کیسه زباله متوسط

سفارش کیسه زباله متوسط ضخیم 500 گرمی از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات ‌پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور امکانپذیر است. از پرمصرف ترین سایزهایی که چه برای کیسه فریزر و زباله برای جمع آوری مواد غذایی یا انباشت مواد ضایعاتی دور ریز توسط مردم استفاده میشود ابعاد با اندازه متوسط هستند که نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک میباشند. شاید بتوان در مواقعی که به اندازه های بزرگ و کوچک این محصول دسترسی ندارید از این دسته از نایلکس های پلی اتیلنی استفاده کنید. نوع پانصد گرمی یا همان نیم کیلویی این کیسه ها بسیار پرفروش هستند و از لحاظ وزن، در بازار بعد از نایلون های زباله ۲۰۰ گرمی، نوع ۵۰۰ گرمی بیشترین متقاضیان را دارد.

کیسه زباله متوسط

سفارش کیسه زباله متوسط رولی بابوبین مقوایی

یکی از عمده محصولاتی که در سفارش کیسه زباله متوسط نیم کیلویی مورد توجه قرار میگیرد، کیسه زباله رولی است که در رنگ و ابعاد گوناگونی هم در بازار به فروش میرسند.
سفارش کیسه زباله متوسط در این حالت به دو صورت با بوبین و بدون بوبین انجام میشود منظور از کلمه بوبین همان لوله قرار گرفته در وسط رول است که در اکثر مواقع مقوایی و اگر محصول خیلی حرفه ای تولید شده باشد به صورت پلاستیک محکم هم وجود دارد.
قطعا اگر شما کیسه بوبین دار را برای خرید انتخاب کنید قیمت بیشتری از نوع بدون بوبین خواهد داشت.
البته از طرفی پرفراژ بهتری هم برای مصرف خواهد بود چون این بوبین ها وظیفه راحت تر جدا کردن هر یک برگ را از کیسه دارند و شما خیلی ساده تر میتوانید از آنها استفاده کنید.

تفاوتهای اصلی کیسه زباله رولی و بند دار

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، سفارش کیسه زباله متوسط در نوع رولی یکی از پررونق ترین مبادلات در این زمینه است.
از دیگر نایلکس های تازه طراحی و مورد مصرف قرار گرفته که قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد کیسه زباله نخ دار است که در بازار و روی لفاف هر بسته معمولا آن کیسه زباله بند دار نوشته میشود.
مهم ترین تفاوت های میان نوع نخی و رولی در وجود بند های تعبیه شده روی کیسه های نخ  دار است که حمل آن را راحت تر میکند و نوع رولی چنین خصوصیتی ندارد.
تفاوت مهم بعدی در دوخت است دوخت نوع بند دار محکم تر و از پایین و بغل است اما نوع رولی از دوخت خطی و ستاره ای معمولی برخوردار است.
اینها چیزهایی است که برای مصرف کننده خیلی اهمیت دارد اما طبیعتا این ویژگی هایی که باعث باکیفیت تر بودن نوع بند دار نسبت به رولی شده است، در قیمت هم تاثیر زیادی میگذارد و قیمت کیسه های نخ دار همیشه بالاتر از نایلون های زباله رولی هستند.

کیسه زباله متوسط

سفارش کیسه زباله متوسط در انواع رنگ بندی ها

این کیسه ها را در رنگ های متنوعی میتوانید پیدا کنید رایج ترین رنگ قطعا سیاه است که نه فقط بین مردم ایران بلکه تمام جهان این محصول را به این رنگ میشناسند.
بعد از کیسه زباله مشکی رنگ های سبز، آبی، زرد و قرمز که هر کدام برای منظور خاصی تهیه شده اند بیشترین متقاضیان را دارند.
از لحاظ کیفیت کیسه سایز متوسط در وزن پانصد گرم معمولا سه نوع درجه بندی کیفی دارد کیسه های درجه یک برای فروش صادراتی مناسب است البته فروش داخلی آن هم رونق خوبی دارد.
نوع درجه دو بیشترین حجم عرضه داخلی را دارد و نوع سه یا به عبارتی نایلون های زباله اقتصادی که کیفیت فدای کمیت شده و مخصوص اقشار ضعیف تهیه میشوند تا این افراد هم بتوانند بیشترین بهره را از این محصول ببرند.
ضمن اینکه خریداران گرامی میتوانند سفارش کیسه زباله متوسط را در تمامی رنگ ها و درجه کیفی که در قسمت بالا به آن اشاره شد از طریق این سایت انجام بدهند.

مراکز معتبر تامین کننده کیسه زباله جهت صادرات

شما به عنوان وارد کننده یا صادر کننده محصولات مختلف پلاستیکی نمیتوانید با هر تولیدی برای تامین کالاهای مورد نیازتان کار کنید.
حتی با هر کارخانه بزرگی هم در صورتی که نفرات لازم برای کمک به شما جهت صادر کردن محصول را نداشته باشد هم منطقی نیست که وارد همکاری بشوید.
منطقی این است که در چنین مواقعی ابتدا کیفیت و سابقه یک شرکت را بسنجید، سپس قیمت آن را مورد ارزیابی قرار دهید که آیا برایتان می صرفد که چنین معامله ای را انجام دهید.
در مرحله آخر حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که آن تولیدی مسئولیت های لازم را در جهت انجام وظایف خود برای انجام امور بازرگانی و گمرکی به نفرات متخصص و حرفه ای سپرده است یا نه.
چون اگر قرار بر این باشد که هر زمان قصد سفارش کیسه زباله متوسط یا قصد خارج کردن هر محصولی را از ایران داشته باشید، کالا درب کارخانه به خریدار تحویل داده شود و همه کارهای اداری روی دوش شما باشد احتمالا برایتان آزار دهنده خواهد بود.
پس بهتر است که با شرکت های حرفه ای تامین کننده در این زمینه همکاری کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

کیسه زباله متوسط

ارائه قیمت انواع کیسه زباله صادراتی به روش CPT

محصولات پلاستیکی تولید ایران همواره کیفیت خیلی خوبی داشته و با توجه به ارزان بودن نرخ این دسته از کالاها به دلیل تورم و پایین بودن ارزش پول ریال نسبت به سایر ارزهای خارجی، متقاضیان زیادی از کشورهای دور و نزدیک سفارشات عمده خود را به شرکت های ایرانی میدهند.
پس از بررسی های لازم جهت مطمئن شدن از درجه کیفی محصول، نوبت به بستن قرار داد های حمل و نقل میشود.
یکی از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین ترم های اینکوترمز که یک قانون بین المللی حرفه ای حمل و نقل است ترم CPT است که در همه روش های حمل زمینی، دریایی و هوایی کاربرد دارد و حتی میتوان برای صادراتی که در آن بیش از یک روش حمل مورد استفاده قرار میگیرد هم استفاده کرد.
سفارش کیسه زباله متوسط و سایر منسوجات نایلکسی و فریزری جهت فروش خارجی از طریق این مجموعه تولیدی و عرضه عمده محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد.
خریداران گرامی میتوانند جهت مشاوره رایگان جهت اطلاع از کیفیت و قیمت کالا و همچنین جدیدترین قوانین حمل و نقل، نام و شماره خود را در قسمت فرم سایت قرار دهند تا در اولین فرصت متخصصان این حوزه با آنها ارتباط بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *