صادرات پلاستیک دسته دار رکابی

صادرات پلاستیک دسته دار رکابی شفاف و رنگی به روسیه و سایر کشورهای حوزه اوراسیا از طریق این مجموعه تولیدی محصولات پلی اتیلنی انجام می پذیرند. پلاستیک‌ها از جمله موادی هستند که در زندگی روزمره ما به وفور استفاده می‌شوند. یکی از نوع‌های پلاستیکی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، پلاستیک دسته دار یا همان نایلکس دسته دار شفاف و رنگی میباشد. این نوع از محصولات پلیمری با ویژگی‌های خاص خود، در بخش‌های مختلفی از زندگی ما مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و صادرات پلاستیک دسته دار رکابی در مدل های مختلف به کشور روسیه می‌پردازیم.

صادرات پلاستیک دسته دار رکابی

مشخصه های نایلکس دسته دار مخصوص فروشگاه

نایلکس دسته رکابی شفاف و رنگی، از جنس پلاستیک شفاف و مقاومی تهیه شده است. وجود دسته در این نوع از پلاستیک، امکان نگهداری و حمل آسان را فراهم می‌کند. همچنین، این نوع نایلکس های فروشگاهی معمولاً دارای رنگ‌های جذاب  هستند که به آن ظاهری شاداب می‌بخشد.
شفافیت: نایلکس دسته رکابی شفاف و رنگی دارای شفافیت بالا میباشد که امکان مشاهده محتوای داخلی را فراهم می‌کند.
مقاومت: این نوع پلاستیک بسیار بادوام و مستحکم است و می‌تواند در برابر ضربه‌ها و فشارهای مختلف مقاومت کند.
انعطاف‌پذیری: نایلکس رکابی شفاف و رنگی انعطاف‌پذیری بالایی دارد که به آن امکان تغییر اندازه و شکل را می‌دهد.
سبکی: به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی گرید یک خاص، این نوع پلاستیک بسیار سبک است.

صادرات پلاستیک دسته دار رکابی

کاربرد های پلاستیک دسته رکابی در صنایع گوناگون

پلاستیک دسته دار رکابی شفاف و رنگی در بسیاری از صنایع و بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته میشود. برخی از مهم ترین کاربردهای این نوع پلاستیک عبارتند از:
صنعت بسته‌بندی: به علت شفافیت بالا نایلون دسته دار شفاف و رنگی در صنعت بسته‌بندی محصولات مختلف استفاده می‌شود.
صنعت غذا: این نوع پلاستیک در بسته‌بندی مواد غذایی مانند ساندویچ‌ها، سالادها و منجمدات نیز استفاده میشود.
صنعت آرایشی و بهداشتی: در بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی نیز پلاستیک دسته دار رکابی شفاف و نایلون دسته دار طرح دار استفاده می‌شود.
صنعت بازی‌ها و سرگرمی: این نوع پلاستیک در تولید اسباب‌بازی‌ها، تمامیت‌ها و لوازم بازی دوران کودکی استفاده می‌شود.مدل های شفاف و طرح دار این پلاستیک ها در این صنایع نیز کاربرد دارد.

صادرات پلاستیک دسته دار رکابی

صادرات پلاستیک دسته دار رکابی به روسیه با ضمانت کیفیت

یکی از کشورهایی که در سالیان اخیر سهم زیادی در خرید انواع نایلون و نایلکس از ایران داشته کشور روسیه است.
حساسیت زیادی برای واردات پلاستیک در این کشور وجود دارد و مهم ترین دغدغه آنها استفاده از درجه یک ترین نوع پلاستیک است.
از این جهت ما برای تاجران ایرانی و روسی که قصد خرید عمده این محصولات را دارند ، کیفیت انواع نایلون و نایلکس را ضمانت میکنیم.
دلیل اینکه کاملا به کار خود ایمان داریم این است که ما تنها از مواد درجه یک پتروشیمی برای تولید محصولات خود استفاده میکنیم و در نتیجه می دانیم که باکیفیت ترین کار را به مشتریان تحویل خواهیم داد حتی اگر خرید با وسواس زیاد انجام شود.
علاوه بر کیفیت محصول ، قیمت آن هم از طریق این مجموعه ضمانت میشود ولی به دلیل نوسانات روزانه مواد اولیه ، قادر به ارائه آنی قیمت نایلون بسته بندی و نایلکس نیستیم و حداقل نمیتوانیم قیمت ها را بر روی سایت درج کنیم.
لذا پیشنهاد میشود تا جهت پاسخگویی بهتر و دقیق تر از طریق شماره زیر و شبکه های اجتماعی با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید تا آنها شما را در جریان آخرین قیمت تولیدات مجموعه قرار بدهند.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *