کیسه فریزر آسان مصرف یکی از محصولاتی است که صادرات آن به کشورهای دیگر بسیار خوب و بالاست و همچنین از بازار داخلی خیلی خوبی هم برخوردار است. این مدل از کیسه فریزر به دلیل اینکه به آسانی قابل استفاده است و همینطور از مواد قابل تجزیه تولید می شوند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. از آن جایی که زباله های پلاستیکی و خیلی دیر تجزیه شدن آن ها در طبیعت یک معضل جهانی هست به همین دلیل کیسه فریزر های از مواد تجزیه پذیر از صادرات بالایی برخوردار هستند.کیسه های فریزر بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی به کار می روند پس باید در تولید و خرید آن ها دقت لازم را به عمل آورد تا مشکلی برایمان پیش نیاید.

شرکت صادرات کیسه فریزر آسان مصرف

معرفی بهترین کیسه فریزر آسان مصرف

معرفی بهترین کیسه فریزر آسان مصرف یکی از مهمترین نکات که باید در مورد کیسه فریزر در نظر گرفت استاندارد بودن آن است. کیسه فریزر استاندارد از مواد اولیه خوب و مرغوب و باکیفیتی تولید شده است بنابراین هیچ نگرانی از این بابت نداریم. از طرفی در هنگام خرید به نکات دیگری هم توجه کرد از آن جمله می توان به این دقت کرد که آیا سایز و تعداد برگه ای که روی بسته بندی گفته شده با محتویات آن یکی هست یا خیر، یا اینکه کیفیت دوخت پلاستیک و همچنین شفاف بودن و ضخامت پلاستیک از موارد مهم دیگر قابل بررسی در هنگام خرید است. دوخت کیسه فریزر درجه یک بسیار مهم است زیرا خیلی پیش آره که افراد در حین حمل مواد درون کیسه فریزر ناگهان با مشکل پارگی و باز شدن دوخت کیسه مواجه شده اند و دچار دردسر شده اند. و همینطور کیفیت مواد اولیه کیسه فریزر می تواند باعث شود که مواد درون آن پس از منجمد شدن تازگی و عطر و طعم خودشان را از دست ندهند.یکی از بهترین ویژگیهای کیسه فریزر های آسان مصرف این است که در هنگام استفاده از آن ها دست با پلاستیک های دیگر تماس ندارد و پلاستیک های دیگر آلوده نمی شوند.این محصول در کارخانجات زیادی با برندهای مختلف و در طرح و اندازه ها و کیفیت های مختلف تولید می شوند و در اختیار مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف قرار می گیرند. حجم کمی که این پلاستیک ها می گیرند یکی دیگر از مزایای آن هاست زیرا به طور معمول از آن ها در مواردی که نیاز داریم یک وعده غذایی را با خود همراه ببریم بسیار به ما کمک میکند تا راحت تر این کار را انجام دهیم.

بررسی ویژگی های کیسه فریزر جعبه‌ای

کیسه فریزر ها تنوع زیادی دارند که بیشتر نوع بسته بندی آن ها متنوع است مثلا کیسه فریزر توپی یا جعبه ای و….

کیسه فریزر جعبه‌ای بهترین نوع بسته بندی است برای مدلهای آسان مصرف، از آن جا که این مدل از کیسه فریزر بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود بنابراین بیشتر از مواد پلی الفین در تولید آن ها استفاده می شود تا کاملا بهداشتی باشند. این مدل از کیسه فریزر در واقع همان کیسه فریزر رولی است که در جعبه قرار داده شده است. در این مدل از بسته بندی کیسه فریزر، طریقه مصرف به صورت دستمال کاغذی است و کیسه فریزر در هنگام برداشتن به هیچ عنوان تماسی با کیسه های دیگر نیست و احتمال آلودگی کیسه های دیگر خیلی کمتر از سایر مدلها است و چون در جعبه کیسه ها از هر نوع آلودگی و گرد و خاک محفوظ هستند بنابراین بهداشتی ترین نوع بسته بندی کیسه فریزر است. به طور معمول این کیسه ها در سایز 25 در 35 تولید می شوند اما می توان در اندازه مورد نظرمان سفارش دهیم اما باید اندازه پلاستیک ها خارج از اندازه جعبه ها نباشد. تعداد پلاستیک هایی که در هر جعبه هست هم قابل سفارش است و میتوان سفارش کیسه فریزر مورد نظرمان را بدهیم تا در اندازه و تعداد مورد نظر برایمان آماده کنند.

نکاتی برای شناخت کیسه فریزر درجه یک

نکاتی برای شناخت کیسه فریزر درجه یک بهترین کیسه فریزری که می توان سفارش داد یا تهیه کرد کیسه فریزری است که از مواد مرغوب و سالمی تولید شده باشد تا از بابت سلامت مواد غذایی که در آن ها فریزری میکنیم خیالمان راحت باشد و کیفیت مواد داخل آن ها حفظ، شود و عطر و بو و خواص مواد در آن ها تغییر نکند. که یکی از بهترین موادی که در تهیه کیسه های بهداشتی و استاندارد فریزر استفاده می شود پلی الفین است که این ماده باعث می شود تا مواد خطرناک در مواد غذایی وارد نشوند و غذا سالم و سلامت حفظ شود. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب کیسه فریزر درجه بک بی رنگ و شفاف بودن کیسه فریزر است اگر چه می توان کیسه فریزر های رنگی هم تولید کرد اما رنگی بودن آن ها یک عیب برای آن ها محسوب می شود زیرا می تواند باعث خرابی و آلودگی مواد غذایی درون خود شوند. همچنین با توجه به مهم بودن بحث آلودگی محیط زیست در دنیا و اینکه پلاستیک ها و کیسه های فریزری سهم زیادی در این آلودگی دارند بیشتر کارخانجات تولیدی کیسه های پلاستیکی فریزر سعی در تولید آن ها از مواد تجزیه پذیر دارند. تا مدت کمتری در طبیعت باقی بمانند. این کیسه ها در دو نوع ضخیم و نازک تولید می شوند، که بهتر است از نوع نازک آن برای بسته بندی سبزیجات یا گوشت استفاده کرد و از نوع ضخیم تر آن برای بسته بندی انواع مرغ و ماهی استفاده کرد.

همه چیز در مورد کیسه فریزر کیلویی

کیسه فریزر کیلویی را می توان در فروشگاه های زیادی پیدا کرد و با قیمتهای متفاوتی آن را تهیه کرد اما نکته مهم در تهیه آن این است که فقط به قیمت پایین آن نباید توجه کرد بلکه باید کیفیت آن را هم بررسی کرد. البته به طور کلی استفاده از کیسه های فریزر به صورت فله توصیه نمی شود زیرا داشتن بسته بندی جلوی آلودگی پلاستیک ها را می گیرد. البته گاهی هم افرادی ناوارد و بدون نظارت کارشناسان بهداشتی اقدام به تولید کیسه های فریزر درجه 2 یا 3 می کنند و با قیمتی پایین به صورت کیلویی و فله به فروش می رسانند که به هیچ عنوان خرید از آن ها توصیه نمی شود. بنابراین بهتر است همیشه این کالا را از برندهای معروف خریداری کنیم تا به مشکل خاصی برخورد نکنیم و به لحاظ بهداشتی با خیال راحت مواد غذایی خود را بسته بندی کنیم. با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و داشتن معیارهای سلامت در تولید این کیسه ها و همچنین نظارت مستقیم کارشناسان بهداشت بر تولید آن ها، خرید کیلویی یکی از راههای به صرفه است. که با این کار می توان هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرد. در این روش خرید به دلیل حذف هزینه های بسته بندی خرید را به صرفه تر می کند.

نکات مهم هنگام خرید کیسه فریزر آسان مصرف

نکات مهم هنگام خرید کیسه فریزر آسان مصرف در هنگام خرید کیسه فریزر های آسان مصرف بهتر است که حتما از کیسه فریزر های شفاف و بدون رنگ استفاده شود. و نکته دیگری که بسیار مهم است در هنگام خرید این کیسه ها توجه به برند آن هاست و اینکه حتما دارای علامت استاندارد باشند و دارای مهر تایید سازمان بهداشت غذا و دارو باشد تا بتوان با اطمینان مواد غذایی را در آن ها بسته بندی کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد نوع بسته بندی آن ها و اینکه چقدر احتمال نفوذ آلودگی به پلاستیک ها وجود دارد که در این مورد بهتر است که از کیسه فریزر های جعبه ای استفاده کرد تا اطمینان بیشتری از عدم نفوذ آلودگی به داخل بسته بندی آن ها داشته باشیم و همچنین مطمئن باشیم که هنگام برداشتن یک پلاستیک دستها با پلاستیک های دیگر تماسی ندارد و باقی پلاستیک ها در تماس با مواد غذایی فاسد شدنی نیستند. نکته قابل توجه دیگری که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد نوع دوخت و ضخامت کیسه هاست که باید در حدی باشد که به راحتی پاره نشوند یا دوخت شان باز نشود.در ابتدا که تولید این کیسه ها رواج پیدا کرد فقط یک مدل بود و فقط همان تولید می شد اما کم کم بر اساس نیاز مشتریان و تمایل آن ها به مصرف آسان تر و سالم تر از کیسه ها، اکنون مدل های متنوع و مختلفی وجود دارد که می توان براساس نیاز خود از آن ها خریداری کرد.

چه استفاده هایی از کیسه فریزر می شود؟

از کیسه های فریزر بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود اما گاهی از آن ها استفاده های دیگری هم می شود . یکی از این استفاده های خلاقانه می تواند درست کردن سرپوش لیوان باشد، به این صورت که یک لایه از کیسه فریزر را روی لیوان بگذاریم و آن را بچسبانیم و یک نی از آن رد کنیم. یکی دیگر از راههای استفاده از کیسه های فریزر این است که، گلهای تازه چیده شده از ساقه را در آن ها نگه داریم تا زود رطوبت خود را از دست ندهند و خشک نشوند. همچنین می توان از آن ها در زمستان برای حفظ گیاهان حساس به سرما استفاده کرد و روی گیاهان حساس به سرما را با کیسه های فریزر بپوشانیم تا دچار سرمازدگی نشوند. یکی دیگر از کارهایی که خوب است با این کیسه ها انجام شود نگهداری از موز است که با این کار می توان موز را از خراب شدن در یخچال حفظ کرد. همچنین می توان از آن ها در ساخت کاردستی های خلاقانه استفاده کرد مثل نقاشی روی پلاستیک فریزر یا تزئین کردن گلدان با پلاستیک ها. یا در اردو ها یا پیک نیک ها بسیار مفید هستند و میتوان از آن ها با توجه به حجم کمی که دارند استفاده های زیادی کرد به عنوان مثال میتوانیم وعده های غذایی که می خواهیم همراه خود ببریم را با آن ها راحت و آسان برد. یا در داروخانه ها هم معمولا از کیسه های آسان مصرف برای تحویل دارو به مشتری استفاده می شود. همینطور می توان با آن ها انواع گلهای زینتی را درست کرد و در دکور ها از آن ها استفاده کرد. یا می شود نخ پلاستیکی از آن ها درست کرد برای انجام قلاب بافی، یا حتی می توان از آن ها برای درست کردن انواع زیر اندازهای پلاستیکی استفاده کرد. برای ساخت اسباب بازی برای کودکان هم خیلی می توان از آن ها استفاده کرد یا حتی بافت سبد یا قالیچه.

سفارش بهترین کیسه فریزر استاندارد

سفارش بهترین کیسه فریزر استاندارد در کشور ما مراکز زیادی هستند که می توان به آن ها کیسه فریزر مورد نظرمان را سفارش دهیم و خریداری کنیم. همچنین کیسه فریزر صادراتی زیادی هم تولید و صادر می شود. به دلیل کیفیت بالای کیسه فریزرهای تولیدی در کشورمان، به کشورهای زیادی از جمله کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر می شوند. همچنین سایتهای زیادی وجود دارد که می توان با مراجعه به آن ها اطلاعت زیادی در مورد انواع کیسه های فریزر آسان مصرف و برندهای مختلف آن و همچنین قیمتهای مختلف آن ها پیدا کرد و مطالعه کرد و همینطور می توان قیمتهای مختلف را مقایسه کرد و مناسب ترین را برای خرید انتخاب کرد. همینطور کارخانجات و نمایندگی های زیادی هم هستند که می توان با مراجعه به آن ها و کسب اطلاعات از مشاوران آن ها در مورد بهترین نوع کیسه فریزر بر اساس نیازمان به صورت عمده و مستقیم از آن ها خرید کرد. از آن جایی که کیسه های فریزر مستقیما با مواد غذایی در ارتباط هستند پس هر گونه اشتباه در انتخاب محصول با کیفیت می تواند ما را دچار مسمومیت و بیماری کند پس باید دقت لازم را در خرید این محصول به عمل آورد.از طرفی قیمت این محصول به صورت عمده نسبت به خرید جزئی خیلی متفاوت است و مراکز فروش عمده این محصولات هم در سطح شهر های بزرگ هستند که می توان با مراجعه به آن ها کیسه های فریزر را به صورت کیلویی یا بسته بندی به مقدار زیاد خریداری کرد تا هم به صرفه تر باشد و هم تا مدت زیادی از خرید مجدد بی نیاز بود. البته باید در مورد خرید کیلویی و فله خیلی دقت بیشتری کرد تا دچار مشکل نشویم. به دو صورت این کالا به دست مشتریان می رسد و در واقع دو نوع شبکه توزیع وجود دارد، یکی اینکه ویزیتور و تحویل دهنده کالا یک نفر است و آن شخص انواع کیسه فریزر را با خود به مراکز فروش می برد و معرفی میکند و پس از ثبت کردن سفارش، تحویل آن ها می دهد و نوع دیگر این است که ویزیتور و تحویل دهنده دو نفر هستند و ویزیتور پس از اینکه سفارش را ثبت کرد آن را به تحویل دهنده می دهد تا به مشتری مورد نظر تحویل دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *