کیسه زباله فله

این مرکز به عنوان صادر کننده محصولات پلاستیکی از جمله کیسه زباله فله  به صورت کیلویی و تناژ فعالیت میکند. کیفیت و قیمت این محصولات پر کاربرد سبب شده تا کشور های اطراف ما توجه ویژه ای به تولیدات ایرانی داشته باشند و همواره به دلیل قیمت نهایی که به دلیل پایین بودن ارزش ریال در مقابل ارزهای دیگر است از خریداران دائمی تولیدات مرغوب ما باشند.

بررسی کیفیت دوخت کیسه زباله فله

کیسه زباله فله

این کیسه ها در انواع  و در رنگ بندی های مختلف و در سایز های کوچک و بزرگ به صورت بسته بندی شده و یا کیلویی در بازار ها به فروش میرسند.
در نوع کیسه زباله ضخیم که با بهترین مواد اولیه تهیه شده است  میتوانید نایلکس های مخصوص حجم زیاد که برای مواد دوریزی که در مکان های عمومی بیشتر استفاده میشود را به راحتی پیدا کنید.
این کالا در نوع نخ دار و بدون نخ، با استفاده از ماشین آلات به روز دنیا در چند دور دوخته و تولید میشوند و‌ مقاومتی که در برابر سایش و پارگی دارند حتی بیشتر از قیمت نظر مثبت خریداران را جلب کرده است و تقاضا برای عرضه بیشتر آن را خصوصا در زمان وقوع پدیده کرونا بیشتر کرده است.

کشور های متقاضی کیسه زباله فله کیلویی

کیسه زباله فله

کشور ما در حدود سی سال تا چهل سال پیش حتی در پوشش دادن نیازهای مردم به این محصول کم و کاستی های زیادی داشت.
اما در سالیان اخیر محصولات پلاستیکی ایرانی به چنان تیراژ و کیفیتی رسیده که نه تنها در داخل کشور کمبودی احساس نمیشود بلکه با بالا رفتن تعداد کارخانه و تولیدی ها حجم بار به قدریست که میتوان نیازهای دیگر شهرها و کشور ها را هم که دسترسی خوبی به مواد اولیه ندارند را برطرف کرد.
از امارات، کویت، عراق، عمان، افغانستان و ترکمنستان به عنوان متقاضیان اصلی این محصول میتوان نام برد که با توجه به قیمت پایین نرخ کالا در ایران خرید های حجم سنگینی را از ما داشته اند.

شرکت تخصصی فروش کیسه زباله فله کیلویی

کیسه زباله فله

شرکت ها و تولیدی ها در سالیان اخیر تلاش داشته اند تا از خدمات و مزایای دولتی برای فروش محصولات پلاستیکی  به خارجی ها استفاده کنند.
میتوان گفت که در این امر موفق هم بوده اند حجم صادرات این کیسه ها روز به روز در حال افزایش است و حتی کشور های اروپایی هم به جمع خریداران کیسه زباله و کیسه فریزر فله ایرانی اضافه شده اند.
اما در عین حال مشتریان داخلی نیز به راحتی میتوانند به مراجع اصلی فروش عمده این محصول از طریق اینترنت دسترسی داشته باشند و به صورت حضوری و یا غیر حضوری و بدون واسطه اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند.

2 دیدگاه

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *