شرکت توزیع کیسه زباله ارزان

شرکت و سایت آلوین پلاست به عنوان توزیع کننده عمده کیسه زباله ارزان قیمت صادراتی ، خریداران گرامی در سراسر کشور را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. وقتی صحبت از تفکیک و بازیافت ضایعات و پسماند های شهری میشود ، ناخوداگاه نام نایلون های زباله به ذهن ما می آید و واقعا هم دولت ها در طول این سال ها با آموزش مردم در جدا کردن زباله های مختلف خشک ، تر ، عفونی و غیر عفونی خود سعی داشته اند تا بیشترین استفاده ممکنه را از بازیافت مقادیر عظیم آشغال های غیر قابل استفاده داشته باشند. همچنین  با فراوری آنها و بازگرداندنشان به چرخه تولید و مصرف سود سرشاری را کسب کنند و از طرفی دیگر به حفظ هر چه بهتر محیط زیست کمک کنند. در ادامه‌ این مقاله به انواع مختلف و دلایل استفاده از این محصولات و مزیت خرید مستقیم از شرکت توزیع کیسه زباله ارزان خواهیم پرداخت.

شرکت توزیع کیسه زباله ارزان

انواع‌ مختلف کیسه آشغال ارزان قیمت

تنوع در این دسته از محصولات خیلی بالاست و شاید در نگاه اول فقط به دو‌ دسته کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله کیلویی توجه شود اما هر کدام از این کیسه ها دارای شش تا ده مدل مختلف هستند که حتی ممکن است هر کارخانه اظی متناسب با مشتریان ثابت خودش آنها را تهیه کند.
اما در اینجا به پرفروش ترین های نایلکس هایی که در این دو نوع سفارشات زیادی هم دارند و در حالت اقتصادی تولید میشوند به صورت کاملا خلاصه شده اشاره میکنیم.
کیسه زباله پرفراژدار که رولی هم نامیده میشود به صورت تکی در سایزهای کوچک و متوسط در بسته بندی یک عددی ، دو عدد و سه عدد در یک جعبه عرضه میشوند و هر کدام از آنها در تعداد برگ های ۱۰ ، ۱۴ ، ۲۰ ، ۲۵ ، ۴۰ ، ۶۰‌ و ۷۰‌ عددی هستند.
نوع کیسه آشغال فله هم در حالت لفاف دار در تعداد برگ های نهایتا تا ۷۰ برگ و همچنین در کارتن های یک ، پنج ، ده و بیست و پنج کیلویی ، توسط شرکت توزیع کیسه زباله ارزان به فروش میرسند.

تفاوت مواد اولیه نایلون زباله ارزان و ضخیم

این مورد در تمام کارخانه های تولیدی و شرکت توزیع کیسه زباله ارزان به صورت یکسان انجام نمیشود.
به طور کلی برای رعایت استاندارد و حفظ سلامت بهداشت مصرف کننده ، نباید از هیچ گونه مواد اضافی مثل گرانول یا مواد ضایعاتی پسماند شهری در تولید نایلون های زباله استفاده کرد و همان مواد درجه یکی که برای تهیه کیسه زباله ضخیم مورد استفاده قرار میگیرد ، برای نایلکس های درجه دو هم استفاده شود.
با این تفاوت که ضخامت کمتری را برای آن در نظر میگیرند اینگونه شفافیت و دوام محصول هم حفظ میشود.
ولی بعضا تولیدی هایی هم هستند که از مواد بازیافتی و ضایعاتی برای تولید استفاده میکنند و یا این مواد بی کیفیت کننده را با مواد اولیه درجه یک ترکیب میکنند.
با اینکه خیلی از مصرف کنندگان اهمیتی به میزان مرغوبیت این محصولات نمیدهند اما همه تولیدات اقلام نایلکس پلاستیکی از جمله کیسه زباله رولی و فله اقتصادی و کیسه فریزر چسبی و نیلی اقتصادی از مواد درجه یک استفاده میشود.

شرکت توزیع کیسه زباله ارزان

دلایل استفاده از انواع مختلف کیسه زباله ارزان قیمت

تجربه ثابت کرده که تنوع بیشتر در اقلام تولیدی هر کارخانه ای ، باعث جذب بیشتر خریداران میشود این تنوع هم میتواند اضافه شدن دسته های بیشتری از یک سری محصولات باشد و هم میتواند همان محصول با کیفیتی پایین تر یا بالاتر باشد.
مشخصا در مورد نایلون های ارزان قیمت که توسط شرکت توزیع کیسه زباله ارزان به فروش میرسد صحبت میکنیم.
اعتبار یک کارخانه به درجه یک بودن محصولاتش است که طبیعتا به تناسب مرغوبیت ، قیمت بالاتری هم دارد.
اما شاید هر مصرف کننده ای هم بنا به شرایط خاص خودش ، دلیلی برای استفاده از بهترین نوع این محصولات نداشته باشد.
قطعا مهم ترین دلیلی که مردم و قشر متوسط رو به پایین را مجاب به خرید کیسه زباله ارزان میکند ، هزینه آن است.
این قشر از جامعه بیشتر راغب به کم‌ کردن هزینه هایشان برای تامین کالاهای مورد نظرشان هستند و برای همین است که کارخانه ها سعی میکنند تا از هر محصولی که تهیه میکنند ، یک نوع معمولی و اقتصادی هم ارائه کنند تا بتوانند نیازهای همه مردم را پوشش دهند.

شرکت توزیع کیسه زباله ارزان درجه دو تجزیه پذیر

نایلون های اقتصادی تجزیه پذیر به واسطه قیمت خوبی که دارند ، روز به روز بر تعداد مصرف کنندگانش افزوده میشود.
شرکت توزیع کیسه زباله ارزان آلوین پلاست با هدف گسترش مبادلات در این زمینه ، سعی داشته تا تمامی درخواست های سفارش کیسه زباله فله ، رولی و کیسه فریزر  چسبی ، نیلی ، رولی را در هر دو درجه کیفی ضخیم و اقتصادی یا به همان اسم درجه یک و درجه دو برعهده بگیرد.
جالب است بدانید تنها در کشور ما این دسته از محصولات پلاستیکی پرطرفدار نیستند و بسیاری از کشورهای همسایه از جمله ، عراق ، هند ، پاکستان ، افغانستان ، ترکمنستان هم بواسطه جمعیت بالایی که دارند و مراسمات مهمی که برگزار میکنند متقاضی دریافت این کالا از مبدا ایران شده اند.
چرا که قیمت نهایی این محصول در کشور ما خیلی مقرون به صرفه است مخصوصا برای تجار خارجی.

شرکت توزیع کیسه زباله ارزان

مزیت خرید مستقیم از شرکت توزیع کیسه زباله ارزان

سفارش مستقیم و بی واسطه انواع منسوجات پلاسیکی از طریق شرکت توزیع کیسه زباله ارزان ، چندین امتیاز فوق العاده برای خریداران دارد.
اول از همه این شرکت ها روش فروشی کاملا مدرن دارند و علاوه بر بازدید و سفاش حضوری کالا که کسی هم دیگر از این روش ها استفاده نمیکند، میتوانید به صورت آنلاین کاتالوگ و نرخ تمامی محصولات تولیدی شرکت ها را پیدا کنید و در صورت مورد قبول قرار گرفتن اجناس و ثبت سفارش هم به صورت اینترنتی انجام میشود.
مزیت بعدی این است که خریدار مستقیم با مدیر فروش یا نماینده فروش کارخانه ارتباط گرفته و‌ صد درصد خرید مستقیم بدین گونه تاثیر زیادی در درآوردن پایین ترین نرخ موجود در بازار میگذارد.
مهم تر از همه چیزهایی که گفته شد ، کیفیت کالا است که چون تضمین کیفیت توسط شرکت توزیع کیسه زبالع ارزان تایید میشود و در صورت مشاهده مغایرت در محموله ارسال شده با چیزی که خریدار خواسته بوده ، میتوان بار ارسال شده را برگشت زد.
جهت مشاوره رایگان با مدیران فروش این مجموعه تنها کافیست تا فرم زیر را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *