کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی از جمله محصولاتی است که در سالیان اخیر بسیار زیاد در دسترس مردم بوده و چون بصورت رول است و حجم زیادی هم ندارد انتخاب بسیاری از خانوارها و صاحبان مشاغل برای جمع آوری مواد بازیافتی میباشد.

 

انواع سایز های کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

همانگونه که در قسمت بالا اشاره شد، مصرف بالای این نایلکس ها که میشود گفت به صورت کیسه زباله فله نیز است، تولیدکنندگان را مجاب کرده تا این کالا را در اندازه های گوناگون عرضه کنند تا هر کس بنا به شرایط مصرف خودش در هر جا و مکانی که است، آن را استفاده نماید.
در اینجا به تنوع در اندازه های کیسه زباله رولی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، اشاره میکنیم:
سایز ۵۰*۶۰
سایز ۷۰*۹۰
سایز ۸۰*۱۲۰
سایز ۱۲۰*۱۵۰
اشاره به این نکته ضروری است که تمام این اندازه ها در رنگ بندی های مختلفی نیز به فروش میرسد.

دلیل استفاده از کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

در گذشته کیسه زباله را بصورت فله و بدون اینکه هیچ بسته بندی خاصی داشته باشد در اختیار مصرف کننده نهایی قرار میگرفت و همین مسئله موجب به هم ریخته گی مداوم در آشپزخانه و یا محل کار میشد.
اما امروزه چنین دغدغه ای به هیچ وجه وجود ندارد و تولیدکنندگان بسته بندی های رولی و جعبه ای را برای این محصول در نظر گرفته اند هم چنین نوع دیگری هم از این نوع محصول  وجود دارد که تعداد مشخصی کیسه زباله در ابعاد مشخصی در بسته بندی های شکیل وضخیم در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار داده میشود.

کیسه زباله رولی

مراکز سفارش عمده کیسه زباله رولی

امروزه مراکز و فروشگاه های بسیار زیادی  در سراسر کشور کیسه زباله رولی  را عرضه میکنند و قطعا ارتباط گرفتن مسئولان این فروشگاهای بزرگ عرضه کننده با تولید کنندگان کار بسیار ساده ای شده است.
حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور هم دسترسی و خرید این محصول به دلیل مراکز فروش اینترنتی که به صورت نمایندگی کارخانه ها فعالیت میکنند تسهیل شده و خریداران گرامی میتوانند برای سفارش عمده آن و گرفتن قیمت به این مراکز مراجعه کرده و بهترین و باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات پلاستیکی که مد نظرشان است خریداری کنند.
مرکز فروش محصولات پلاستیکی آلوین پلاست نیز از جمله مراکز عرضه عمده کیسه زباله است که همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان گرامی را با ارائه خدمات وکیفیتی درجه یک و قیمتی عالی جلب کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *