صادرات کیسه زباله فله

صادرات کیسه زباله فله ارزان قیمت از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به تمام نقاط جهان انجام میپذیرد. این دسته از نایلکس های پلی اتیلنی به نام کیسه زباله کیلویی یا کیسه زباله ارزان هم شناخته میشود، در اصل نوع تفکر جامعه نسبت به نام فله، به این صورت است که فکر میکنند هیچ بسته بندی برند دار خاصی روی محصول وجود ندارد و برای همین باید قیمتی ارزانتر از سایر هم نوعان خود داشته باشد. در حالی که این حرف کاملا هم درست نیست و مخصوصا اگر پای صادرات کیسه زباله فله در میان باشد حتما باید بسته بندی شکیل و مدرنی روی آن باشد در غیر اینصورت فروش خارجی هم اتفاق نخواهد افتاد. در ادامه این مقاله تجاری به مدرنترین روش های پیدا کردن تامین کننده و ارسال تناژ آن به شهر آلماتی در آسیای میانه خواهیم پرداخت.

صادرات کیسه زباله فله

انواع کیسه زباله فله صادراتی

صادرات کیسه زباله فله

کیسه های فله یا همان کیسه زباله کیلویی را میتوان به صرفه ترین کیسه های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز دانست.
عموما در داخل کشور بسته بندی لفاف دار ۱۰۰ عددی و ۷۰ عددی را برای آن در نظر میگیرند و نوع کیلویی آن به صورت نیم کیلویی و یک کیلویی به فروش می رسد.
صادرات کیسه زباله فله در بعضی از کشورهای همسایه مانند افغانستان، عراق، پاکستان از کیسه زباله ضخیم لفاف دارهای ۱۰۰ عددی استفاده میکنند اما در بیشتر کشور های وارد کننده کیسه های یک کیلویی مقرون به صرفه تر خواهد بود.
البته بسته بندی خاصی در مورد فروش به کشور های خارجی صورت میگیرد که آن هم به دلیل بودن ایران در لیست تحریم های بین المللی است و این مشکل به راحتی و از طریق عوض کردن لیبل با آرم شرکت که به حروف همان کشور وارد کننده نوشته میشود، حل خواهد شد.
در سالیان اخیر شرکت های تولیدی بارها این کار را برای مشتریان خارجی خود انجام داده اند و پاداش این برچسب خارجی زدن هم فروش بیشتر و خالی تر شدن انبار ها است چرا که حجم خرید در صادرات کیسه زباله فله به صورت تناژ است و با چند بار فروش خارجی میتوان چند صد تن از انواع کیسه های فله‌ را به راحتی فروخت.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که هر جعبه از کیسه های یک کیلویی یا نیم کیلویی دارای دو نوع نازک و ضخیم‌ است که نوع نازک تر دارای تعداد برگ های بیشتری از نوع ضخیم است و به همان نسبت با مواد اولیه پلی اتیلنی کمتری تهیه شده و مقاومت کمتری هم دارد.

صادرات کیسه زباله فله

مدرنترین شیوه پیدا کردن تامین کننده انواع کیسه

تاجران جوان امروزی علاقه ای به کار کردن به روش های قدیمی و سنتی ندارند.
آنها اعتقادشان بر این است که باید راحترین راه ها را پیدا کرد تا کمترین دردسر ها و ریسک ها را متحمل شد این طرز نگاه کردن به بازار فقط مختص ایرانی ها نیست و همه تجار خارجی هم چنین دیدی نسبت به تمامی اجزای لازم جهت یک صادرات مطمئن دارند.
اما این افراد حرفه ای که حتی توانایی میلیارد شدن در خانه را هم دارند چطور با افراد مجرب در زمینه صادرات کیسه زباله فله آشنا میشوند.
اگر چنین سوالی را از یک فرد پیشکسوت بازاری بپرسید قطعا همان ایده های کهنه سنتی را ارائه میکند و مثلا میگوید که مشتریان یا فروشندگان جدید را از طریق معرفی های نفر قبلی بدست می آورد.
در حالی که امروزه تمامی مراحل مشتری یابی مانند سایت ها و شبکه های اجتماعی BTB، YELLOW PAGES و دیگر روش های مدرن از طریق اینترنت انجام میشود و دیگر کسی منتظر لطف مشتریان و نفرات دیگر برای تشویق به خرید محصول نمیماند.
تمامی آمار های لازم جهت فهمیدن بازار هدف یک محصول از طریق سایت گمرک ایران قابل مشاهده است ضمن اینکه اگر شما با این روش برای پیدا کردن خریدار و فروشنده یک کالا استفاده کنید، با متخصصان امور همان حوزه مواجه خواهید شد.
به طور مثال اگر شما در انگلیس باشید و بخواهید با عرضه کنندگان محصولات پلاستیکی در ایران ارتباط بگیرید قطعا کسانی که به زبان شما آشنایی داشته باشند را پیدا خواهید کرد و بدین صورت راه همکاری بهتری وجود خواهد داشت.

صادرات کیسه زباله فله

صادرات کیسه زباله فله باکیفیت به قزاقستان

قزاقستان یکی از کشورهای بزرگ آسیای مرکزی است که سالانه محصولات زیادی  را اعم از محصولات خوراکی، پوشاک، معدنی، پلاستیکی و غیره را از ایران وارد میکند.
خوشبختانه پیشینه مشترک و ارتباطات قدبمی دو کشور باعث شده تا در دوران تحریم کشورمان توسط ایالات متحده آمریکا هم مراودات تجاری دو کشور کاهش پیدا نکند و برعکس بیشتر از قبل هم بشود.
اما دلیل اصلی این موضوع چه چیزی میتواند باشد که روی صادرات کیسه زباله فله در حجم های بالا تاثیر زیادی بگذارد.
مهم ترین دلیل امضای قرارداد بین المللی هفت کشور آسیای میانه است که طبق توافقات حاصل شده مابین آنها، حق تعرفه گمرکی برای واردات و صادرات بین کشورها کاهش شدیدی پیدا میکند تا تاجران ریز و درشت محصولات مختلف بتوانند با خیالی راحت به فعالیت خود ادامه دهند.
اما شهر پر جمعیت آلماتی که پایتخت و بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود، مقصد اصلی بسیاری از کالاهای پلاستیکی از جمله انواع کیسه فریزر، انواع کیسه زباله، ظروف پلاستیکی یک بار مصرف، سلفون، دستکش و……. میباشد.
به جز قیمت مناسب به کیفیت محصول هم توجه ویژه ای میشود از این جهت هم اکثر کارخانجات ایرانی همواره سعیشان بر این بوده که بتوانند با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولید انواع منسوجات پلی اتیلنی، بهترین مواد اولیه و همچنین متخصصان زبده این حوزه اجناس مرغوبی را به بازار مصرف کننده تزریق کنند.
شما برای ارتباط با مدیران فروش این شرکت ها کافیست تا در جسنجوی اینترنتی موبایلتان عبارت خرید عمده کیسه فریزر چسبی یا صادرات کیسه زباله فله را تایپ کرده تا با معتبر ترین مراکز اینترنتی عرضه کننده محصولات پلاستیکی آشنا شوید.

1 دیدگاه

  • کیسه زباله کیلویی را میتوان به صرفه ترین کیسه های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *