شرکت تولیدی کیسه زباله

شرکت و مجموعه آلوین پلاست به عنوان یک مجموعه تولیدی کیسه زباله رولی و فله سایز کوچک خریداران گرامی را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز از زمان انجام عملیات بازیافت و برگرداندن این مواد به چرخه تولید و مصرف ، همیشه جزو نیازهای ضروری و اساسی مردم در هر نقطه ای از دنیا بوده است. کشور ما با در اختیار داشتن سرمایه های بزرگ و منابع فراوان مواد اولیه ارزان ، همواره علاوه بر تامین تمام نیازهای داخل ایران ، سفارشات سایر کشورهای دور و نزدیک را هم با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات رسانی به دست آنها رسانده و اعتماد سازی خیلی خوبی هم در این زمینه شکل گرفته است. در ادامه این بحث ، به ویژگی ها ، کاربرد ، تفاوت ها و مزایای خرید عمده از شرکت تولیدی کیسه زباله خواهیم پرداخت.

شرکت تولیدی کیسه زباله

ویژگی ها و‌ کاربرد انواع نایلون آشغال رول و فله

کیسه های رولی که به کیسه زباله پرفراژدار هم معروف هستند عموما به صورت رول شده و آسان مصرف هستند نوع بسته بندی این محصول به گونه ای است که خیلی فضای کمی را برای نگهداری میطلبد نوع درجه یک این نایلون ها ضخامت ، دوخت و نقطه جدا شونده خوبی دارند و مقاومت خوبی در برابر پارگی از خود نشان میدهند.
کیسه های فله یکی از محبوب ترین نوع نایلکس های پلاستیکی محسوب میشوند و هیچ گونه پرفراژی مابین هر یک از برگ های آن نیست.
این نایلون های زباله پس از تولید خود کیسه ، مستقیما در داخل لفاف یا کارتن های چند کیلویی قرار میگیرند کیسه زباله ضخیم فله نیز به مانند رولی دوام و درجه کیفی مناسبی دارند و خصوصا در سایز کوچک هر دو محصول مورد رضایت و مقبولیت از طرف مصرف کنندگان دارند.

کاربرد انواع کیسه زباله رولی و کیلویی

در مورد موارد مصرف ، نایلون زباله فله و رولی در سایر کوچک تفاوت چندانی با هم ندارند.
هر دو این کیسه ها را میتوان در منازل ، فروشگاه ها ، فضاهای عمومی و سبز سرپوشیده و غیر سرپوشیده ، تالار و رستوران و هتل ها هم استفاده کرد و این بر عهده شخص مصرف کننده است که انتخاب کند کدامیک از دو‌ نوع از نایلکس های پلاستیکی مناسب شرایط آن مکان است.
نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است مسئله حجم مصرفی محصول است.
هر دو مورد در تعداد برگ های ۱۰ الی ۷۰ عددی به صورت رول شده یا بدون پرفراژ در داخل لفاف عرضه میشوند اما زمانی که حجم مصرف زیاد باشد و به چند ده کیلو برسد ، استفاده از نوع رولی به صرفه نخواهد بود و اکثر افراد برای خرید چند کیلو از این نایلون ها از نوع فله استفاده میکنند.
شهرداری ، اماکن‌ بزرگ دولتی و غیر دولتی معمولا خرید کیسه زباله یا کیسه فریزر را از طریق شرکت تولیدی کیسه زباله به این صورت انجام میدهند.

شرکت تولیدی کیسه زباله

پرفروش ترین طرح های نایلکس آشغال رولی و فله

در چند سال گذشته هیچ سایزی به اندازه سایز کوچک که شامل ابعاد ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ است ، متقاضیان خرید نداشته است.
همچنین بیشترین میزان عرضه در این سایز مربوط به دو طرح لفاف دار ۱۰ عددی و کیسه زباله رولی ۱۵ و ۲۰ برگی بوده است.
از لحاظ رنگ هم کیسه زباله مشکی پرفروش ترین محصول نایلکس پلاستیکی مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله است.
اما چیزی که در چند سال گذشته به موارد تولیدی شرکت های عرضه کننده نایلکس اضافه شده و در فروش ، پا به پای نایلون های باکیفیت پیش میرود ، کیسه زباله درجه دو و سه است.
این طرح بسیار مورد توجه مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته و چون از لحاظ اقتصادی مناسب قشر ضعیف و متوسط جامعه است ، تیراژ بالایی از آن ها در شرکت تولید کیسه زباله تهیه و عرضه میشود.

خصوصیات شرکت تولیدی کیسه زباله معتبر

خرید عمده کیسه زباله برای تمامی استان های کشور از طریق سفارشات حضوری و غیر حضوری از کارخانجات مرکز کشور امکانپذیر است.
اما در صورتی که شما واقعا قصد سفارش ‌در حجم های مختلف را داشته باشید ، به کدامیک از این شرکت های عرضه کننده باید اعتماد و پیشنهاد همکاری بدهید؟
طبیعتا با پیشرفت تکنولوژی هیچ‌ خریداری حوصله سفر کردن برای بازدید حضوری محصولات تولیدی مجموعه ای خاص در شهری غیر از شهر خودش را ندارد و همه آنها خواهان دریافت تمامی اطلاعات از شرکت تولیدی کیسه زباله هستند.
یک شرکت معتبر توزیع کننده سراسری همواره باید مسئولانی برای پشتیبانی از مشتریان خود و همچنین سوالات آنان داشته باشد تا هرگاه فردی تمایل به مشاوره غیر حضوری و دریافت اطلاعات جزئی کالا داشت ، بتواند به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز ارتباط برقرار کند و ابهامات خود را در مورد محصول و نحوه دریافت آن برطرف سازد.

شرکت تولیدی کیسه زباله

مزایای خرید اینترنتی از شرکت تولیدی کیسه زباله

مهم ترین امتیازی که برای مشتریان در این حالت است ، ایجاد تماس مستقیم با تولید کننده بدون هیچ واسطه ای و دریافت نرخ پایه کالا است.
مسئله ای که امروزه در کشورمان همه از آن رنج میبرند همین موضوع است که جنس با واسطه دلالان به دست مصرف کننده میرسد و در این بین ، قیمت محصول مرحله به مرحله دست به دست و بر نرخ نهایی آن افزوده میشود.
پس یکی از اصلی ترین مزایای خرید اینترنتی ارتباط مستقیم با کارخانه است نکته بعدی راجع به سرویس دهی این شرکت ها به مشتریانشان است.
معمولا برندهای باسابقه در این حوزه با ایجاد نمایندگی های فروش کیسه زباله و سایر محصولات پلی اتیلنی در سراسر کشور ، تمام مخاطبانشان را در داخل و خارج از کشور پوشش میدهند و میتوانند بهترین خدمات رسانی ممکن را ارائه کنند.
این موضوع درباره مشتریان صادراتی خیلی مهم است چرا که کمتر خریداری حاضر به پذیرش تمام ریسک ها میشود و کالا را از درب کارخانه خریداری میکند.
لذا مدیران فروش خبره این شرکت ها در این حوزه ها هم بسیار حرفه ای عمل میکنند و نه تنها تمامی مراحل عرضه مثل ارائه کاتالوگ ، پرایس لیست ، پروفرما اینویس به راحتی از طریق اینترنت انجام میشود بلکه شرکت تولید کیسه زباله که از طریق سرچ گوگل با آن آشنا شده اید میتوانید دریافت کالا را در هر نقطه ای جهان برای شما تسهیل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *