صادرات کیسه زباله ارزان

صادرات کیسه زباله ارزان قیمت سایز کوچک از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی در حجم تناژ امکانپذیر میباشد. در این مقاله به نایلکس های پلی اتیلنی مرغوبی خواهیم پرداخت که در بین فروشندگان و مصرف کننده ها به کیسه آشغال اقتصادی هم شناخته ‌میشود. در هر طرحی از این دسته از پلاستیک ها که بشناسید نوع اقتصادی آن هم وجود دارد که سایز کوچک آن بیش از ۴۰ درصد از تولیدات کارخانه ها را در بر میگیرد و همچنین صادرات کیسه زباله ارزان هم در ابعاد کوچک هم مورد توجه تجار بین المللی این حوزه میباشد. در ادامه این بحث، به ویژگی ها، تفاوت ضخامت و دوخت در انواع نایلکس های درجه یک و درجه دو، شرکت های مورد اعتماد در زمینه صادرات و صادرات کیسه زباله ارزان به پاکستان صحبت خواهیم کرد.

صادرات کیسه زباله ارزان

 

ویژگی های کیسه زباله ارزان برای مصرف کنندگان

یکی از خصوصیاتی که باعث میشود تا مردم این پلاستیک های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز را برای استفاده انتخاب کنند، نازک تر بودن نوع اقتصادی نسبت به کیسه زباله ضخیم است.
این مسئله خصوصا در حجم های یک کیلو به بالا کاملا خود را نشان میدهد و اگر هم به صورت منطقی بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم، همیشه لازم نیست بهترین و باکیفیت ترین نوع پلاستیک، چه‌ کیسه فریزر چسبی یا رولی ، چه کیسه زباله رولی یا فله را برای مصرف انتخاب شود.
اگر مصرف کننده در قرار دادن موادی که درون کیسه میگذارد، بیشتر رعایت کند و مثلا اشیای تیز مثل شیشه را در آن نگذارد، میتواند با خیال راحت از نوع اقتصادی این نایلون ها استفاده کند.
پایین آمدن هزینه برای خرید این کیسه های پلاستیکی، مهم ترین دلیل مردم برای تهیه این محصول است و مخصوصا در کشور ما که مردم باید به خوبی مراقب هزینه هایشان باشند، بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

انواع نایلکس آشغال ارزان قیمت در سایز ۵۵×۷۰

همانگونه که در قسمت بالا هم اشاره شد، ابعاد کوچک و صادرات کیسه زباله ارزان این محصولات رونق خیلی خوبی دارند و در اکثر مواقع از کیسه زباله بزرگ و متوسط تیراژ تولید بیشتری دارند.
ولی خود سایز کوچک شامل سه اندازه استاندارد است که در این بین، ابعاد ۷۰×۵۵ گزینه اصلی خرید برای منازل و مکان های کوچک به شمار میرود کیسه زباله فله که بدون پرفراژ میباشد و عموما برای استفاده مردم در لفاف های ده الی چهارده عددی بسته بندی میشوند.
پنجاه درصد از عرضه و صادرات کیسه زباله ارزان را شامل میشود البته انواع نایلکس های فله هم وجود دارند که در کارتن های چند کیلویی هستند اما رغبت افراد برای تهیه این کیسه های لفاف دار بیشتر است.
پنجاه درصد بعدی متعلق به کیسه زباله پرفراژدار یا همان رولی آسان مصرف است که در ابعاد ۷۰×۵۵ در رول های ده الی ۶۰ برگی تولید و به بازار تزریق میشود.

صادرات کیسه زباله ارزان

تفاوت ضخامت و دوخت کیسه زباله ارزان با ضخیم

حالا به تفاوت های دو نایلکس ضخیم و اقتصادی خواهیم پرداخت اول از همه فرق این دو را میشود از جنس و کلفتی هر برگ به سادگی فهمید.
نایلون های درجه یک صادراتی ضخامتی بین ۱۱ الی ۱۵ میکرون دارد که مقاومتی عالی در برابر پارگی و سایش از خود نشان میدهد.
اما کیسه زباله ارزان یا همان اقتصادی، ۷ الی ۱۰ میکرون است شاید به نظر برسد که نایلون های نازک تر خیلی راحت دچار پاره شدن میشوند اما دوخت خطی و ستاره ای آنها موجب میشود تا ضعف کلفتی کمتر آن به خوبی پوشش داده شود و تا حد خوبی مقاومت و کشسانی از خود نشان بدهد.
برای نوع ضخیم هم همینطور است و دوختی محکم‌ و بادوام را برای آن در نظر میگیرند تا‌ موادی مثل مایعات، حتی یه قطره هم از داخل به بیرون کیسه چکه نکند.

شرکت های صادرکننده معتبر انواع نایلون زباله

شرکت های صادر کننده همانطور که از نامشان پیداست، به قدر کافی مشتری خارجی و مبادله صادراتی داشته اند که بتوانند در امنیت کامل و با بهترین خدمات و سرویس دهی به مشتریانشان، انواع کیسه زباله ارزان را از کشور خارج و ارز خارجی وارد بکنند.
به علاوه ظرفیت تولیدات کارخانه ها به حدی باید باشد که بتوانند حجم های سنگینی از کالا را تهیه و عرضه بکنند چرا که تجار سایر کشور ها برای مبادله چند ده کیلو با چند بسته از محصول قرارداد نمیبندند و همه این افراد به دنبال ترانزیت چندین تن بار‌ با بهترین درجه کیفی هستند.
متخصصان امور صادرات کیسه زباله ارزان در این کارخانه ها تحت برند های باسابقه کشور در هر ساعتی پاسخگوی سوالات خریداران گرامی هستند و شما میتوانید باتجربه ترین های این حوزه را تنها با یک سرچ ساده انجام دهید.

صادرات کیسه زباله ارزان

صادرات تناژ کیسه زباله ارزان سایز کوچک به پاکستان

یکی از کشورهایی که تجار آن همیشه برای تهیه کیسه زباله ارزان و ضخیم ایرانی در سایز کوچک درخواست های زیادی میدهند پاکستانی ها هستند.
جمعیت زیاد و تولید انبوه مواد دور ریز ضایعاتی در این کشور سبب شده تا دولت مردم را تشویق به استفاده از انواع نایلون های زباله رنگی و لندنی کنند تا مسئولان حوزه بازیافت راحت تر بتوانند عملیات بازیافت و بازگرداندن زباله ها را به چرخه تولید و مصرف را انجام‌‌ بدهند.
اگر شخصی از این کشور درخواستی برای مشاوره‌ رایگان جهت اطلاعات بیشتر درباره محصول و نحوه سفارش یا صادرات کیسه زباله ارزان را داشت، میتواند با فرم قرار داده شده در انتهای سایت را پر کند تا همکاران زبده ما به زبان انگلیسی یا پاکستانی با آنان تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *