توان با تهیه این کیسه فریزر ساده و قرار دادن ماده غذایی در آن و گره زدن راحت با دست بهترین و ارزانترین نوع بسته بندی را برای محصولات غذایی فراهم کرده که در هیچ یک از بسته‌بندی‌های دیگر این قیمت پایین بسته‌بندی مشاهده نمی‌شود.

بررسی میزان مرغوبیت کیسه فریزر ضخیم

برخلاف تصور انواع مختلفی کیسه فریزر صرفا دارای سایز معمول ۲۵؛۳۵ سانتی متر نیستند بلکه تفاوت اندازه و سایز در آنها بسیار زیاد است با این وجود پرمصرف‌ترین آنها سایز یاد شده است به همین خاطر اغلب فکر می‌کنند که کیسه فریزر ها دارای همین استاندارد و مشخص هستند در حالی که ابعاد این محصولات می تواند بسیار زیاد باشد به طوری که ابعاد کوچکتر از این سایز و بزرگتر از آن نیز به فراوانی وجود دارند.

برای نگهداری برخی از مواد غذایی که حجم کمی دارند سایز کوچک استفاده می شود و موقعی که هدف قرارگیری برخی از مواد غذایی با حجم زیاد می باشد استفاده از کیسه فریزر سایز بزرگ می تواند مناسب تر باشد؛ اندازه استاندارد این کیسه فریزر ها به صورت سایز تعریف شده مشخصی است به گونه‌ای که این سایز از کشوری به کشور دیگر می تواند یکی باشد هر چند شرکت ها و برند های تولیدکننده این محصول می‌توانند بر اساس بازار محصول سایزهای متفاوتی از آن را نیز ارائه کنند که این باعث می شود که تنوع بیشتری از کیسه فریزر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

محصولات رولی، در برابر آسیب های مختلف به شدت مقاوم هستند. با استفاده از این محصولات، شما می توانید به راحتی لوازم خوراکی خود را بسته بندی نمایید. محصولات رولی، دسترسی راحت تری را برای شما ایجاد می کنند و به همین علت هم استفاده از آنها در میان مردم کشور ما رایج تر است. در عین حال، کیفیت و درصد خلوص این مدل از کیسه فریزر هم بالا تر از مدل های معمولی است.

صادر کننده بهترین کیسه فریزر ضخیم باکیفیت

صادر کننده بهترین کیسه فریزر ضخیم باکیفیت کیسه فریزر مرغوب و خوب معمولا دارای بسته بندی زیبا و شیک است و استفاده از آن به راحت ترین حالت ممکن است، بگونه ای که هنگام جدا کردن آن سوراخ و یا پاره نمی شود. کیسه فریزر خوب همچنین دارای جنس عالیی است و در عین حال که انعصاف پذیری بالایی دارد، بسیار مقاوم بوده و حالت کشی دارد که مانع پاره شدن کیسه در هنگام استفاده می گردد.

از ویژگی های دیگر پلاستیک خوب فریزر، سایز و گنجایش آن است که باید استاندارد باشد و همچنین برند آن نیز در انتخاب آن بسیار مهم است و تمامی مشخصات و نحوه ی استفاده روی بسته بندی آن بهتر است که نوشته شده باشد.

مقاومت پلاستیک کیسه ها در برابر دما نیز بر کارایی آن موثر است و فله و بدون بسته بندی بودن پلاستیک فریزری نشانه ی بهداشتی نبودن آن است که بهتر است به این نکته بسیار توجه گردد. بعضی از کیسه های فریزر دارای درب زیپی مانند است و می تواند هم مواد غدایی را بهتر نگه دارد و هم فضای یخچال یا هر مکان نگهداری آن را تمیز نگه دارد و بهداشت را نیز بیشتر رعایت کند. شفافیت کیسه فریزر نشانه ی خوبی برای انتخاب آن نسبت به انواع دیگر این محصولات است زیرا تاثیر بد کمتری بر مواد موجود در آن خواهد گذاشت.

مقاومت کیسه فریزر به دلیل استفاده از مواد اولیه در فرایند تولید آنها از بسیار بالا می باشد و به همین دلیل می توان انواع مختلف محصولات را به راحتی در این کیسه ها بسته بندی کرد.

فروشگاه مرکزی کیسه فریزر ضخیم عمده

انواع مختلف کیسه فریزر سایز کوچک توسط کارخانه عرضه این کیسه ها با قیمت مناسب به خریداران این محصول ارائه می شود و از انواع بسته بندی رولی آن برای ارائه این کیسه فریزر استفاده می‌گردد؛ این کارخانه با بهترین کیفیت این محصول را می‌تواند به شما ارائه کند و اگر قصد صادرات آن به کشورهای دیگر را دارید می توانید با خرید از این کارخانه هم از قیمت پایین این کیسه ها اطمینان حاصل کنید و هم از نظر کیفیت این محصول به صورت تضمینی به شما ارائه می شود.

این کارخانه بهترین کیسه فریزر کوچک و بزرگ را در ابعاد کوچک در اختیار دارد و می تواند نیاز شما را به هر تعداد از این کیسه فریزر و برای هر جای کشور تامین کنند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت ها نیز می توانند از این کارخانه نیاز خود را مستقیماً تامین کند و به جای این که از واسطه ها خرید نمایند حداقل قیمت ممکن را برای تهیه این کیسه فریزر پرداخت کنند و مهمتر این که این محصول می‌تواند در حداقل زمان با بالاترین کیفیت برای آنها ارسال شود و در اختیارشان قرار گیرد تا به این ترتیب این کیسه فریزر استثنایی و ویژه به دست مصرف کنندگان نهایی آن برسد تا آنها از قیمت مناسب این محصول و کیفیت بالای آن برای نگهداری مواد غذایی مختلف در یخچال و فریزر استفاده کنند.

تولید عمده کیسه فریزر ضخیم اعلا

تولید عمده کیسه فریزر ضخیم اعلا توزیع کیسه فریزر تحت تاثیر موارد متعددی می‌تواند باشد اولین عاملی که در کیفیت این محصول می‌تواند تاثیرگذار باشد نرخ پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن است که می تواند به طور مستقیم بر قیمت تمام شده این محصول تاثیر گذار باشد به این معنی که ماده سازنده این کیسه ها این دو ترکیب پلیمری هستند و هر گونه افزایش و کاهش قیمت آنها می‌تواند به طور خاص به قیمت محصول نهایی تاثیرگذار باشد و قیمت این دو پلیمر در سال‌های اخیر با بروز مشکلات ارزی برای کشور و افزایش تحریم‌ها همچنین صادرات آنها روند افزایش به خود گرفته است به طوری که باعث شده قیمت این کیسه فریزرها چند برابر سال قبل شود.

عامل دیگری که می تواند قیمت این کیسه را تحت تأثیر قرار دهد ابعاد آن است به این معنی که یا کوچک بودن کیسه فریزر به طور مشخص می‌تواند بر قیمت نهایی آن تأثیرگذار باشد و نرخ آن را تغییر دهد و همچنین ضخامت کیسه فریزر عامل دیگری است که می‌تواند نرخ آن را تحت تاثیر قرار دهد به گونه‌ای که کیسه فریزر های ضخیم مواد مصرفی بیشتری را نیاز دارند و به این دلیل قیمت آنها بالاتر از انواع نازک است. نهایتاً این که نوع بسته بندی این محصول به طور خاص بر قیمت آن تاثیرگذار است و این تاثیر زیاد می باشد به این معنی که کیسه فریزرهای معمولی و با بسته بندی ساده کمترین قیمت را دارند در حالی که کیسه فریزرهای دولی به خصوص زیپ دار دارای بیشترین قیمت هستند.

پخش کیسه فریزر عمده در این سایت کمک کرده است تا افراد بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری برای خرید این محصول نمی باشد زیرا خطر ابتلا شدن به بیماری های فراگیر بسیار بالا بوده به همین علت استفاده از خرید اینترنتی بسیار میتواند کمک کننده باشد و افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید اقدام کنند.

  • تبلیغات: 
    1. آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف پلاستیک شفاف در تهران
    2. خرید بدون واسطه نی یکبار مصرف پلاستیکی
    3. فروشگاه اینترنتی دستکش یکبار مصرف نمونه
    4. قیمت پخش دستکش لاتکس درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *