سفارش کیسه زباله بند دار

سفارش کیسه زباله بند دار ۱۵ و ۲۰ عددی باکیفیت از طریق این مرکز و سایت خرید و فروش محصولات پلی اتیلنی امکانپذیر میباشد. یکی از پرمصرف ترین لوازمی که امروزه در هر مکانی مورد استفاده قرار میگیرد نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد دور ریز ضایعاتی هستند که به کیسه زباله معروفند. از زیر دسته های بسیار مرغوب آن که درجه یک ترین و بهترین نوع این محصول جهت صادرات به کشورهای دیگر نیز میباشد، نایلکس آشغال بند دار است که به کیسه زباله نخ دار هم شناخته میشود و مصرف آن به طور چشمگیری در سالیان اخیر با افزایش روبه رو بوده است. در ادامه این مقاله به علت استفاده از نایلون زباله بند دار، سایز بندی، دوام ، دوخت،  پخش عمده و سفارش کیسه زباله بند دار و ارسال به نقاط مرزی کشور خواهیم پرداخت.

سفارش کیسه زباله بند دار

علت استفاده از کیسه زباله بند دار ۱۵ عددی

انواع مختلفی از این نایلکس ها تهیه و به بازار تزریق میشوند اما چیزی که بیشتر مردم به آن نیاز دارند محصولی است که بتوانند با پول و در فضای کم، بیشترین بهره ممکن را ببرند.
از این جهت استفاده از نایلکس های آشغال نخی ۱۵ و ۲۰ عددی به میزان قابل توجهی فروش بالایی را دارند حتی این مسئله در مورد کیسه زباله رولی و کیسه زباله ضخیم لفاف دار نیز صدق میکند و‌ اکثر مصرف کنندگان نیز تمایل به استفاده از تعداد کم نایلون های رول دار نخی هستند.
علاوه بر اینها همه مردم عادی دسترسی خوبی به فروشگاه های بزرگ عرضه این محصولات ندارند و بنابراین بیشترشان اگر قصد خرید کیسه زباله رولی یا را داشته باشند، باید به خرده فروشی ها و هایپر مارکت ها مراجعه کنند و این مراکز  هم عمدتا محصولات نایلونی را در تعداد کم در بسته بندی های گوناگون عرضه میکنند.

انواع سایزبندی و رنگ نایلکس زباله بند دار

سفارش کیسه زباله بند دار در سایزهای متنوعی انجام میشود که هر کدام برای سطل های مخصوص و مکان خاصی کاربرد دارد ولی چون حجم عظیمی از این کالا برای مصرف کنندگان در منزل مورد استفاده قرار میگیرد، حدود ۷۰ درصد از تولیدات کارخانه ها در رنگ مشکی و در سایز های کوچک تولید میشوند.
سایزهای استاندارد که در سفارش کیسه زباله بند دار مد نظر هستند عبارتند از:
۵۰×۶۵     ۵۵×۷۰    60×۷۵     ۶۵×۸۰    ۷۰×۹۰
ضمن اینکه کمتر از این محصول برای استفاده از مکان های صنعتی و خیلی بزرگ استفاده میشود و به همین خاطر سایزهای بزرگ این نایلون های بند دار فروش کمی دارند.
خریداران عزیز میتوانند از طریق این مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی علاوه بر کیسه زباله مشکی، رنگ های دیگری از جمله آبی، سبز، زرد و قرمز را نیز سفارش دهند.

سفارش کیسه زباله بند دار

استحکام و‌ دوخت نایلکس آشغال نخ دار

این نایلون های مخصوص جمع آوری مواد دور ریز، کیفیتی فوق العاده دارند و یک کالای کاملا صادراتی شناخته میشوند دلیل این موضوع هم طریقه مصرف راحت آن میباشد که به وسیله نخ هایی که در قسمت دهانه آن تعبیه شده، به سادگی میتوان در کیسه را بست و آن را حمل کرد.
ولی این تنها دلیل استقبال مردم از این محصول، نیست ضخامت عالی که برای هر برگ از این نایلکس در نظر میگیرند بین ۹ الی ۱۴ میکرون است و همین موضوع باعث میشود تا درصد پارگی یا سوراخ شدگی این کیسه ها تا حد قابل توجهی کاهش یابد.
علاوه بر این دوخت محکمی که برای تهیه نایلون زباله بند دار در نظر میگیرند، موجب میشود تا حتی یک قطره هم از مایعات درون کیسه به بیرون انتقال پیدا نکند به این نوع دوخت که توسط تجهیزات مدرنی هم انجام میشود، دوخت از بغل گفته میشود.

پخش عمده و سفارش کیسه زباله بند دار در شهرستانها

با ورود اینترنت به بازار کسب و کار، دریافت و سفارش کیسه زباله بند دار حتی برای دور افتاده ترین نقاط کشور هم امری آسان به نظر میرسد.
با بیشتر شدن مواد اولیه پلی اتیلنی که توسط شرکت های پتروشیمی تهیه میشود و قیمتی نسبتا ارزان هم دارد کارگاه های تولید کننده این دسته از محصولات در بیشتر شهرهای کشور احداث شده است.
اما تامین اصلی و عمده انواع منسوجات پلاستیکی برای نیازهای داخل و حتی صادرات و سفارش کیسه زباله بند دار از طریق برندهای بزرگ، باسابقه و معتبر در تهران انجام میشود.
این شرکت ها بوسیله نمایندگان فروششان علاوه بر تامین محصول برای مشتریان ایرانی، سعی در ارائه بهترین قیمت و خدمات ممکن برای خریداران خارج از کشور دارند.
پخش عمده این محصولات در تمامی طرح های موجود در بازار به دلیل ارتباط مستقیم کارخانه با مردم، قطعا مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود.

سفارش کیسه زباله بند دار

سفارش کیسه زباله بند دار صادراتی برای مرز کشور

در اینجا به نکته ای خواهیم پرداخت که در چند سال گذشته مشکلات زیادی را برای تجار کشورهای همسایه و همچنین فروشندگان عمده ایرانی ایجاد کرده است.
مشخصا به دو کشور عراق و افغانستان اشاره خواهیم کرد که به دلیل نبود قوانین مرتب و منظم، ارسال محموله های انواع کالاها به طور مستقیم، با مشکلاتی مواجه میشود.
برای جلوگیری از خسارات از مبادلات حجم های سنگین میان فروشندگان ایرانی و تجار این دو کشور، بهترین راه تحویل مرسوله در مرز با عراق و افغانستان است و کالا با ارائه تمامی مدارک و اسناد، در اخرین نقطه صفر مرزی به خریدار تحویل میشود و مسئولیت کالا به مشتری سپرده میشود.
این موضوع تمامی محصولات را شامل میشود و سفارش کیسه زباله بند دار یا کیسه فریزر در هر طرحی از این قاعده مستثنی نیست.
برای ارتباط با مدیران و مسئولان فروش این مجموعه جهت مشاوره و یا خرید تنها کافیست نام و شماره خود را در فرم سایت پر کرده تا در سریع ترین زمان ممکن، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *