صادرات کیسه زباله کیلویی

صادرات کیسه زباله کیلویی با ارزانترین قیمت از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به تمامی نقاط دنیا انجام‌ میشود. نام‌ دیگر این محصول کیسه زباله فله میباشد با اینکه نام آن بسیاری را به اشتباه می اندازد که تماما این دسته از نایلکس ها فاقد هر گونه بسته بندی هستند. اما در حقیقت اینطور نیست خصوصا در مسئله صادرات، اگر بسته بندی حرفه ای وجود نداشته باشد اصلا معامله را دچار مشکل میکند و احتمالا خریدی هم صورت نخواهد گرفت. این کیسه ها به مانند سایر هم خانواده هایشان، از کیفیت خوبی جهت جمع آوری و تفکیک انواع مواد دور ریز صنعتی و غیر صنعتی برخوردارند و هر ساله ‌در حجم های سنگینی این کالا توسط شرکت های ایرانی به سایر کشورها صادر میشود. در ادامه این مقاله به صادرات کیسه زباله کیلویی در انواع مختلف و همچنین نکات مهم در زمان خرید کیسه زباله کیلویی خواهیم پرداخت.

صادرات کیسه زباله کیلویی

مواد تشکیل دهنده کیسه زباله

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، این دسته از منسوجات پلاستیکی در همه جای دنیا و توسط همه افراد جامعه مورد استفاده قرار میگیرد.
اما شاید بهتر باشد که فقط به نحوه استفاده یا کاربرد از آن نپردازیم و بدانیم که چه موادی را شرکت ها برای تولید این نایلکس استفاده میکنند.
در برخی موارد صادرات کیسه زباله کیلویی دیده شده که مشتریان سوالاتی را در این زمینه میپرسند و همه آنها اعتقاد دارند که کسی که به ریز جزئیات تولید مشرف باشد، قطعا در ارائه بهترین و باکیفیت ترین جنس هم موفق است.
روند تولید ماده محصول بسیار اقتصادی است و از منابعی گرفته شده که به وفور در اطراف ما یافت میشوند یکی از این مواد هیدرو کربن ها هستند فراوری هیدروکربن باعث میشود تا زنجیره ای از مولکول ها به وجود بیاید که در کنار دیگر عناصر باعث تولید پلاستیک شود اما مشخصا در مورد کیسه زباله باید گفت که غالب مواد اولیه آن را پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک است.
به طور دقیق تر اما از الیاف شیشه، پلی اتیلن متالوسن، پلی آمید، مستر بچ، کامپاند پلی اتیلن برای کیسه زباله است هر کدام از این مواد با یکدیگر ترکیب میشوند و پس از گذر از نوار نقاله و تبدیل شدن به حالت ارتجاعی برای تولید آماده میشوند.

صادرات کیسه زباله کیلویی

انواع کیسه زباله کیلویی مشکی سایز بزرگ

انواع گوناگونی از این محصول در طرح های مختلف در بازار وجود دارد که مصرف کنندگان بتوانند با دستی کاملا باز و مطابق با شرایط شان انتخاب مناسبی برای خودشان داشته باشند.
معروفترین و پرفروش ترین سایز این محصول در دو اندازه ۹۰×۱۲۰ و ۱۰۰×۱۳۰ است که در صادرات کیسه زباله کیلویی هم این دو اندازه بیش از سایرین مد نظر تجار خارجی است.
این ابعاد میتوانند تا ۲۵ کیلوگرم از این مواد ضایعاتی را در خود نگه داری کنند بدون اینکه کیسه دچار پارگی یا سوراخ شدگی شود.
شرکت های تولیدی آن را به صورت کیسه زباله رولی پرفراژدار، کیسه زباله فله کیلویی و حتی کیسه زباله نخ دار به بازار عرضه میکنند.
عموما سایز این کیسه ایجاب میکند که دوخت مناسبی هم برای آن در نظر گرفته بشود دوخت خطی و از بغل، از متداول ترین دوخت های ماشینی برای تولید این نایلون ها هستند.
در صادرات کیسه زباله کیلویی این نکته را هم باید در نظر داشت که‌ اگر سفارشاتی برای خارج از کشور داشته باشید میتوانید در این رابطه با کارخانه‌ داران یا نمایندگان فروش آنها هم در ارتباط باشید چرا که‌ سود حاصل از فروش خارجی که به این شرکت ها میرسد به قدری است که میتوانند بسیاری از درخواست های خرید مشتریان خارجی را انجام‌ بدهند.

صادرات کیسه زباله کیلویی

صادرات کیسه زباله کیلویی مشکی به کرکوک

همانقدر که تولید و عرضه انواع کالاها در داخل کشور مهم است، به همان میزان هم صادرات کیسه زباله کیلویی با اهمیت و سود آور است.
خصوصا در شرایط فعلی که تجار ما باید تمام سعی خود را داشته باشند تا علاوه بر فروش محصولات ساخت ایران به کشورهای دیگر، مراقب باشند تا ارز ملی ما از کشور خارج نشود و صرف واردات چیزهایی که کارخانه های خودمان به راحتی میتوانند آن را تولید کنند و‌ مواد اولیه آن نیز در داخل به وفور وجود دارد نشود.
با همت شرکت های تولید کننده منسوجات پلاستیکی، کیفیت این دسته از محصولات روز به روز بهتر شده و چه در شهر های خودمان و چه در نقاط دیگر جهان که از کالاهای ما استفاده میکنند رضایت حداکثری به دست آمده است و‌ در این میان نقش متخصصان و ناظران کیفی در حین تولید را نباید نادیده گرفت.
یکی از شهرهایی که تجار آن همواره مراودات خوبی را با ما داشته اند، فروشندگان عمده ای شهر کرکوک اقلیم کردستان هستند.
البته چون بیش از نیمی از این افراد به زبان فارسی کاملا آشنا هستند میتوان گفت که هم زبانان ما هم محسوب میشوند و در صادرات کیسه زباله کیلویی یا هر جنس دیگری که شما بخواهید آن را از مرز خارج کنید، آشنا بودن به زبان یکدیگر یکی از مهم ترین پوئن ها به حساب می آید که طریقه اعتماد سازی را هم تا حد قابل توجهی راحت تر میکند.
خریداران انواع کالاهای پلی اتیلنی در این استان بزرگ میتوانند برای دریافت مشاوره، خرید و نحوه آن از طریق سایت های نمایندگی تولیدی و‌ پخش شرکت های برند دار معتبر اقدام کنند و‌ در صورت ثبت سفارش، محصول خود را طبق توافقات انجام شده، در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت دستکش یکبار مصرف | مرغوب ترین دستکش ها را ارزان خرید کنید
    2. قیمت دستکش لاتکس بدون پودر | برند های معروف تولید کننده
    3. قیمت نایلون دسته دار سفید
    4. فروش سفره یکبار مصرف شفاف عمده

1 دیدگاه

  • خرید این کیسه زباله‌های کیلویی یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین خریدهام بود. واقعا قیمت خوب و ارزانی دارین، ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *