صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی به ترکمنستان و روسیه در ابعاد و کیفیت های سفارشی از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. کیسه فریزر رولی یکی از محصولات پرکاربرد در آشپزخانه‌ها و مکان های مختلف است که به دلیل ویژگی‌های خاص خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این نوع کیسه به صورت رول در عرض و طول سفارشی طراحی شده و به راحتی می‌توان آن را باز کرد و به اندازه دلخواه برش داد. در ادامه به بررسی خصوصیات و کاربردهای این محصول و همچنین صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی به کشورهای همسایه خواهیم پرداخت.

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی

خصوصیات کیسه فریزر رولی

نایلون فریزر از مواد درجه یک و بهداشتی پلی اتیلن تهیه میشوند و با وجود اینکه بسیار مقاوم و انعطاف پذیر میباشند ، در برابر پارگی و نفوذ مایعات جلوگیری میکند چراکه دوخت آنها بصورت خطی و تا حد بسیار بالایی غیر قابل نفوذ است.
کیسه فریزر رولی مدلی از نایلون بسته بندی است که دارای نقطه پرفراژ میباشد و شما میتوانید از این نقاط جهت جدا کردن هر برگ از آن استفاده نمایید.
این قابلیت خصوصا در مکان هایی مثل اغذیه فروشی ها کاربرد ویژه ای دارد که فضای چندانی برای استفاده از محصولات وجود ندارد و باید از کمترین فضا برای استفاده از پلاستیک بسته بندی استفاده کرد.
کیسه فریزر جعبه ای و رولی پرفراژدار مجموعه ما دارای لایه محافظ شیرینگ شده میباشد و علاوه بر کیفیت بسیار بالا ، طرح جذابی هم دارد.

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی

 مهم ترین کاربرد های این محصول

نگهداری مواد غذایی
اصلی‌ترین کاربرد کیسه‌های فریزر رولی، نگهداری مواد غذایی در فریزر است. این کیسه‌ها می‌توانند مواد غذایی را از یخ زدگی و بو گرفتن محافظت کنند.
بسته بندی انواع آجیل و ادویه
انواع آجیل و شیرینی جات مثل تخمه گردو پسته بادام و انواع ادویه مثل زرد چوبه فلفل دارچین شوید در منازل و همچنین فروشگاه ها با استفاده از کیسه فریزر ها بسته بندی و یا عرضه میشوند.

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی در ابعاد سفارشی

این نایلون ها در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند تا نیازهای متنوع کاربران را برآورده کنند. ضخامت بیشتر معمولاً برای نگهداری مواد غذایی سنگین‌تر مناسب است.
بیشترین سفارشات ما جهت صادرات به کشورهای همجوار ، برای کیسه فریزر های دو گرمی در ابعاد 25*35 بوده اما قابلیت تولید این محصول در ابعادی مثل 20*18 ، 25*20 ، 20*30 و 30*40 و سایر ابعاد سفارشی نیز وجود دارد.

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی

صادرات کیسه فریزر رولی یک کیلویی و نیم کیلویی با بسته بندی سفارشی

ما به عنوان تولید کننده این محصول قادر به ارائه و پیاده سازی تمامی نکات و پارامتر های مشتریان گرامی هستیم.
یکی از مهم ترین دغدغه های صادر کننده کیسه فریزر فله و یا پرفراژدار بسته بندی با برند و لوگو جهت فروش در کشور مقصد است که در این مورد ما میتوانیم بهترین و باکیفیت ترین مدل بسته بندی را برای شما فراهم کنیم.
ما فریزرهای رولی را معمولا در دو طرح یک کیلویی و نیم کیلویی عرضه میکنیم اما در وزن های و تعداد برگ های مد نظر شما هم میتوانیم این محصول را ارائه کنیم.
جهت مشاوره میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *