کیسه زباله رولی

صادرات تناژ کیسه زباله رولی مشکی به ترکمنستان و سایر کشورهای همسایه ایران از طریق این سایت و شرکت تولید کننده انواع نایلکس های پلی اتیلنی انجام میپذیرد. نایلون آشغال رولی نه تنها در رنگ سیاه بلکه در رنگ های گوناگونی مثل آبی ، زرد ، سبز ، قهوه ای و بنفش هم تولید میشود که قیمت کیسه های رنگی تفاوت چندانی با هم ندارند مگر اینکه رنگ بکار رفته خیلی خاص و گرانتر از سایرین باشد که باز هم حتی تاثیر پنج درصدی رو نرخ محصول نخواهد گذاشت. در ادامه این موضوع با کیسه زباله ارزان و سه ساز پرفروش کیسه زباله پرفراژدار و همچنین خرید و فروش نوع درجه یک آن خواهیم پرداخت.

کیسه زباله رولی

آشنایی با نایلون زباله رولی مشکی اقتصادی

کیسه های اقتصادی که دو اسم دیگر به نام های نایلون زباله ارزان و نایلون زباله درجه دو یا سه را هم دارند کیسه هایی هستند که ضخامت آنها کمتر از کیسه زباله ضخیم درجه یک هستند و از لحاظ صرفه جویی در هزینه برای مصرف کنندگانی که چندان مایل به خرج کردن پول برای چنین کالاهایی نیستند مناسب است.
نوع اقتصادی نایلکس ، حتی برای انواع نایلون فریزر مثل کیسه فریزر چسبی و کیسه فریزر رولی و همچنین نایلکس دسته دار هم تولید میشود چون همانطور که گفته شد بخش زیادی از مصرف کنندگان هستند که سطح درآمد آنان ایجاب میکند که هنگام خرید بصرفه ترین گزینه ممکن را برای هر محصولی انتخاب نمایند.

سه سایز پرفروش کیسه زباله رولی مشکی

در این قسمت به سایز پرفروش کیسه زباله رولی میپردازیم اما قبل از آن باید به این نکته نیز اشاره ای داشته باشیم که هیچ اجباری در تولید نایلکس در ابعادی خاص وجود ندارد و هر شرکتی میتواند بنا به آنچه که مشتریانش تقاضا دارند اقدام به تهیه محصول نمایند.
اندازه هایی که در اینجا به آنها اشاره میشود صرفا کیسه هایی با ابعاد پرفروش هستند که چه در حوزه فروش داخلی و چه در حوزه فروش خارجی میزان عرضه بالایی دارند.
این سه اندازه که دو تای آن سایز کوچک و یکی هم سایز متوسط است عبارتند از ابعاد ۵۵×۷۰ ، ۵۰×۶۵ و ۷۰×۹۰ که سایز ۷۰×۹۰ عمدتا در غالب کیسه زباله درجه یک لندنی و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه پلی اتیلنی تولید میشوند که برای مکان هایی مثل منازل ، رستوران ها ، هتل ها، ادارات مناسب هستند.

کیسه زباله رولی

تاثیر مواد اولیه بر مرغوبیت کیسه زباله رولی

همانگونه که‌‌ میدانید این محصول جهت جمع آوری و تفکیک انواع زباله های دور ریز ضایعاتی مورد استفاده قرار میگیرد.
پس چندان هم‌ مهم نیست که حتما کیسه ای که قرار است مصرف شود از مواد اولیه درجه یکی باشد البته که مواد بکار رفته در محصول نباید سلامتی افراد را به خطر بیندازد و همچنین نباید با هر برخوردی با اشیای مختلف دچار پارگی و سوراخ شدگی بشود.
مواد اولیه برای تولید کیسه زباله رولی یا از مواد ضایعاتی خود کارخانه هاست که باز گرانول شده و تقریبا کیفیتش هم با مواد درجه یک برابر است.
این مواد را اصطلاحا مواد درجه ۱/۵ میگویند اما مواد درجه ۲ و ۳ در حقیقت مواد ذوب شده پسماند های شهری و ضایعات مختلف است معمولا کیسه هایی که از این مواد تولید میشوند مرغوبیتشان نسبت به کیسه های درجه یک کمتر و به همان مقدار هم قیمت نهاییشان کمتر است.

خرید و فروش عمده اینترنتی انواع کیسه زباله رولی

خرید و فروش کیسه زباله ضخیم پرفراژدار در رنگ مشکی و سایر رنگ های دیگر از طریق این شرکت تولیدی و پخش کیسه زباله قابل امکانپذیر میباشد و مشاوران مجموعه در تمامی ساعات شبانه روز و در هر روز تعطیل و غیر تعطیلی آماده پاسخگویی به سوالات خریداران محترم هستند.
یکی از  روش های مدرنی که فروشندگان معتبر این حوزه، برای تسریع و راحتی بیشتر در معاملات خود در نظر گرفته اند، عرضه اینترنتی و خدمات رسانی آنلاین به مشتریانشان است.
خدمات رسانی و سرویس دهی از این طریق کاملا به نفع خریدار است و در این روش خریداران هیچ نیازی به مراجعه به کارخانه یا نمایندگی را ندارند، تمامی اطلاعات کارخانه و محصول به سادگی از طریق یک سرچ گوگل انجام‌ میشود و  نحوه ارسال بار و مراحل آن هم همه غیر حضوری قابل انجام است.

کیسه زباله رولی

ارسال مستقیم کیسه زباله رولی به مرز ترکمنستان

از مهم ترین شرکای اقتصادی ایران ، کشور ترکمنستان است و بخش زیادی از صادرات محصولات پلاستیکی کشورمان به عشق آباد از مرز زمینی صورت میگیرد.
خوشبختانه کیفیت کیسه زباله رولی و همچنین تولیدات پلی اتیلنی و همچنین نحوه اعتماد سازی برای انجام معامله از طرف کارخانه های معتبر ایرانی ، سبب شده که مراودات اقتصادی در این زمینه به خوبی گسترش یابد و هر ساله نیز به میزان آن افزوده شود.
خریداران گرامی در سراسر کشور و همچنین ترکمن های عزیز میتوانند با مراجعه به سایت های فروش نایلکس های پلاستیکی ، با معتبرترین و با سابقه ترین آنها آشنا شوند.
آنها در صورت رضایت از قیمت ، کیفیت و خدمات کارخانه که مورد آخر توسط مدیران فروش شرکت ها تضمین میشود ، اقدام به سفارش کیسه زباله یا هر محصول دیگری کنند و کالا را مستقیما و بدون واسطه یا در مرز و یا در ترکمنستان تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *