سفارش کیسه فریزر چسبی

سفارش کیسه فریزر چسبی و رولی شفاف درجه یک در مدل های مختلف از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی در مدل های متفاوت انجام میپذیرد. نایلون های بهداشتی فریزری امروزه جایگاه ویژه ای را در سبد خرید هفتگی خانوار دارند و بسیاری از کارهای خانگی بدون وجود این پلاستیک های مرغوب ، قابل انجام نیست این محصولات دسته بندی های مختلفی دارند و هر دسته بندی زیر مجموعه های خودش را دارد و هر زیر مجموعه برای افراد و شرایط خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه این مقاله به ویژگی ها ، اهمیت تولید در نوع ضخیم و سفارش کیسه فریزر چسبی و رولی در حجم عمده خواهیم پرداخت.

سفارش کیسه فریزر چسبی

ویژگی های نایلون فریزر تقویمی و رولی پرفراژدار

فریزرهای چسبی که به نام کیسه فریزر تقویمی هم شناخته میشوند نوعی از پلاستیک های نایلونی پرفراژدار هستند که طراحی بخصوصی دارند.
یک قسمت از این کیسه ها از سمت عرض ، دارای دسته هایی است که پوشش چسبی دارند و با برداشتن روکش آن میتوان دسته پلاستیک را به دیوار یا هر جای صاف دیگری مثل کابینت یا یخچال هم چسباند.
فریزر های رولی نیز همانطور که از اسم شان پیداست طراحی رولی دارند و در قسمت وسط رول ممکن است یک بوبین مقوایی هم وجود داشته باشد که کار درآوردن هر برگ از بسته بندی را راحت میکند.
البته معمولا بوبین ها در بسته بندی های کیسه فریزر رولی همیشه وجود دارند و برای کیسه زباله رولی معمولا بوبین در نظر گرفته نمیشود.
حالت رولی این کیسه ها به گونه ای است که کار نگهداری را خیلی ساده میکند و در کمترین فضاها هم امکان نگهداری از آن وجود دارد نوع تقویمی این محصولات دو سایز ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ دارند ولی نوع رولی معمولا در سایز ۲۵×۳۵ تهیه و عرضه میشود.

سفارش کیسه فریزر چسبی

انواع پاکت فریزر چسبدار و رولی ارزان قیمت

معمولا پاکت فریزر های چسبدار ارزان قیمت را با کوچکتر کردن سایز هر برگ و یا کم کردن تعداد برگ های آن به فروش میرسانند.
بهترین و ضخیم ترین نوع نایلون فریزر چسبی مدل صد برگی سایز ۲۵×۳۵ ضخیم است که گران ترین‌ نوع محصولات به حساب می آیند.
اما مدل های صد برگی در سایز ۲۲×۳۲ هم وجود دارد که نرخ ارزان تری دارد همچنین کیسه های سایز ۲۵×۳۵ هم وجود دارند که در تعداد برگ های ۷۰ و ۸۰ برگی عرضه میشوند و قیمتی به مراتب کمتر دارند.
همچنین نایلون فریزر رولی در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی وجود دارند که هر کدام در سایز های مختلفی تولید میشوند و شما میتوانید متناسب با بودجه بندی که برای خرید آنها در نظر گرفته اید ، هر کدامشان را که گزینه مناسب تری برای خرید است انتخاب کنید.

اهمیت تولید و سفارش کیسه فریزر چسبی و رولی ضخیم

این‌ موضوع برای خریداران صادراتی و همچنین داخلی بسیار مهم است با اینکه این دسته از کالاهای ضروری را همه مردم مصرف میکنند و اکثر افراد هم وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و بیشتر راغب به مصرف نوع ارزان قیمت محصولات هستند ، ولی شرکت های تولید کننده این نایلون های فریزری رولی و چسبی بیشتر روی بالا بردن تیراژ مدل درجه یک مانور میدهند.
چرا که استفاده بهینه مردم از این کیسه ها و عدم پارگی و عدم بی کیفیتی کالا است که در نهایت رضایت اصلی مشتری را جلب میکند و هیچ کارخانه ای نمیخواهد که تولیداتش ، در ذهن مردم منفی باشد و اعتبار و سابقه خود را خراب کند.
برای همین تمام کارخانه های تولیدی علاوه بر سعی شان در کاهش قیمت مصرف کننده ، بر روی ضخیم بودن و درجه یک بودن محصول هم تاکید دارند.

سفارش کیسه فریزر چسبی

استعلام قیمت و سفارش کیسه فریزر چسبی و رولی

بسیاری از خریداران داخلی و خارجی که همیشه اولویت اولشان برای خرید کیسه فریزر و‌ خرید نایلکس دسته دار  قیمت پایین محصولات است و ارزان بودن کالا بیشترین اهمیت را برایشان دارد ، گرفتار اجناس بی کیفیت شرکت های تازه کار میشوند و‌ پس از تهیه محصول ، دچار پشیمانی خواهند شد.
شما میتوانید از طریق این مجموعه و سایت معتبر تولیدی و پخش عمده کیسه فریزر انواع فریزرهای چسبدار و ساده و رولی را با تضمین کیفیت و قیمت در هر نقطه ای از کشور سفارش دهید تا خیالتان از بابت بازپس گیری کالا در صورت نامرغوب بودن آن راحت شود.
ضمن اینکه قبل از سفارش کیسه فریزر چسبی یا رولی میتوانید از آخرین تغییرات قیمت پایه و عمده محصولات تولیدی اطلاع پیدا کنید تا با اطلاعات کامل محصول مد نظر خود را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *