صادر کننده کیسه زباله

صادر کننده کیسه زباله فله و رولی به عراق از از طریق این مرکز تولید و پخش عمده محصولات پلاستیکی با قیمت و کیفیت تضمینی امکان پذیر می باشد. پلاستیک های مخصوص جمع آوری و بازیافت مواد پسماند دورریز یکی از مهمترین و اصلی ترین تولیدات کارخانه های تولید پلاستیک می باشد. همانطور که می‌دانید بسیاری از محصولات تهیه شده بر پایه پلی اتیلن مثل نایلکس دسته دار ، نایلون کشاورزی ، نایلون شیرینگ و…… برای مصارف خاصی تولید شده‌اند اما پلاستیک های زباله برای همه  اقشار جامعه قابل مصرف می باشد و مصرف آن تنها محدود به یک کشور نیست. بلکه تمام دنیا از این محصول به عنوان یک کالای کاربردی نام برده میشود برای همین در کشور هایی که در تولید پلاستیک چندان قوی نیستند خریداران عمده ای وجود دارد که به دنبال تامین حجم های سنگین انواع محصولات پلی اتیلنی از کشورهای با نرخ ارزانتر هستند. در ادامه به ویژگی ها و همچنین صادر کننده کیسه زباله فله و رولی در رنگ ها و ابعاد مختلف خواهیم پرداخت.

صادر کننده کیسه زباله

 

ویژگی های پلاستیک زباله فله و رولی

پلاستیک زباله فله و رولی هر کدام ویژگی های مختص خودشان را دارند هر دو از مواد بازیافت تولید شده و بسیار ارزان قیمت هستند همچنین می‌توان آنها را با استفاده از مواد نایلونی و نایلکسی تولید کرد تا بتوان به میزان دلخواه بر ضخامت آنها اضافه و یا کم کرد.
عمدتا این محصولات به صورت تک دوخت تهیه و به فروش می رسند اما در مدلهای نازکتر سعی می شود تا انتهای آنها دو دوخت بخورد تا از پارگی زود هنگام آنها جلوگیری شود اما در مجموع هر دو مدل پلاستیک زباله کشسانی بسیار بالایی دارند و سایز های کوچک و بزرگ ها می توانند وزن هایی بین ۲۰ کیلو گرم تا ۳۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

صادر کننده کیسه زباله

 

تنوع پلاستیک زباله ساده و پرفراژدار

کیسه زباله فله عمدتا به صورت بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی در گونی و همچنین در بسته بندی های لفاف دار ۱۰ عددی ، ۲۰ عددی ، ۴۰ عددی و ۶۰ عددی بفروش میرسند.
این در حالی است که کیسه زباله رولی ، تعداد چندان اهمیتی ندارد چرا که در بیشتر مواقع هر رول را به تناسب وزن آن عرضه میکنند مدل پلاستیک زباله پرفراژدار در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی ، ۲۰۰ گرمی ، ۴۰۰ گرمی ، نیم کیلویی و یک کیلویی ، عرضه می شود.

صادر کننده کیسه زباله

تفاوت های کیسه زباله با مواد نایلکسی با نایلونی

این مجموعه به همراه بسیاری از شرکت های بزرگ تولیدی و صادر کننده کیسه زباله فله و رولی ، این توانایی را دارد انواع نایلون دسته دار و همچنین کیسه زباله را با مواد نایلونی و همچنین نایلکسی تولید کند اما فرق این دو در چیست؟
ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که کارخانه ها پلاستیک زباله تولید شده با مواد نایلکسی را نازک تر از مدل نایلونی تولید می کند برای همین قدرت کشسانی و دوام آن در برابر پارگی کمی پایین تر است اما پلاستیک زباله تولید شده با مواد نایلونی به خاطر استحکام و ضخامت بیشتر قیمت بیشتری نسبت به مدل نایلکسی دارد.

صادر کننده کیسه زباله

صادر کننده کیسه زباله فله و رولی در ابعاد و رنگبندی

شما می توانید پلاستیک های زباله را در رنگ های مشکی آبی زرد قرمز و سبز تهیه کنید.
60 درصد از فروش عمده این محصولات تنها مختص به کیسه زباله مشکی می باشد مدل های رنگی این محصولات هم در سال‌های اخیر مشتریان خاص خود را پیدا کرده‌اند.
به طور مثال کیسه زباله های زرد و قرمز بیشتر توسط مراکز درمانی خریداری می شود و مدل آبی و سبز بیشتر توسط شهرداری ها استفاده می شود رنگ مشکی هم بیشتر برای منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد.
ضمن اینکه این محصولات در سایز های کوچک متوسط و بزرگ تر سایز بندی های استاندارد غیر ساده به سفارش شما عزیزان تولید می شود.
عمده سفارش خریداران در چند سال گذشته برای سایزهای ۵۵×۷۰ ، ۷۰×۹۰ و ۸۰×۱۲۰ بوده اما چنانچه سفارش عمده شما در رنگ و ابعاد متفاوتی بود باز هم میتوانید روی توان تولید این مجموعه صادر کننده کیسه زباله فله و رولی حساب کنید.

صادر کننده کیسه زباله

صادر کننده کیسه زباله فله به عراق با ضمانت کیفیت

شما عزیزان می توانید برای تست تولیدات ما اعم از کیسه فریزر چسبی و ساده ، نایلکس دسته رکابی ، نایلون زباله و دیگر انواع نایلون شخص محل تولیدی آمده و کیفیت کالا را شخصاً تست کنید و در صورت رضایت از مرغوبیت آن اقدام به سفارش نمایید.
ما در حد توان و متناسب با شرایط بودجه بندی شما برای خرید مناسب ترین گزینه را همراه با ضمانت کیفیت و قیمت به شما ارائه خواهیم کرد.
همچنین جهت صادرات کیسه زباله فله و رولی به عراق و یا دیگر کشورهای همسایه میتوانید روی کمک همکاران ما در بخش بازرگانی مجموعه حساب کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت آخرین لیست قیمت می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *