سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی عمده باکیفیت در حجم ، سایز و طرح های مختلف رولی و فله از طریق این مجموعه تولیدی برای تمامی استان های کشور امکانپذیر میباشد. کیسه های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و پسماند های دور ریز به مانند کیسه فریزر چسبی ، رولی ، نیلی و حتی نایلکس دسته دار سفید و مشکی مصرفی روزانه و مداوم دارند و چون همه اقشار جامعه آن را مصرف میکنند ، کارخانجات تولیدی هم همواره سعی میکنند تا علاوه بر تامین نیازهای مصرف کنندگان ، تنوع بیشتری در طراحی این محصولات بدهند تا هم فروش بیشتری حاصل شود و هم اینکه افراد با دست بازتری آنچه که میخواهند را انتخاب و خریداری نمایند. در ادامه این پست به ویژگی های پلاستیک زباله مشکی، تفاوت های نایلون زباله نخ دار با نوع رولی و همچنین سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی برای نقاط مختلف کشور خواهیم پرداخت.

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی

ویژگی های مهم کیسه زباله مشکی ضخیم سایز کوچک

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی بیشترین حجم عرضه و تقاضا را دارد و به دلیل اینکه مهم ترین مکانی که از این کالا استفاده میشود ، منازل هستند و امروزه اکثر خانه ها چندان فضایی برای قرار دادن سطل های زباله ندارند و مجبور به استفاده از کوچکترین سایز های سطل و کیسه هستند ، طبیعتا بیشترین حجم مصرف هم متعلق به ابعاد کوچک از این محصولات میباشد.
اما نایلون های زباله مشکی رنگ چه خصوصیاتی دارند که مردم علاقمند به خرید آنها هستند؟
نوع ضخیم این نایلون ها که به صورت کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله در دسترس مردم است علاوه بر دوام و خاصیت کشسانی بالا ، دارای دوخت خطی و ستاره ای هستند و این دو عامل باعث میشود تا پلاستیک به راحتی پاره نشود و مایعات ریخته شده در آن به هیچ عنوان چکه نکند.
ضمن اینکه در صورتی که کیسه از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده باشد ، از شفافیت و نرمی بسیار خوبی برخوردار خواهد شد.

پرفروش ترین طرح های نایلون زباله مشکی

چیزی که در همه فروشگاه های بزرگ و کوچک کشور مشاهده میشود ، عرضه گسترده کیسه زباله ضخیم مشکی در حالت فله یا همان کیلویی است که معمولا این پلاستیک های بدون پرفراژ در لفاف های ده عددی ، بیست ، چهل ، پنجاه و هفتاد عددی به فروش میرسد.
البته کیسه های کارتن دار چند کیلویی فله هم فروش بالایی دارد ولی اکثر مردم علاقه به تهیه کیسه های بسته بندی شده در لفاف های با تعداد کم هستند.
بعد از این محصول ، نوع رولی بدون بوبین گزینه مورد علاقه افراد برای خرید است این محصولات هم در رنگ مشکی در رول های ده الی هشتاد برگی در سایز های مختلف عرضه میشوند.
کیسه زباله نخ دار یا همان بند دار هم نوع جدیدی از این دسته از نایلون های پلاستیکی هستند که دوخت محکم و بند هایی جهت حمل راحتر برای آنها تعبیه شده ولی به دلیل قیمت بالاتر ، معمولا افراد علاقه کمتری به خرید آن نشان میدهند.

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی

تفاوت های نایلون زباله نخ دار با نوع رولی

هر دو این کیسه ها که مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز هستند ، در رنگ های مختلف در بازار به فروش میرسند.
اما تفاوت هایی هم با هم دارند که در ادامه به آنها میپردازیم نایلون های زباله نخ دار از دوخت بهتری برخوردار هستند و نسبت به نوع رولی معمولا ضخامت بیشتری هم دارند.
حمل کیسه های بند دار راحتر از رولی است و حتی به وسیله همین نخ هایی که در قسمت دهانه کیسه تعبیه شده میتوان در کیسه را به طور کامل بست و از انتشار بوی بد و باکتری ها در فضا جلوگیری کرد.
همین کار را با نایلون های رولی هم میتوان انجام داد ولی شما خودتان باید با قسمت های گوشه پلاستیک دهانه کیسه را گره بزنید و آن را بلند کرده و تا محل دیگری انتقال دهید.
به نظر میرسد کیسه های نخ دار کاملا برای خرید گزینه ایده آلی باشند چون همه شاخصه های یک طراحی مدرن را در خود دارند ولی همان طور که در قسمت بالا هم گفته شد بیشتر مصرف کنندگان به دنبال تهیه و سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی ارزان قیمت هستند و نوع رولی قطعا قیمت پایین تری از نوع نخ دار دارد.

ارائه قیمت عمده و سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی

سوالی که بسیاری از مشتریان داخلی و خارجی به دنبال پاسخ آن هستند این است که آیا میتوان قیمت عمده و سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی را از طریق شرکت های تولید کننده انجام داد؟
پاسخ این سوال مثبت است و مشتریان گرامی از هر نقطه ای که باشند میتوانند با مراجعه به سایت های عرضه عمده این محصولات پلی اتیلنی اطلاعات کاملی راجع به جزئیات هر محصول و قیمت آن به دست آورند.
این سایت ها که فعالیتشان به صورت حضوری و غیر حضوری است در اصل نمایندگی برندهای معتبر هستند که تخصصشان فروش های صادراتی است.
علاوه بر آن میتوانند در زمینه فروش داخلی و خدمات رسانی به خریداران گرامی در داخل نیز به خوبی عمل کنند و شما میتوانید تنها با یک سرچ ساده آنها را پیدا کرده و از آنان مشاوره رایگان درباره محصولات بگیرید.

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی

سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی و ارسال از شرکت تولیدی

پخش کنندگان معتبر و برندهای باسابقه در حوزه محصولات پلاستیکی مهم ترین مزیتی که نسبت به بازار دارند این است که کالا را بدون واسطه و مستقیم برای مشتریان ارسال میکنند و در این صورت نرخ پایه کالا به خریدار ارائه میشود و این مسئله قطعا در نرخ نهایی مصرف کننده هم تاثیر زیادی خواهد گذاشت.
علاوه بر آن سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی یا هر محصول نایلونی دیگری با تضمین کیفیت انجام میگیرد و اینگونه خیال مشتری هم از بابت کیفیت آن راحت خواهد بود.
همکاران مجرب ما در این مجموعه آماده همکاری با خریداران محترم در داخل و خارج از کشور جهت سفارش مستقیم کیسه زباله مشکی هستند و میتوانند در سریع ترین زمان کالای درخواستی را تامین و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار بدهند.
خاطر نشان میدهند این مجموعه تولیدی تمام محصولات خود را از درب کارخانه برای مشتریان ارسال میکند و مرغوبیت کالا را برای شما تضمین میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *