سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ و سایر نایلون های فریزری و زباله در ابعاد مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و پخش انواع محصولات پلی اتیلنی صورت میپذیرد. این نوع کیسه ها مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز برای جمعیت های بیش از ده نفر تهیه میشوند و قطعا انباشت این حجم از مواد مختلف درون یک پلاستیک ، دوام و مقاومت خوبی را از طرف نایلون می طلبد. خوشبختانه از لحاظ کیفیت ، تولیدات کارخانه های سازنده نایلکس ، همواره مورد تایید مصرف کنندگان داخلی و خارجی بوده و واقعا کمتر مواردی تا به حال پیش آمده که مردم از عدم مرغوبیت این دسته از کالاها گلایه ای داشته باشند. در ادامه این مقاله به مشخصات ، ویژگی ها و سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ با بهترین قیمت و کیفیت خواهیم پرداخت.

تفکیک ابعاد نایلون های آشغال در سایز بزرگ

به مانند سایر کیسه های موجود در بازار ، این دسته از نایلون های زباله نیز وقتی به نام سایز بزرگ عرضه میشوند قطعا تنها یک اندازه شامل حال آنها نمیشود و سه الی چهار اندازه دیگر هم در هر سایز وجود دارد که مشتریان بنا به شرایط خود میتوانند هر یک را انتخاب نمایند.
این اندازه ها شامل پنج ابعاد ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ ، ۱۰۰×۱۳۰ ، ۱۲۰×۱۵۰ ، ۱۴۰×۱۷۰ هستند که در حقیقت طبق استاندارد خاصی هم تولید نمیشوند و خریداران گرامی میتوانند در صورت ثبت سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ در حجم های بالا با تعامل و ارائه خواسته های خود به تولید کننده ، محصول خود را در ابعاد دلخواه خودشان دریافت کنند.

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ

ویژگیهای مهم یک کیسه آشغال سایز بزرگ

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد اندازه این کیسه ها ایجاب میکند که بیشترین مواد ممکن و بهترین و محکم‌ ترین دوخت ممکن را برای این کیسه ها در نظر بگیرند چون به احتمال زیاد ، مصرف کننده تا حد امکان قرار است داخل نایلون‌ را پر از مواد ضایعاتی کند و سپس آن را به محل دیگری انتقال دهد.
بنابراین میتوان گفت که از مهم ترین ویژگی های نایلون های سایز بزرگ ضخیم بودن آنها است بسته به ابعاد هر یک عدد کیسه ، تولید کنندگان ضخامتی بین ۱۵ الی ۴۰ میکرون را برای هر برگ در نظر میگیرند.
دوخت محکم این کیسه ها به صورت خطی و ستاره ای است و این نوع دوخت ها باعث میشوند تا انتهای نایلون کاملا کف سطل را بپوشاند و از برخورد مواد ضایعاتی تر به دیواره سطل هم جلوگیری میکند و علاوه بر آن ، از چکه کردن مایعات هم جلوگیری میکند.
این کیسه زباله ضخیم که در قالب کیسه زباله فله و کیسه زباله رولی عرضه میشوند ، شفافیت خیلی خوبی هم دارند و اغلب میتوان محتویات درون کیسه را از بیرون هم مشاهده نمود.

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ

اهمیت استفاده از بهترین پلی اتیلن در تولید نایلون زباله

چه‌ در محصولات فریزری و‌‌چه‌ در نایلون‌ های زباله ، محصولی که تنها با پلی اتیلن تولید شده باشد قطعا بهداشتی ترین نوع پلاستیک محسوب میشوند.
علاوه بر آن استفاده از پلی اتیلن خالص در تولید نایلون زباله ، باعث نرمی و شفافیت خیلی خوب کیسه آشغال خواهد شد نرمی کیسه زباله ، نشان دهنده دوام و مقاومت خوب محصول هم میتواند باشد.
ضمن اینکه در مسائلی مثل حمل کردن و گره زدن دهانه کیسه هم ، نرم بودن که ناشی از استفاده از پلی اتیلن بدون گرانول در تولید محصول است ، تاثیر زیادی در درجه یک درآوردن نایلون زباله خواهد داشت.

خرید و سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ در حجم عمده

قطعا برای تهیه چند بسته یا یک بسته از این محصولات ، تنها کافیست به نزدیک ترین فروشگاه پلاستیک فروشی یا هایپر مارکت ها مراجعه کنید.
این مراکز تنوع های زیادی از کالاهای پلاستیکی را در طرح ها و رنگ ها عرضه میکنند و کاملا میتوانند نیازهای خرده خریداران را برطرف کنند.
اما برای عمده خریداران که سفارشات حجم بالایی از این محصولات را دارند نیز راه هایی وجود دارد که استفاده از مراکز فروش و عرضه اینترنتی برای دریافت حجم عمده این کیسه ها و نایلون های پلاستیکی ، بهترین و مدرن ترین راه است که توسط این مجموعه هم به همه خریداران عمده داخلی و خارجی پیشنهاد میشود.
شما میتوانید با یک سرچ ساده با معتبر ترین و باسابقه ترین های این حوزه آشنا شده و از خدمات آنها بهره مند شوید.

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ با بهترین قیمت از تهران

در پاراگراف بالا از اهمیت استفاده از سایت ها و نمایندگی های فروش اینترنتی برای سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ صحبت کردیم و باید به نکته نیز اشاره کنیم که از مهم ترین مزیت های مراجعه و خرید بدین روش ، پیدا کردن پایین ترین نرخ ممکن همراه با مرغوب ترین درجه کیفی است.
تمامی مشتریان و علاقمندان به خرید نایلون های زباله و انواع کیسه فریزر چسبی و کیسه فریزر رولی در ایران و سایر کشورهای همسایه ، میتوانند از طریق این مجموعه تولیدی بهترین کیسه های پلی اتیلنی باکیفیت را با بهترین قیمت ممکن که به صورت مستقیم از درب کارخانه از تهران ارسال میشود ، در سراسر شهرهای کشور دریافت نمایند.
برای تماس با همکاران ما در امر مشاوره و فروش تنها کافیست فرم انتهای همین صفحه را پر کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *