شرکت پخش کیسه زباله مشکی

شرکت آلوین پلاست به عنوان مرجع پخش کیسه زباله مشکی سایز ۵۵×۷۰ خریداران گرامی را به تهیه باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات نایلونی پلی اتیلنی دعوت میکند. این دسته از کیسه های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز شاید مهم ترین دسته در بین نایلکس های زباله به شمار بروند چرا که سایز و اندازه آن را طوری در نظر گرفته اند که کاملا متناسب منازل و سطل آشغال های کوچک باشد و قطعا مهم ترین و پرمصرف ترین مکانی که از این کالا استفاده میشود خانه ها هستند. از این جهت به آنها کیسه زباله خانگی هم گفته میشود که رنگ سیاه آنها از همه معروفتر و محبوب تر است. در ادامه مقاله به خصوصیات ، کاربرد ، تفاوت های نایلکس زباله رولی با فله ، نکات مهم حین خرید حجم بالا و فروش مستقیم این محصول از شرکت پخش کیسه زباله مشکی خواهیم پرداخت.

شرکت پخش کیسه زباله مشکی

خصوصیات پلاستیک زباله کوچک ضخیم و کاربرد آن

همانطور که در قسمت بالا گفته شد سایز کوچک کیسه های زباله که عمدتا در اندازه های ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ است و توسط شرکت پخش کیسه زباله مشکی توزیع میشود ، برای خانه ها و مکان های کم جمعیت که طبیعتا مقدار زباله های زیادی هم تولید نمیشود کاملا مناسب است.
کیسه زباله ضخیم این سایز ها در حالت کیسه زباله رولی و فله ، دارای دوختی محکم و شفافیت عالی میباشد و مقاومت خوبی هم در برابر پارگی یا سوراخ شدن از خود نشان میدهد.
از آنجاییکه نایلون های ضخیم درجه یک محسوب میشوند قیمت نسبتا بالاتری از نوع اقتصادی دارند و خیلی نرم و انعطاف پذیر هستند چرا که از بهترین مواد درجه تهیه میشوند که این مواد اولیه توسط شرکت های پتروشیمی تولید میشود و دقیقا دلیل اصلی دوام بسیار عالی آنها همین انعطاف پذیر بودن و نرمی آنها است.
به غیر از منازل از این محصولات در این سایز میتوان برای ادارات ، اتاق های کار ، سالن ها و غذاخوری های کوچک هم استفاده کرد.

تفاوت های مصرف نایلون آشغال سیاه رولی با فله

کیسه زباله فله یا همان کیلویی بدون پرفراژ پرفروش ترین‌ نایلون‌ آشغال موجود در بازار است که در تعداد برگ های خیلی کم‌ در لفاف های شکیل و در حجم های چند ده کیلویی در کارتن ، توسط شرکت پخش کیسه زباله مشکی به فروش میرسند.
مصرف این محصولات مستقیما از داخل جعبه مخصوص آن صورت میگیرد البته در حالت کارتنی چند کیلویی بهتر است برای در دسترس بودن آن باید تعدادی از برگ های کیسه را جدا کرده و در پوشش دیگری قرار بدهید.
مصرف کارتن های فله که عموما در مکان های بزرگ مانند شرکت ها ، پادگان ها و شهرداری بیشتر است از لحاظ قیمت و نوع مصرف خیلی بهتر و با کارایی بیشتر است.
اما برای منازل کوچکتر استفاده از همان لفاف نگهدارنده کیسه ها کفایت میکند اما نوع رولی حالت آسان مصرف دارد و با داشتن رول و نقطه پرفراژ باکیفیت که معمولا حداکثر بیشتر از ۷۰ برگ هم در هر بسته بندی وجود ندارد ، نیازی به فضای بزرگی برای نگهداری آن ندارید و به راحتی میتوانید آنها را در کابیت یا کشو قرار دهید.
ضمن اینکه برعکس نوع فله ، نایلون های رولی طریقه مصرف راحت تری دارند و دقیقا میتوانید هر تعداد برگ که لازم دارید را از رول جدا کرده بدون اینکه آسیبی به دیگر کیسه ها برسد.

شرکت پخش کیسه زباله مشکی

قیمت کیسه زباله ضخیم سیاه سایز ۷۰×۵۵

قیمت فروش نایلون های زباله از طریق برند ها و شرکت پخش کیسه زباله مشکی تعیین میشود اما قبل از آن شرکت های تولید کننده مواد اولیه هستند که خصوصا در سال جدید چندین مرتبه نرخ پلی اتیلن را افزایش داده اند و به تناسب نرخ تولیدات انواع نایلون رکابی ، کیسه فریزر ، سفره و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی هم تغییر کرده است.
در حال حاضر کوچکترین بسته بندی این کیسه ها در حالت ۱۴ عددی در لفاف یا رول از ده هزار تومان آغاز میشود و قیمت کارتن های ۲۵ کیلویی از این سایز و رنگ در قیمت ۷۰۰‌‌ هزار تومان است.
اما تجربه نشان داده که مشتریان در زمان وجود پول کافی و نیاز به کالا بهتر است تا حد ممکن برای خرید حداکثری اقدام‌ کنند چرا که تورم کشور به طرز فجیعی روی نرخ ماهیانه محصولات تاثیر گذار است و میتواند در عرض چند روز ۲۰ تا ۳۰ درصد روی نرخ کالا اثر بگذارد.

نکات‌ مهم‌‌ در خرید عمده از شرکت پخش کیسه زباله مشکی

در زمان خرید عمده کیسه زباله از هر جایی بیشتر از قیمت‌ آن ، باید به درجه کیفی آن دقت کنید چه در حالت ضخیم و چه در حالت اقتصادی باید دوام و کشسانی نایلون به خوبی بررسی شود چون اگر کیسه از مواد اولیه نامرغوب و مختلط تولید شده باشد ، علاوه بر کدر شدن ، خیلی خشک میشود و به راحتی پاره خواهد شد.
نکته بعدی این است که اصلا به نوشته های اطلاعات روی لفاف یا چسب بسته بندی توجه نکنید و ضمن اینکه حتی در صورت خرید عمده غیر حضوری حداقل یک نمونه از محصول را از فروشنده یا مسئول فروش شرکت پخش کیسه زباله مشکی دریافت کنید ، بسته بندی را باز کرده و تعداد برگ های قرار داده شده در آن را با نوشته های درج شده مطابقت دهید.
دوخت کیسه چه ستاره و چه خطی باشد ، نباید مایعات از آن چکه کند و در مقابل برخورد اجسام نوک تیز هم نباید به راحتی از هم گسیخته شود.

شرکت پخش کیسه زباله مشکی

فروش مستقیم از شرکت پخش کیسه زباله مشکی

برای دریافت عمده این محصولات ، پیشنهاد میشود که مستقیما به سراغ شرکت پخش کیسه زباله مشکی یا رنگی بروید که نمایندگی فروش اینترنتی هم دارند.
چون در این صورت شما به عنوان خریدار راحت تر میتوانید اطلاعات کارخانه و محصولات تولیدی آن را در بیاورید و پس از سفارش و تحویل مرسوله ، از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.
خاطر نشان میشود که شرکت پخش کیسه زباله مشکی و برندهای معتبری که در فضای اینترنت به مشتریان سرویس دهی دارند ، کالا را با ضمانت کیفیت و قیمت برای شما ارسال میکنند تا اطمینان خاطر بیشتری برای  خریداران حاصل شود.
برای دریافت مشاوره رایگان با مدیران فروش این مجموعه و دریافت آخرین لیست قیمت محصولات پلاستیکی تنها کافیست مشخصات و شماره خود را فرم انتهای صفحه قرار داده تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *