سفارش عمده کیسه فریزر

سفارش عمده کیسه فریزر صخیم ۱۰۰ عددی ارزان قیمت از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور امکانپذیر است. یکی از محصولاتی که برای طیف گسترده ای از مردم ، چه در منازل و چه در محل های کاری بسیار کاربرد دارد نایلکس های فریزری هستند. فریزرهای نایلونی محصولی فوق العاده بهداشتی و با کیفیت هستند که برای بسته بندی انواع‌ گوشت ، نان ، سبزیجات ، حبوبات مورد استفاده قرار می گیرند. اخیرا در بعضی از کارخانه های تولیدی، پلاستیک های مخصوص بسته بندی مواد خوراکی و غذایی را با موادی تهیه میکنند که در صورت  عدم بازیافت و رها شدن در طبیعت ، خیلی زود تجزیه شوند. این رویه در سال های آتی رونق بیشتری هم خواهد گرفت و احتمالا همه شرکت های تامین کننده باید محصولات نایلونی خود را به صورت تجزیه پذیر روانه بازار کنند. در ادامه به اندازه ها ، طرح های مختلف و رنج قیمتی جهت سفارش عمده کیسه فریزر خواهیم پرداخت.

سفارش عمده کیسه فریزر

انواع طرح ها و ابعاد مشمبا فریزر صد گرمی اعلا

نایلون های فریزر صد گرمی که همه آنها صد برگ نیز دارند در مدل های مختلفی عرضه میشوند که در این قسمت به صورت مختصر به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.
کیسه فریزر چسبی صد گرمی یکی از محصولات با کیفیت است که به آن کیسه های تقویمی نیز گفته میشود این فریزرها پرفراژدار و دارای یک قسمت چسبدار در بالای بسته است که میتوان به دیوار یا کمد چسباند و به راحتی برگ های آن را استفاده کرد.
مدل دیگری از فریزرها که فروش بالایی دارد مدل ساده معمولی است طراحی این محصول ساده تر است و به صورت فله در لفاف قرار داده میشوند.
کیسه های معمولی در دو طرح ضخیم ۱۰۰ برگی و اقتصادی ۱۲۰ برگی عرضه میشوند و هر دو آنها صد گرمی هستند و قیمتی تقریبا برابر هم دارند.

سفارش عمده کیسه فریزر

تفاوت های اصلی نایلون فریزری ضخیم و اقتصادی

در بحث استفاده از نایلون های فریزری ، یکی از مهم ترین نکاتی که برای مصرف کنندگان اهمیت فراوانی دارد ، تعداد برگ های موجود در هر بسته بندی است.
تولید کنندگان برای تنوع بیشتر و گزینه های جذاب تر برای خریداران ، علاوه بر نایلون فریزرهای ضخیم اعلا یک مدل دیگر که به کیسه های نازک یا اقتصادی شهرت دارند نیز تهیه کرده اند اما تفاوت های بین دو محصول در چه چیزهایی است؟
تفاوت اصلی بین آنها در مواد تزریق شده برای هر برگ میباشد ، کیسه فریزر ضخیم صد برگی در ابعاد ۲۵×۳۵ و فریزر اقتصادی در همان اندازه ولی ۱۲۰ برگ است پس با کمی نازک تر تولید کردن پلاستیک ۲۰ برگ اضافه به محتویات و تعداد برگ های بسته بندی اضافه شد در حالی که همان مبلغ نایلون ضخیم ۱۰۰ برگی برای آن پرداخت شد.
از لحاظ دوخت و ابعاد هر دو طرح کاملا مشابه هم هستند ولی از لحاظ کشسانی ، قطعا باید در هنگام مصرف کیسه نازک تر بیشتر حواستان را جمع کنید چون مقاومت کیسه فریزر آسان مصرف یا ساده و یا چسبی ضخیم بیشتر است.

سفارش عمده کیسه فریزر

علل نوسانات نرخ سفارش عمده کیسه فریزر در امسال

از ابتدای سال ۱۴۰۱ نرخ کالاهای ضروری به شکل عجیبی روند افزایشی به خود گرفت و در معدود دفعاتی هم روند کاهشی داشت تا کسانی که توانایی خرید کیسه فریزر یا هر کالای دیگری را دارند ، بتوانند از فرصت به دست آمده استفاده کرده و انبارهای خود را پر کنند.
معمولا مهم ترین علت نوسانات در حوزه کالاهای پلی اتیلنی ، مواد اولیه است مواد اولیه که توسط شرکت های پتروشیمی تهیه و در اختیار کارخانه های تولیدی قرار میگیرد.
گاهی اوقات نرخ حصولات به دلایل مختلف مثل بالا رفتن هزینه های انرژی ، هزینه های کارگران و……… با افزایش رو به رو میشود و زمانی که رکود بازار را فرا میگیرد ، نرخ مواد اولیه و متعاقبا کالاهای ساخته شده از آن روند کاهشی به خود میگیرد.
پس به راحتی میتوان مهم ترین عوامل نوسانات نرخ سفارش عمده کیسه فریزر یا هر کالای پلاستیکی دیگری را در مسائلی مثل تورم ، افزایش هزینه های مواد اولیه و تولید ، رکود و رونق خرید و فروش خرده و عمده محصولات دانست مجموعه این علت ها سبب شده تا سال ۱۴۰۱ بیشترین نوسانات قیمت را از هر لحاظ داشته باشد.

سفارش عمده کیسه فریزر

رنج قیمتی جهت سفارش عمده کیسه فریزر ۱۰۰ عددی

نایلون های فریزری ساده ۱۰۰ عددی همانطور که گفته شد در دو یا سه طرح تهیه و در بازار به فروش میرسند.
قیمت کیسه فریزر خصوصا در امسال اصلا روال ثابتی نداشته و مدام در حال تغییر بوده است اما اگر بخواهیم یک رنج قیمتی برای مهر ماه در نظر بگیریم ، میتوانیم یک رنج قیمت را برای آن در نظر بگیریم به این معنا که نرخ محصول در یک محدوده قیمتی حرکت کرده است.
نایلون فریزر معمولی ۱۰۰ عددی ضخیم طبیعتا گران ترین مدل در بین سایر محصولات دیگر هستند نرخ عمده این محصول بین ۴۲۰۰ الی ۴۸۰۰ در حال نوسان است.
مورد بعدی کیسه فریزر ساده صد برگی اقتصادی است که نرخ عمده آن بین ۳۴۰۰ الی ۳۸۰۰ تومان میباشد.
مدل چسبی این دسته هم که به خاطر پرفراژدار بودن و برخوردار بودن از یک چسب باکیفیت از نوع ساده گران تر است ، در ابعاد ۲۵×۳۵ و صد برگی قیمتی بین ۴۸۰۰ الی ۵۳۰۰ تومان دارد.
شما میتوانید برای اطلاع دقیق از جدید ترین تغییرات نرخ محصولات ، با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط گرفته و قیمت ها ر‌و به صورت روزانه و بروز شده دریافت کنید.

سفارش عمده کیسه فریزر

مراجع معتبر سفارش عمده کیسه فریزر ضخیم و اقتصادی

برای سفارش عمده کیسه فریزر ضخیم و اقتصادی تنها کافیست تا فرم انتهای صفحه را پر کرده تا مدیران بخش فروش مجموعه آلوین برای هماهنگی و ارسال نمونه محصول با شما تماس بگیرند.
مجموعه آلوین پلاست یکی از مراکز با سابقه و معتبر در بخش فروش داخلی و صادراتی است که علاوه بر تامین عمده با کیفیت ترین محصولات پلی اتیلنی اعم از نایلکس دسته دار ، کیسه زباله رولی ،سلفون محافظ غذا ، سفره دستکش و لیوان یکبار مصرف با بهترین قیمت موجود در بازار ، راحتی بیشتری را برای خریداران گرامی ایجاد کرده تا با خیال آسوده تری محصولات تولید شده در کارخانه را بررسی کرده و به سادگی سفارش خود را ثبت و دریافت کنند.
مشتریان و واسطه های صادراتی هم میتوانند برای تهیه انواع کیسه فریزر ارزان اقتصادی و ضخیم و ارسال آن به خارج از کشور ، روی کمک مدیران زبده مجموعه ما برای انجام امور اداری و گمرکی حساب کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *