صادرات کیسه زباله بزرگ

صادرات کیسه زباله بزرگ کیلویی درجه یک از طریق این مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی به تمامی نقاط دنیا انجام‌ میشود. یکی از محبوب ترین و برجسته ترین نایلکس های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات دور ریز کیسه های سایز بزرگ هستند. صادرات کیسه زباله بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است و عمده خریداران این محصول آن را برای استفاده در مکان های عمومی و پرجمعیت استفاده میکنند از آنجایی که ابعاد این کیسه به نسبت سایرین اندازه بزرگتری دارد، قطعا مواد دور ریز بیشتری هم قرار است در داخل آن قرار بگیرد. لذا تولید کنندگان بیشتر این دسته از پلاستیک ها را به صورت کیسه زباله ضخیم یا کیسه زباله مشکی ضخیم به بازار عرضه میکنند تا رضایت مندی مشتریان تا حد زیادی جلب شود. در ادامه این مقاله به مشخصات انواع کیسه سایز بزرگ، درجه کیفیت آن ها و همچنین تامین کنندگان اصلی جهت صادرات کیسه زباله بزرگ خواهیم پرداخت پس در ادامه این بحث با ما همراه باشید.

صادرات کیسه زباله بزرگ

مشخصات کیسه زباله بزرگ رولی و نخ دار

صادرات کیسه زباله بزرگ از سود آور ترین تجارت های بین المللی محسوب میشود اما مشخصات تمامی طرح های این محصول شبیه به نیست.
عموما‌ این‌ کیسه ها در اندازه ۱۰۰×۱۳۰ و ۱۲۰×۱۵۰ تولید و به بازار مصرف تزریق میشوند اما بسیاری از کارخانه ها در قبال ابعاد، به آنچه که مصرف کننده احتیاج دارد نیز توجه ویژه ای می کنند.
سفارشی سازی این محصولات یکی از مهم ترین نکات مثبتی است که مدیران کارخانه ها در سال های اخیر از آن پیروی می کنند و قطعا یکی از عوامل مهم در رونق گرفتن بیشتر بازار منسوجات پلی اتیلنی همین موضوع است.
از دیگر مشخصات آن که در صادرات کیسه زباله بزرگ بسیار حائز اهمیت است به کیفیت خیلی خوب آن اشاره کرد.
معمولا کاربرد چنین سایزی در مکان های پر رفت و آمد بیشتر از مکان های دیگر است لذا باید ضخامتی که برای آن در نظر میگیرند حتما باید در حدی باشد که بتواند مواد ضایعاتی حداقل ۲۵ تا ۳۰ کیلو گرم را در خود جای دهد.
پس کیسه ای در چنین ابعادی نمیتواند در ضخامت کم تولید شود و قطعا محصولی به این شکل نه به کسی توصیه می شود و نه قابل اعتماد خواهد بود.
تا اینجا به دو مورد از مهم ترین شاخصه ها در صادرات کیسه زباله بزرگ اشاره کردیم که مختص کیسه زباله رولی یا کیسه زباله فله است.
اما در کیسه زباله نخ دار که نام دیگر آن بند دار است و صادرات کیسه زباله بزرگ از این دسته جزو محبوب ترین درخواست های تجار کشورهای همسایه است، کمی داستان تفاوت دارد و این تفاوت در دوخت آن و بند های تعبیه شده در قسمت بالاییه این محصول است.
از این لحاظ، دوخت نوع بند دار مستحکم تر از سایرین است چون در تولید آن، از بغل کیسه را میدوزند تا درصد چکه کردن مایعات از آن تا حد ممکن کاهش یابد ضمن اینکه نخ های قرار گرفته شده بر روی کیسه هم کار حمل را خیلی راحت تر میکند.

صادرات کیسه زباله بزرگ

درجه کیفی کیسه زباله بزرگ ایرانی

محصولات پلی اتیلنی ساخت کشورمان از دیرباز زبانزد کشورهای همسایه بوده است صادرات کیسه زباله بزرگ که همواره بر پایه ارائه محصولی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بوده، باعث شده تا حتی در دوران تحریم های سنگین بین المللی هم خللی در مراودات این دسته از کالاها ایجاد نشود.
اما به چه دلیلی همواره کیفیت خوبی از مصرف کنندگان به گوش میرسد، یکی از اصلی دلایل این شاخصه، استفاده شرکت ها از بهترین مواد اولیه است.
مواد اولیه برای تولید انواع پلاستیک در کشور ارزان است و به وفور یافت میشود گر‌چه مسئولان در زمینه بازیافت زباله ها عملکرد خیلی خوبی را نداشته اند اما تا حدی بوده که نیاز تمامی شرکت های تولیدی به مواد اولیه برطرف شود و در اصطلاح کسی که به تولید اجناس پلی اتیلنی مشغول است، لنگ نیازهای اولیه خود نباشد و به راحتی بتواند آن را برای خود فراهم کند.
در بحث دیگر، گرانول که یک ماده ارزان که میتوان در تولید کیسه آشغال از آن استفاده کرد هم توسط شرکت ها استفاده نمیشود چون استفاده از آن درجه کیفی نهایی محصول را شدیدا کاهش میدهد و کارخانه های معتبر هم اگر به دنبال ارائه جنسی مطلوب به خریداران خود هستند به سراغ این مواد نمی روند.
در کل مشریان خارجی محصولات پلاستیکی ساخت ایران بیشتر از چیزی که انتظارش را داشته اند از درجه کیفی این کالا رضایت داشته اند.
البته در کنار مرغوبیت، قیمت هم تاثیر بسزایی در این رضایت خداکثری داشته است چرا که به دلیل تفاوت ارزش ریال ایران در مقابل سایر ارزهای خارجی دیگر قیمت نهایی محصول برای کشورهایی که قرار است معامله خود را با دلار یا یورو انجام دهند کاملا مقرون به صرفه خواهد بود حتی از این نظر میتوان قیمت کیسه زباله ایرانی را با قیمت محصولات چینی هم مقایسه کرد.

صادرات کیسه زباله بزرگ

تامین کنندگان برتر برای صادرات کیسه زباله بزرگ

امروزه بسیاری از شهرک های صنعتی در کشور مشغول تهیه و ساخت انواع کالاهایی از جنس پلی اتیلن هستند.
اما هسته اصلی مرکزی تولید آن در شهر های صنعتی کشور و خصوصا در تهران قرار دارند در واقع این کارخانه ها وظیفه تامین و پخش را به سراسر کشور بر عهده دارند.
اما این شرکت ها که توانایی صادرات کیسه زباله بزرگ و دیگر سایز و طرح ها را هم دارند چطور تنها با یک یا دو کارخانه مخصوص تولید، از مرکز کشور تمامی شهرستان های بزرگ و کوچک را پوشش میدهند.
پاسخ به این سوال به مدرنیته شدن شرکت ها برمیگردد که البته در گذشته به هیچ عنوان بدین گونه نبوده اگر به بیست سال پیش برگردیم کارخانه ها یکی پس از دیگری مجوز ساخت میگرفتند و شروع به تولید بی رویه و بدون برنامه محصولات مختلف میکردند.
پس از چند ماه یا چند سال کار کردن انبارهای پر از جنس میشد و چون طرح مناسبی هم برای فروش وجود نداشت در نتیجه کالا تا مدت های طولانی در انبار باقی می ماند در حالی که بسیاری از نقاط دور دست کشور از در اختیار داشتن این محصولات بی نصیب می ماندند.
اما پس از ورود اینترنت به عرصه تجارت کاملا شیوه ارائه اجناس و طریقه بازاریابی آن متحول شد.
برند های بزرگ با خریدن سوله های بزرگ در شهرهای مختلف و جذب نیروهای مجرب کار خریدار را بسیار ساده کرده اند.
شما در فروش اینترنتی، همه روزه و در هر ساعتی از شبانه روز با یک سرچ ساده از گوگل میتوانید معتبر ترین شرکت ها را پیدا کرده و مشاوره رایگان در تمامی زمینه های صادرات کیسه زباله بزرگ و سایر طرح ها و نحوه فروش آن دریافت کنید.
به خاطر داشته باشید این شرکت ها تمامی فرایند فروش را به مدرن ترین و ساده ترین شکل ممکن پیش می برند تا خریداران از هر شهری که متقاضی محصول هستند، نهایت راحتی را تجربه کنند.

7 دیدگاه

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم سفارش محصول رو از سایت شما پیشنهاد کردم.

  • سلام سفارشم به دستم رسید خیلی ممنونم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای داشت.

  • سلام برای دیدن کیفیت محصول از چه طریقی باید اقدام کنم؟ آیا امکان مراجعه ی حضوری را دارید؟

    • سلام جمال عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *