سفارش عمده کیسه زباله

سفارش عمده کیسه زباله فله و رولی سایز کوچک از طریق این مجموعه تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی برای تمامی شهر های کشور امکانپذیر میباشد. نایلکس های دسته دار و بدون دسته مخصوص جمع آوری و انباشت مواد ضایعاتی دور ریز از زمانی خیلی مورد توجه قرار گرفتند که سردمداران دولت کشور های مختلف به اهمیت بازگرداندن همین زباله های مصرف شده به چرخه تولید و مصرف پی بردند. به علاوه تفکیک این مواد دور ریز به غیر از سود خوبی که برای شرکت های بازیافت کننده داشته و دارد ، به حفظ هر چه بهترسلامتی انسان ، جانوران و محیط زیست منجر شده است. نایلون های زباله در چندین تنوع مختلف به بازار مصرف تزریق میشوند که دو تا از پرفروش ترین های آن کیسه زباله رولی و فله هستند. که در ادامه به ویژگی ها و ثبت سفارش عمده کیسه زباله از طریق مراجع پخش اینترنتی خواهیم پرداخت.

سفارش عمده کیسه زباله

انواع نایلون آشغال فله و رولی در ابعاد کوچک

کیسه زباله فله یا همان کیسه زباله کیلویی عمدتا یا به صورت ده تا هفتاد عددی در داخل لفاف های شکیل و با برند های گوناگون عرضه میشوند و یا به صورت کارتن های پنج کیلویی ، ده کیلویی ، بیست کیلویی در سایز های کوچک عرضه میشوند.
تقریبا در همه مغازه ها و فروشگاه ها نوع لفاف دار این دسته از نایلکس ها را پیدا خواهید کرد و جزو محبوب ترین ها نایلکس های پلاستیکی برای مصرف کنندگان هستند.
اما نوع رولی یا کیسه زباله پرفراژدار هم وجود دارد که دسته کمی از فروش کیسه زباله کیلویی ندارد این نایلون های پلی اتیلنی باکیفیت در انواع اندازه ها به صورت رول های ده ، چهارده ، بیست پنج ، چهل ، پنجاه ، شصت و هفتاد عددی در اختیار عمده فروشان قرار میگیرد.
ضمن اینکه رول ها به صورت تکی ، دو رول در یک جعبه و سه رول در یک جعبه تولید و عرضه میگردند.

ویژگی های مهم نایلون زباله فله و رولی سایز کوچک

در این قسمت به ویژگی های نایلکس های زباله فله و رولی خواهیم پرداخت.
ابتدا به این نکته اشاره کنیم که منظور از سایز کوچک تنها یک اندازه نیست و ابعاد دیگری هم در این دسته وجود دارد که سه اندازه آن در هر دو حالت فله و رولی به وفور یافت میشود.
ابعاد ۵۰×۶۰ ، ۵۵×۷۰ ، ۵۰×۶۵ از مهم ترین ابعاد سایز کوچک به شمار میروند که برای هر خانه و اداره ای مناسب است.
از دیگر خصوصیات این نایلکس ها میتوان به دوخت خوب ، ضخامت مناسب و کشسانی عالی آن اشاره کرد.
ضمن اینکه نوع رولی با داشتن پرفراژ مرغوب ، کار مصرف کننده را برای جدا کردن هر برگ از بسته بندی راحت تر میکند و نیاز به فضای زیادی هم جهت نگهداری ندارند و به راحتی در هر قسمتی از کشو یا کابینت جا میشوند.
نوع فله این دو مزیت آخر که گفته شد را ندارد و در عوض قیمت مناسبتری نسبت به نوع رولی دارد.

سفارش عمده کیسه زباله

سفارش عمده کیسه زباله با دو درجه کیفی متفاوت

از گذشته تا به حال کمتر شرکت تولید کننده ای بوده که انواع نایلکس ها از جمله کیسه فریزر چسبی ، رولی یا معمولی و همینطور نایلون های زباله را تنها در حالت درجه یک و ضخیم عرضه کند.
با اینکه قیمت کیسه زباله یا فریزر حتی در مرغوب ترین نوع خود به حدی گران نیست که مردم توان خرید محصول را نداشته باشند اما برای اقشار متوسط رو به پایین و ضعیف جامعه خیلی مهم است که بتوانند تمام هزینه هایشان را کنترل کنند.
به همین خاطر ، برای تهیه نایلون های گوناگون ، در حد امکان از نوع درجه دو یا به عبارتی بهتر ، نایلون های اقتصادی بهره ببرند و چون تعداد افرادی که از کیسه های اقتصادی استفاده میکنند زیاد است ، تولید کنندگان تیراژ تولید کیسه های درجه دو را هیچ وقت کم نمیکنند.
سفارش عمده کیسه زباله درجه یک که از بهترین مواد اولیه فراوری میشود ، نسبت به کیسه های درجه دو که گاهی از پسمان های بازیافتی و گاهی هم تنها ضخامت نایلون را کم‌ میکنند و مواد اولیه همان مواد درجه یک است ، قطعا بیشتر است و خصوصا در بحث صادرات بیشتر کیسه زباله ضخیم در انواع مختلف مورد توجه قرار میگیرد.

اهمیت سفارش عمده کیسه زباله برای خریداران داخلی و خارجی

سفارش عمده کیسه زباله نه تنها برای خریداران داخلی بلکه برای تجار سایر کشورهای اطراف هم بسیار حائز اهمیت است.
این افراد با علم به اینکه کالای ساخت ایران با مواد اولیه ارزان ، کارگر ارزان و حمل ارزان تهیه ‌و ارسال میشود ، اقدام به خرید های حجم بالا از کارخانجات میکنند.
اما انتظاری که این افراد از مسئولان شرکت های تولیدی دارند این است که نرخ نهایی محصولشان را تا حد ممکن برای فروش پایین بیاورند.
حتی اگر مشتریان خود این درخواست را نداشته باشند باز هم تنظیم کننده قرارداد تجاری که معمولا شخص مدیر فروش است ، تخفیف هایی را برای خریدار در نظر میگیرد تا در مراودات بعدی ، سراغ فروشنده یا کارخانه دیگری نروند.
این تخفیف ها درسفارش عمده کیسه زباله به این صورت است که‌ حجم خرید به تناسب وزن یا تعداد محصول ، هر چه بیشتر شود ، به همان میزان قیمت کالا کاهش پیدا میکند.

سفارش عمده کیسه زباله

ثبت سفارش عمده کیسه زباله از طریق مراکز فروش اینترنتی

امروزه نه تنها در خرید های خرده مردم عادت به تهیه محصول مورد نظر از طریق اینترنت کرده اند ، بلکه سفارشات عمده در هر کالایی هم از همین طریق صورت میگیرد و آنقدر میزان این مبادلات در سال های گذشته زیاد بوده که افراد خیلی راحت به مراکز فروش اینترنتی اعتماد کرده و محصول خود را دریافت میکنند.
مزیت اصلی این گونه سفارشات عمده این است که بدون مراجعه حضوری ، تمام اقلام موجودی کارخانه و حتی خود کارخانه را با جزئیات کامل کیفیت و قیمت میتوانید مورد ارزیابی قرار دهید.
اگر همه چیز مطابق انتظار شما بود تخفیف بگیرید و ثبت سفارش عمده کیسه زباله یا فریزر یا نایلکس دسته دار را انجام دهید بدون اینکه نیازی به حضور در محل تامین کالا داشته باشید.
همه مواردی که گفته شد ، در مورد همین مجموعه هم صدق میکند و همکاران ما در واحد فروش ، در همه روزهای رسمی و تعطیل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در زمینه سفارش عمده کیسه زباله هستند.
برای ارتباط با مدیران فروش این مجموعه تنها کافیست تا نام و شماره تلفن خود را در انتهای همین صفحه قرار دهید تا با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *