سفارش نایلون دسته دار شفاف و رنگی ارزان در حجم تناژ از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور قابل انجام میباشد. خرید نایلون رکابی یا همان دسته دار که در درجه بندی های مختلف تهیه و توزیع میشوند و با اینکه مشتریان و مصرف کنندگانشان همه مردم را شامل نمیشود ، اما تقریبا هر فردی در طول روز حداقل یک عدد از این کیسه ها را از فروشنده های خرده فروش دریافت میکند. البته نه یک برگ خالی را بلکه کیسه ای که درون آن یک یا چند قلم کالا باشد برای همین این محصولات نه فقط در کشور خودمان بلکه در سایر کشورهای دور و نزدیک هم در دسترس مردم قرار میگیرد و آنها خریداران عمده و حجم بالای محصولات نایلکسی ایرانی هستند. در ادامه به انواع رنگ بندی ، سایزها و سفارش نایلون دسته دار با تضمین کیفیت خواهیم پرداخت.

سفارش نایلون دسته دار

 

انواع رنگ بندی و سایز پلاستیک دسته رکابی

به مانند کیسه زباله رولی و فله که در رنگ های گوناگونی تهیه و عرضه میشوند ، نایلکس دسته دار هم در انواع رنگ ها مورد استفاده قرار میگیرد.
البته هدف از تولید نایلون های زباله در رنگ های مختلف ، تفکیک هر چه بهتر مواد پسماند دور ریز است که مواد عفونی ، سمی ، خشک و تر را شامل میشود.
اما نایلون های دسته رکابی چنین هدفی را دنبال نمیکنند و شرکت های تولیدی متناسب با سلیقه اکثریت مشتریان این پلاستیک های مرغوب را با استفاده از افزودنی های مختلف رنگ دار میکنند.
پرفروش ترین رنگ های عرضه شده از این کالا ، رنگ‌ های آبی ، قرمز ، صورتی ، سبز و مشکی است اما هیچکدام در حد سفارش نایلون دسته دار شفاف بی رنگ ، پرمتقاضی نیستند.
درباره اندازه های این کیسه های دسته رکابی مرغوب هم باید گفت که شش اندازه مختلف از آنها در بازار به فروش می رسد کوچکترین اندازه دقیقا در اندازه کیسه فریزر چسبی یا ساده در ابعاد ۲۵×۳۵ است و بزرگترین اندازه آن مربوط به کیسه های ده کیلویی است که ضخامت و دوام خیلی خوبی هم دارد و در سایز ۶۵×۷۵ است.
سایر اندازه به ترتیب عبارتند از سایز ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ و ۵۵×۶۵ است ضمن اینکه شما میتوانید با توجه به حجم خرید تان ، درخواست اندازه های سفارشی را طبق خواسته خودتان به شرکت های تولیدی سفارش داده و آنها را با بالاترین درجه کیفی تحویل بگیرید.

سفارش نایلون دسته دار

 

نکاتی مهم در زمان سفارش نایلون دسته دار

امروزه بازار خرید و فروش نایلکس دسته دار و انواع محصولات پلاستیکی دیگر در شبکه های اجتماعی خیلی داغ شده اما ذکر چند نکته میتواند شما را در خرید راحت تر و سفارش نایلون دسته دار کمک کند.
اول از همه گول چند عکس و فیلمی که در صفحاتشان قرار داده اند را نخورید چون که به راحتی میتوان این فیلم ها را تهیه کرد و خود را به عنوان تولید کننده اصلی معرفی کرد.
از آنجاییکه حجم سفارش نایلون دسته دار و دیگر کالاهای پلاستیکی به صورت اینترنتی ، خیلی بالاست و خریدار موظف است درصدی از مبلغ بار را همان ابتدا به فروشنده بپزدازد ، بهتر است برای اطمینان بیشتر یا حضورا برای یکبار در محل تولیدی حاضر باشید و یا به سایت های این تولیدی ها مراجعه کنید.
معمولا معتبر ترین مراکز عرضه کننده ، سایت هایی مخصوص فروش و سرویس دهی به خریداران راه اندازی کرده اند و از آن طریق به سادگی میتوانید از سابقه و کار درست بودن مجموعه اطمینان حاصل کنید.
نکته بعدی شمردن تعداد برگ ها در هر کیلو است سعی کنید به صورت رندم یک کیلو‌ از هر بسته از روی ترازو گذاشته و سپس برگ های آن را بشمارید اگر تعداد برگ ها تفاوت های زیادی در هر کیلو داشته باشند.
احتمال خراب بودن مواد اولیه یا دستگاه زیاد است مهم ترین بخش این موضوع ، اطمینان از کیفیت کالا است نرمی ، لطافت ، دسته های مقاوم و دوام نایلون در برابر فشار از دیگر مسائلی است که حتما باید از به صورت حضوری مورد بررسی قرار بگیرد.

سفارش نایلون دسته دار

تامین کننده عمده انواع نایلکس و نایلون دسته دار

همان مراکزی که در شبکه های اجتماعی و سایت ها خود را به مردم و مصرف کنندگان معرفی کرده اند ، بهترین تامین کنندگان این محصولات جهت فروش داخلی و صادرات هستند.
آنها سفارش نایلون دسته دار را در حجم های سنگین ، در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران عزیز فراهم کرده و با بهترین قیمت در اختیارشان قرار میدهند.
این مراجع به وسیله نمایندگان فروشی که برای سوالات و پیگیری خرید های مشتریان در اختیارشان است ، به صورت کاملا حرفه ای از خریداران پشتیبانی میکنند و در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سوالات مشتریان در این زمینه هستند.
همانطور که گفته شد از مهم ترین افرادی که به دنبال خرید مستقیم و بی واسطه این محصولات هستند ، تجار کشورهای همسایه هستند که به خاطر آشنایی نداشتن با زبان و نحوه عرضه کالا در ایران دردسرهای زیادی را در این راه تحمل میکنند.
اما آنها نیز با مراجعه به یکی از همین نمایندگان فروش معتبر میتوانند با شرکتی وارد همکاری شوند که بتواند تمام خواسته های او را انجام دهد و محصول را طبق سلیقه مشتری تهیه و ارسال کند.

سفارش نایلون دسته دار

 

سفارش نایلون دسته دار درجه یک با تضمین کیفیت

تضمین کیفیت امروزه رکن اصلی یک خرید و فروش اینترنتی و سرویس دهی به خریداران است که این مجموعه به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های مدرن در تولید ، درجه یک ترین محصولات را تولید میکند و به همه علاقمندان به خرید و سفارش نایلون دسته دار این پیام را میدهد که در صورت رضایت نداشتن از کیفیت کالا ، سریعا محصول بازپس گیری و وجه مشتری بازگردانده میشود.
اگر قصد تهیه عمده یا خرده این کیسه های پلاستیکی دسته دار را دارید ، پیشنهاد میشود که حتی الامکان به سراغ نایلون یا نایلکس های درجه دو نروید.
چرا که احتمال بد بودن و عدم مقاومت در برابر وزن های سنگین تر در این دسته از محصولات زیاد است و تا بحال بسیاری از عمده فروشان که مستقیما از شرکت های تولیدی ، این کالا را تهیه میکنند.
گرفتار بی کیفیتی نایلون های درجه دو شده اند البته خاطر نشان میشود که نایلون های دسته رکابی درجه دو هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند ولی در صورتی که از مواد اولیه خوبی تهیه شده باشند برای ارتباط و مشاوره رایگان میتوانید مشخصات خود را در انتهای صفحه بنویسید تا همکاران ما در واحد فروش و مشاوره با شما تماس بگیرند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *