کیسه فریزر آسان مصرف محصولی است که در هر خانه باید وجود داشته باشد و عملاً نبود آن می‌تواند در بسته بندی مواد غذایی مشکل ایجاد کند؛ عرضه بهترین انواع این کیسه فریزر توسط تولیدکننده آن با قیمت ارزان ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این کیسه فریزر هستند می توانند با سفارش عمده این محصول از این عامل عرضه نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

عرضه انواع کیسه فریزر آسان مصرف

آشنایی با چگونگی تولید کیسه فریزر

آشنایی با چگونگی تولید کیسه فریزر تولید کیسه فریزر توسط خط تولید مخصوصی انجام می‌شود که به طور اختصاصی برای این کار در نظر گرفته شده است و در این خط تولید آنچه که اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد بروز بودن تجهیزات و نوع ماده اولیه مورد استفاده از کیسه های فریزر است که باید از رنگ شفاف برخوردار باشند تا به آسانی بتوان کیفیت آنها را تشخیص داد به همین دلیل لازم است از پلی اتیلن و پلی‌پروپیلن درجه که از پلیمر های نفتی هستند تهیه شوند.

این کیسه ها به محصولاتی تبدیل می‌شوند که با هیچ ماده و ترکیب شیمیایی دیگر واکنش نشان نخواهند داد و ابتدا پلی اتیلن در مخزن دستگاه قرار می‌گیرد و دستگاه با حرارت کمی که به آن وارد می کند می تواند این محصول را به شکل مایع در آورد.

این مایع در بخش‌های مختلف خط تولید به جریان می‌افتد و طی مراحل مختلف سرد شده و به شکل ورقه های بسیار نازک نایلونی در می آید که تحت فرایند های پرس حرارتی و برش مناسب در اندازه‌های مختلف به صورت کیسه فریزر در می‌آید.

روش تولید انواع این کیسه فریزر متفاوت است که از نظر ابعاد و اندازه می‌توانند شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشند اما از نظر نحوه استفاده با هم فرق دارند؛ در خط تولید این محصول از بهترین پلی اتیلن استفاده می‌شود و این خط تولید دستگاهی با امکانات ویژه است که به طور اختصاصی با برق سه فاز کار می کند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی نماید بنابراین نصب این دستگاه در محیط های کارگاهی امکان پذیر است و با دسترسی به مواد اولیه مناسب می توان بهترین کیسه فریزر را در انواع بسته‌بندی آن تولید نمود.

در کنار همه این موارد آنچه که اهمیت فوق العاده می تواند داشته باشد کیفیت ماده اولیه است زیرا یک کیسه فریزر باید از پلی اتیلن بازیافتی تشکیل نشده باشد و استفاده از مواد بازیافتی در این خط تولید عملاً به تولید کیسه فریزر های ناسالم از نظر بهداشتی و سلامتی منجر خواهد شد بنابراین چگونگی تولید کیسه فریزر و مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت آن می‌تواند در نتیجه نهایی این محصول بسیار تاثیر گذار باشد.

دلایل استفاده از کیسه فریزر

استفاده از کیسه فریزر برای بسته بندی است و این بسته بندی می تواند شامل هر نوع ماده خوراکی و غیرخوراکی نیز بشود؛ این محصول به خصوص سد و مانع مناسب بین ماده خوراکی و محیط بیرون است و چون نسبت به رطوبت و هوا غیر قابل نفوذ است از فساد ماده خوراکی جلوگیری می کند بنابراین یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند برای نگهداری مواد غذایی در محیط بیرون و به خصوص در فریزر مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل خاص است که به کیسه فریزر معروف است زیرا می‌تواند با ضخامت بسیار بالایی که دارد کمترین فضا را برای نگهداری مواد خوراکی در فریزر اشغال کند همچنین کیفیت ساخت آن فوق‌العاده بالا است و هیچ نوع ماده و محصول دیگری تاکنون طراحی نشده است که بتواند جایگزین بهتری برای کیسه باشد.

انواع مختلف این کیسه در دو نوع کیسه فریزر بزرگ و کوچک می توانند برای نگهداری انواع خوراکی ها مانند گوشت و سبزیجات و سایر محصولات کاربرد داشته باشند و در یخچال های صنعتی و خانگی می‌توان این کیسه فریزر ها را قرار داد؛ از دیگر دلایل استفاده از این کیسه فریزرها می توان به قیمت فوق العاده پایین آنها اشاره کرد به طوری که یک کیسه فریزر 100 عددی قیمتی باور نکردنی دارد و به این ترتیب می‌تواند کمترین هزینه نگهداری بسته بندی را برای مواد غذایی در بر بگیرد و به همین جهت استفاده از آن از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت بسته بندی می تواند یکی از از دلایل مهم استفاده از این محصول باشند.

بررسی مزیت های کیسه فریز آسان مصرف

بررسی مزیت های کیسه فریز آسان مصرف کیسه فریزر آسان مصرف از جمله کیسه هایی است که به دلیل ساختار ویژه بسته بندی دارای مزیت های بسیار زیادی است و این کیسه فریزر در انواع مختلفی ارائه می شود که از جمله آنها می توان به کیسه فریزرهای جعبه ای اشاره کرده و در این نوع، کیسه ها درون یک جعبه مقوایی بسیار شیک قرار گرفته اند که معمولاً ظرفیت ۱۰۰ عددی دارد و این کیسه ها به گونه ای بر روی همدیگر قرار گرفته اند که کمترین فضا را اشغال خواهند کرد.

از مزیت‌های این کیسه فریزر علاوه بر آسان بودن استفاده از آن می توان به تهیه شدن آن از مواد کاملا بهداشتی و نانو اشاره کرده هم چنین محصولی است که مقاومت کششی آن انکارناپذیر است علاوه بر این می تواند در نگهداری سبزیجات و مواد پروتئینی و میوه و با همان طراوت و تازگی اولیه بسیار نقش داشته باشد و از کیسه هایی است که نگهداری بلند مدت این اقلام خوراکی در آن به راحتی ممکن می باشد.

از دیگر مزیت هلی این کیسه فریزر این است که حتی در صورت پاره شدن یا سوراخ شدن نیز می توان از آنها استفاده نموده و به طور معمول و در بسته بندی های ۱۰۰ و ۲۰۰ عددی ارائه می شوند که ابعاد معمول آنها ۲۵*۳۵ سانتی متر می باشد.

استفاده از این محصول بسیار راحت است و تنها کافی است همچون جعبه های دستمال کاغذی بخش بالایی آن باز شود و به این ترتیب به صورت دانه ای برگه ها را از آن خارج کرد و مورد استفاده قرار داد؛ این نوع بسته بندی کیسه فریزر باعث می‌شود که به راحتی بتوان آن را بر روی کابینت و هر فضای دیگری قرار داد .

ویژگی های مهم کیسه فریرز زیپ دار

یکی از انواع کیسه فریزر که در سال‌های اخیر تولید شده است و کاربرد آن نسبت به نمونه های دیگر در حال بیشتر شدن است نوع این محصول است؛ این کیسه فریزر خاص همان طور که از نام آن مشخص است دارای بخش زیپ دار است به این معنی که در قسمت دهانه آن طراحی ویژه انجام شده است تا بتوان با فشار اندک دو طرف دهان را به همدیگر وصل کرد.

از جمله ویژگی‌های این کیسه فریزرها می توان به حجم داخلی بیشتر آنها نسبت به نمونه های دیگر اشاره کرده و ویژگی مهم دیگر آنها داشتن ابعاد متفاوت است که نسبت به کیسه فریزر های معمولی برتری ویژه‌ای دارند به طوری که می‌توان آنها را در اندازه های کوچک و بزرگ در بازار مشاهده کرد

این کیسه ها ضخامت اندکی بیشتر از انواع معمولی دارند و نه تنها به رنگ شفاف بلکه در انواع رنگ بندی نیز وجود دارند؛ استفاده از این کیسه ها نیاز به گره را کاملاً برطرف می‌کند بنابراین پس از قرار دادن مواد غذایی در آن تنها کافی است با فشار دادن دو طرف دهانه، آن را کاملا مسدود نمود و به این ترتیب نیازی به به استفاده از گره نیست که این یک مزیت و ویژگی بسیار خاص است زیرا می‌توان به کرات از این کیسه فریزر استفاده کرد و مشکل باز نشدن گره را حل کرد.

نفوذ هوا به داخل کیسه فریزر با وجود زیپ آن امکان نخواهد داشت و ویژگی دیگر این محصولات ساخته شدن آنها از مواد اولیه درجه یک است همچنین زیبا آنها به گونه‌ای طراحی شده که باعث پلمپ شدن کامل می‌شود و امکان نفوذ هوا به داخل را از طریق این منفذ غیر ممکن می نماید.

دسته بندی کیسه فریزر از نظر کیفیت

دسته بندی کیسه فریزر از نظر کیفیت کیسه فریزر از جمله محصولاتی است که می تواند بر اساس کیفیت نیز دسته بندی شود و تولید انواع مختلف این محصول از نظر ابعاد و ضخامت وجود دارند و آنچه در درجه اول مهم است این است که کیسه های تهیه شده از ماده دست دوم به هیچ عنوان مناسب نیستند و استفاده از آنها برای نگهداری مواد غذایی توصیه نمی‌شود.

این کیسه فریزرها می توانند در انواع معمولی، رولی، چسبی، جعبه‌ای و زیپ دار وجود داشته باشند که هر یک از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و تفاوت هایی با همدیگر از جهات مختلف می‌توانند داشته باشند و علاوه بر اختلاف در بسته‌بندی می‌توانند از نظر ابعاد نیز با هم تفاوت داشته باشند به طوری که برخی از آنها دارای سایز بزرگ برخی متوسط و برخی سایز کوچک هستند که در میان آنها نوع زیپ دار یکی از متنوع ترین ها آنها به شمار می رود.

انواع مختلف این کیسه بر اساس وزن نیز دسته بندی می شوند به طوری که سبکترین آنها از ضخامت بسیار کمتری برخوردارند و قیمت پایین تری را نیز دارا می باشند؛ بهترین کیسه فریزرها از نظر کیفیت بر اساس شاخص های یاد شده می‌توانند تقسیم‌بندی می‌شوند بنابراین انواع متفاوتی از آنها وجود دارند و این که قرار است چه نوع ماده غذایی در آنها و نگهداری شود و مدت زمان نگهداری می تواند بر کیفیت آنها به شدت تاثیرگذار باشد.

اطلاعات مفید در مورد کیسه فریزر طرح دستمال کاغذی

کیسه فریزر فله طرح دستمال کاغذی از کیسه فریزرهای جعبه ای به شمار می‌رود و دلیل نام گذاری این کیسه فریزر در واقع این نوع بسته بندی آن است که شباهت بسیار زیادی به بسته بندی دستمال کاغذی دارد؛ این نوع کیسه فریزر درون جعبه های مقوایی قرار می گیرد و از نظر شکل می توانند با هم متفاوت باشند همچنین تعداد کیسه های درون آنها نیز می‌تواند مختلف باشد.

یکی از مناسب ترین بسته بندی های کیسه فریزر این نوع بسته بندی است که می‌تواند در هر جایی در آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد و نحوه قرارگیری برگه ها و پنجره ها به گونه ای است که امکان خارج کردن آنها به راحتی فراهم است و بدون این که باعث بیرون آمدن تعداد زیادی از آنها شوید می توانید این دستمال کاغذی را از آن خارج کنید.

استفاده از کیسه فریزر رولی، معمولی و حتی زیپی همانند طرح دستمال کاغذی ساده نیست و در این بسته بندی برگه را از بخش بالایی جعبه آن خارج می نمایند که نشان می دهد کارکرد بسیار راحت و ساده ای دارد بنابراین کسانی که به دنبال تهیه کیسه فریزر عالی هستند و استفاده از کیسه فریزر راحتی کاربرد آن برای آنها اهمیت زیادی دارد می‌توانند این طرح خاص کیسه فریزر که به طرح دستمال کاغذی معروف است را تهیه کنند.

کیفیت این کیسه فریزر بسیار عالی است و برگ های آن کاملاً شفاف می باشند همچنین ابعاد آنها استاندارد و مناسب است و برای نگهداری مواد غذایی فوق العاده عالی می باشند همچنین ضخامت این کیسه فریزرها مناسب می باشد و بیش از اندازه ضخیم یا نازک نیستند و امکان خارج کردن آنها از جعبه به راحتی فراهم می باشد.

قیمت بهترین کیسه فریزر 100 عددی

قیمت بهترین کیسه فریزر 100 عددی ‏کیسه فریزر باکیفیت 100 عددی از جمله پرمصرف ترین انواع کیسه فریزر با کیفیت است که در شکل های مختلفی ارائه می شود و نوع آسان مصرف آن قیمت فوق العاده پایین برخوردار است و نحوه استفاده از آن نیز راحت است؛ کسانی که در زمینه استفاده از کیسه فریزر رولی یا معمولی مشکل دارند نوع جعبه ای کیسه فریزر می تواند به راحتی برای آنها مورد استفاده قرار گیرد زیرا برخلاف انواع معمولی که ممکن است در خارج کردن از کیسه به جای یک عدد چندین عدد بیرون بیاید این طراحی ساخت به گونه‌ای است که می‌تواند به راحتی هر برگه را بدون این که برگه دیگری به آن وصل باشد از جعبه خارج کرد.

قیمت این کیسه فریزر کیلویی می تواند بر اساس نرخ پلی اتیلن بسیار متفاوت باشد و این محصول ارزان قیمت به دلیل صادرات محصولات پتروشیمی در سال‌های اخیر افزایش قیمت چشمگیری را به خود دیده است به گونه‌ای که نسبت به چند سال قبل حدود ۳ تا ۴ برابر افزایش قیمت را تجربه نموده است.

جهت اطلاع از قیمت بهترین کیسه فریزر می توانید با تولید کننده آن ارتباط برقرار کنید و با یک جستجوی ساده در اینترنت از تولید کننده های معتبر این محصول در سطح کشور آگاه شوید و از بین آنها موردی را که قیمت مناسب و کیفیت بالاتری دارند تهیه کنند.

قیمت بهترین این کیسه می تواند بسیار متفاوت باشد چون نوع بسته بندی و تعداد کیسه در جعبه می تواند بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار باشد همچنین ضخامت این کیسه ها و میزان شفافیت آنها می تواند مستقیما بر نرخ نهایی این کیسه تاثیرگذار باشد و قیمت آن را بالا یا پایین کند که همگی باید در سفارش عمده مورد توجه باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *