سفارش نایلکس دسته دار

سفارش نایلکس دسته دار ارزان در طرح های مختلف در حجم عمده و تناژ از طریق این سایت و مرکز تهیه و پخش محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. قطع به یقین همه شما صدها بار بدون اینکه این محصول را خریداری کرده باشید آنها را دردست گرفته اید. این دسته از محصولات پلاستیکی بیشتر در مراکز خرید مورد مصرف قرار میگیرند ، مهمترین مزیت نایلکس ها چاپ انواع تصاویر و تبلیغات متفرقه برروی آن میباشد که نایلکس ها را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین محصولات پلیمری کرده است.
نایلکس دسته رکابی که به صورت کیلویی عرضه میشوند در هر کیلوگرم دارای چند صد برگ می باشند و به طبع هرقدر نایلکس ها نازک تر و درجه یک تر باشند ازتعداد برگ های بیشتری نیز برخوردارخواهند شد.

سفارش نایلکس دسته دار

انواع کیسه های دسته دار کیلویی قیمت پایین

کیسه دسته دار پلاستیکی به سه شکل عمده شفاف، رنگی و مشکی به فروش میرسند.
این پلاستیک ها به علت دسته رکابی بودن ، قیمت مناسب ، به صرفه و همچنین مصرف فراوان در تمامی زمینه  ها از بازار فروش بسیار مناسبی برخوردارند .
این پلاستیک ها در انواع درجه یک ، اقتصادی درجه یک و نیم و درجه دو تولید میگردند که به رغم هر کدام مزیت ها و مصارف  خاص خود را دارند.
پلاستیک دسته دار رکابی از بهترین ومرغوب ترین مواد پلی اتیلنی ساخته میشوند تا از مقاومت مناسبی برخوردار باشند.
خریداران عمده این محصول به دنبال این هستند که انواع نایلکس رکابی ارزان را با پایین ترین قیمت خریداری و با قیمتی مناسب در بازار به فروش برسانند.
در این قسمت شما را با 4 مدل معروف که اکثریت درخواست ها و سفارش نایلکس دسته دار نیز برای تولید آنهاست آشنا خواهیم کرد.
پلاستیک دسته رکابی
پلاستیک دسته موزی
پلاستیک دسته زنبیلی
پلاستیک دسته تقویت
هر کدام از 4 مدلی که به آنها اشاره شد زیر مجموعه های مختلفی دارند که مناسب برای مصارف خاصی میباشند.
اما نایلکس دسته دار دسته داررکابی به دلیل ساده تر بودن قیمت کمتری دارند.
نایلکس های دسته رکابی قیمت پایین مجموعه آلوین که با اطمینان آنها را به شما پیشنهاد میدهیم عبارتند از نایلکس رکابی شفاف درجه یک و نیم و همچنین درجه دو ، نایلکس رکابی مشکی ، نایلکس رکابی آبی ، نایلکس رکابی قرمز.

سفارش نایلکس دسته دار

ویژگی های نایلکس قلابدار شفاف و شیری ۳ کیلویی

پلاستیک های طرح شفاف وشیری در میان پلاستیک های فروشگاهی بیشترین میزان خرید را به خود اختصاص داده اند ، این دسته از پلاستیک ها در میان مردم بسیار شناخته شده هستند.
از بهترین امتیازات این پلاستیک ها برای مصرف کنندگان قیمت مقرون به صرفه آنها می باشد.
همچنین در پلاستیک های شفاف بدون رنگ این امکان هست که محتوای درون پلاستیک ها قابل مشاهده باشد.
پلاستیک های طرح شفاف و شیری ۳ کیلویی در ابعاد ۳۷×۴۷ عرضه و به فروش می رسند.
این پلاستیک های طرح شفاف و شیری دارای ابعاد، و ضخامت های مختلفی می باشند و چون از مواد اولیه درجه یکی تهیه میشوند ، میتوان در نازک ترین حالت ممکن تولید کرد و بیشترین تعداد برگ از در هر کیلوگرم از آن درآورد در حالی که مقاومت و کشسانی آن در بالاترین سطح ممکن باشد.
تعداد برگ های موجود در کیسه دسته دار پلاستیکی 3 کیلویی سایز ۳۷×۴۷ شفاف درجه یک در بهترین حالت 280 برگ و برای مدل شیری درجه یک 180 برگ است.

سفارش نایلکس دسته دار

کاربرد و سفارش نایلکس دسته دار در ابعاد گوناگون

همان گونه که بیان شد این دسته از محصولات پلاستیکی مختص استفاده در فروشگاه ها تولید میشوند اما چون کالاهای هر صنف با صنف دیگر متفاوت است طبیعتا ابعاد هر یک از نایلکس ها نیز با یکدیگر فرق هایی خواهد داشت.
ابعاد پرفروش و شناخته شده این کالای پلی اتلینی عبارتند از اندازه های ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵.
در برخی موارد این نایلکس های دسته رکابی بنا به خواست مشتریان گرامی در اندازه ۲0×۳0 هم تهیه میشوند.
اما موارد مصرف نایلکس های رکابی شفاف در هر سایز متناسب با مقدار مشخصی وزن میباشد کاربرد چهار سایز اول در فروشگاه هایی مانند سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، غذا فروشی ها و ……. است.
اما سایزهای بزرگتر برای خرده فروشی هایی میباشد که کالاهای حجیم عرضه می کنند مثل فروشگاه های لوازم خانگی ، لوازم پلاستیکی ، پرده فروشی ، لوازم ورزشی ، لوازم صنعتی و غیره کاربرد دارد.

سفارش نایلکس دسته دار

سفارش نایلکس دسته دار عمده بصورت غیر حضوری

سفارش نایلکس دسته دار کیلویی بصورت حضوری وغیر حضوری که اینترنتی میباشد انجام میشود ، خرید اینترنتی که گاها نگرانی هایی را برای خریداران عمده عزیز ایجاد میکند دراین بخش مبحث مورد نظر ماست.
مجموعه آلوین پلاست نایلکس های دسته دار وسایر محصولات پلاستیکی از جمله سفره یکبار مصرف، نایلون ها، کیسه زباله و….را به صورت اینترنتی و حجم تناژعرضه می نماید و در این روند تمامی نگرانی های خریداران عزیز را با اقدامات خود برطرف می نماید.
بسیاری از خریداران گرامی بر این ترس را دارند که چگونه حجم های بالا را بدون مراجعه حضوری سفارش دهند اما اولین پیشنهادی که ما برای سفارش نایلکس دسته دار یا نایلون دسته دار یا هر محصول پلیمری دیگری به شما میکنیم این است که حتی الامکان به کارخانه مراجعه کرده و نمونه کالایی که مد نظرتان میباشد را شخصا تست کنید.
علاوه بر آن اگر قرار بر ثبت سفارش بالای 5 تن باشد ، باید در محل تولیدی یک قرارداد منعقد و به امضای دو طرف برسد البته چنین قراردادی تنها برای اعتماد سازی بهتر برای مشتریان است و در مراحل بعدی و حتی بار اول هم الزامی نیست.
اما در هر صورت شما میتوانید همه کارها را از جمله ثبت سفارش نایلکس دسته دار و سایر مراحل خرید را به طریق غیر حضوری از طریق این مجموعه انجام دهید.
همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند و شما میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با آنها در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *