سفارش کیسه زباله ارزان

سفارش کیسه زباله ارزان باکیفیت در انواع طرح ها و رنگ ها از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. از هر مدلی که از دسته نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز میشناسید چندین درجه کیفی توسط کارخانه ها تولید و به بازار عرضه میشود که همین درجه بندی ها تعیین کننده قیمت کیسه زباله و‌ طبقه مصرف کننده میباشد. انواع کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ در ضخامت های بالا و نازک تر که به عنوان نایلون زباله ارزان شناخته میشود از طریق این مجموعه ارائه میشود. در ادامه به تنوع،خصوصیات و سفارش کیسه زباله ارزان پرفراژدار خواهیم پرداخت.

ویژگیهای کیسه زباله رولی و فله اقتصادی

هر دو نوع نایلون زباله ای که در سرتیتر به آنها اشاره شد هشتاد درصد از طرح‌ های تولیدی شرکت ها و سفارش کیسه زباله ارزان را شامل میشود و بیست درصد دیگر مربوط به کیسه زباله بند دار میشود که به صورت پیش فرض کیفیت و قیمتی بالا دارند.
نایلکس های رولی و فله در نوع اقتصادی خصوصیاتی دارند که باعث شده تا تولیدات کارخانه ها در این دسته از محصولات نه تنها کم نشود بلکه بیشنر هم بشود.
اولین ویژگی این کیسه ها تعداد بیشتر نسبت به وزن است اگر شما دو‌ بسته یک کیلویی نایلکس های ضخیم و اقتصادی را کنار هم بگذارید متوجه میشوید که نوع اقتصادی حداقل ۴۰ برگ بیشتر از نوع ضخیم نایلکس در خود دارد.
نکته بعدی میزان مقاومت است شاید خیلی ها بر این باور باشند که این کیسه های اقتصادی دوام چندنی ندارند و خیلی زود پاره میشوند اما ظرافت خاصی که در دوخت و تهیه این نایلون ها بکار میرود سبب میشود تا مصرف کنندگان با خیال راحتی آنها را استفاده کنند.

سفارش کیسه زباله ارزان

انواع کیسه زباله رولی ارزان قیمت

نایلکس رول شده‌ مشکی و رنگی را  به صورت تک رول و با ضخامتی مناسب در سایزهای گوناگون همواره فروش بالایی دارند.
خصوصا کیسه زباله بزرگ باکیفیت با ابعاد ۱۰۰×۱۳۰ و ۸۰×۱۲۰ آن کاملا برای صادرات مناسب است و متقاضیان خارجی زیادی هم دارد چرا که وزنی تا حدود سی کیلو زباله را هم میتواند در خود جا دهد بدون اینکه دچار پارگی شود.
سایز های متوسط و کوچک این محصول هم فروش بسیار خوبی دارند و ابعاد ۵۰×۶۵ ، ۶۰×۷۵ ، ۶۵×۸۰ این محصول برای منازل و ادارات کاملا مناسب هستند.
ضمن اینکه قیمت این نایلون زباله ها به نسبت پولی که برای هر طرحی از آن پرداخت میشود کاملا مقرون به صرفه هستند.

نوع دوخت و ضخامت نایلون زباله ارزان

کیسه زباله های اقتصادی یا همان ارزان به نسبت نوع درجه یک، مقدار کمتری پلاستیک تزریق شده در خود دارد و سبک تر است.
ضخامت هر برگ از این نایلکس ها‌ که علاوه بر رنگ مشکی، در رنگ های سبز، آبی، زرد، بنفش، قرمز نیز تولید و عرضه میشوند بین ۷ الی ۱۰ میکرون است.
ولی تولید کنندگان برای پوشش پارگی احتمالی ناشی از فشار مواد ضایعاتی که درون کیسه وجود دارد، دوخت خطی چند باره را روی هر برگ اعمال میکنند به این صورت که به جای اینکه فقط یک بار دستگاه دوخت از انتهای نایلون دوخت را انجام بدهد، دو یا سه بار از محل مورد نظر برای دوخت رد میشود.
ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که در ۹۵ درصد مواقع، پارگی یا سوراخ شدگی در این نایلون ها اتفاق نیفتاده و در حقیقت چندان نباید نگران مصرف بهینه از محصول بود.

سفارش کیسه زباله ارزان

افزایش مداوم نرخ نایلون زباله در سال جدید

این مقاله در انتهای خرداد ماه سال هزارو چهارصد یک نوشته میشود و تا به اینجای کار، از ابتدای سال تا به حال سه افزایش قیمت سنگین را برای تولیدات کارخانه ها داشته ایم.
معمولا در هر سال تنها یک بار یا دو‌بار نوسانات نرخ را داشتیم اما در سال جدید در سه ماهه ابتدایی سه بار قیمت ها افزایش پیدا کرده است.
دلیل اصلی آن به غیر از تورم، افزایش نرخ مواد اولیه توسط شرکت های پتروشیمی است که‌ باعث شده تا تمامی اقلام‌ ساخته شده از پلاستیک، چه کیسه فریزر چسبی یا معمولی و چه کیسه زباله کیلویی یا پرفراژدار تا چهل درصد افرایش نرخ را تجربه کنند.
باید باور کرد که واقعا در کشور ما کسی نمیتواند مانع افزایش قیمت ها شود و همین یک دلیل برای خریداران کافیست تا بفهمند که اگر به محصولی نایلکسی با هر کالای دیگری نیاز دارند بدون درنگ اقدام به سفارش کیسه زباله ارزان کنند چون ممکن است در هفته های آینده بازهم از این بالا رفتن قیمت ها داشته باشیم.

اهمیت سفارش کیسه زباله ارزان برای قشر متوسط

شرکت های برند دار تولید کننده همواره تنها به فراهم کردن کالاهای گران قیمتی که هر کسی تمایل به پرداخت مبالغ آن ندارند اکتفا نمیکنند آنها بیشترین سعی را میکنند تا با تنوع دادن به محصولاتشان دست مشتریان عمده و یا خرده را برای انتخاب گزینه های بهینه باز بگذارند.
تلاش مجموعه آلوین پلاست و سایر مجموعه های معتبر این حوزه، همیشه این بوده که محصولی مطابق با بودجه هر قشر از جامعه تهیه شود و‌ از این جهت بازهم اهمیت سفارش کیسه زباله ارزان در طرح های مختلف و در درجه بندی های یک و دو بیش از پیش نمایان میگردد.
شاید بیش از ۷۰ درصد از مردم در هر کشوری جزو اقشار کم‌ درامد یا متوسط جامعه باشند و همین بخش از مردم هستند که عمده تولیدات کارخانه ها را مصرف میکنند.
پس هر شرکتی باید برای بهره وری بهتر باید بتواند تنوع تولیداتش را به نحوه کند که نیاز درصد بیشتری از مردم را فراهم کند.

سفارش کیسه زباله ارزان

سفارش کیسه زباله ارزان در طرح رولی پرفراژدار

از عمده خریدارانی که سفارش کیسه زباله ارزان در حجم بالا جهت فروش داخلی و یا صادرات را دارند، حتما در لیست سفارشات آنها حداقل یک مدل از نوع پرفراژدار یا همان آسان مصرف هم وجود دارد که به راحتی هر تعداد برگ را که بخواهید، میتوانید از بسته بندی جدا کنید.
نه فقط نایلون آشغال رولی بلکه کیسه فریزر رولی پرفراژدار که یکی از زیر دسته های آن کیسه فریزر چسبی است هم در بین مصرف کنندگان خیلی محبوب است و میزان‌ خرید و فروش بالایی دارند.
البته تنها فرقی که بین این دو است در چسبیدن نایلون فریزر به سطوح مختلف میباشد که این مورد در هیچ یک از نایلکس های آشغال رولی دیده نمیشود.
خریداران گرامی میتوانند جهت سفارش کیسه زباله ارزان و همچنین برای اطلاع از آخرین نرخ محصولات نایلونی از طریق سایت و اینستاگرام این مجموعه، با مدیران فروش شرکت در ارتباط باشید و‌ هر اطلاعاتی از هر محصول تولیدی را با جزئیات کامل به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *