سایت فروش نایلون و نایلکس

این مجموعه و به عنوان مرکز تولیدی و سایت فروش نایلون و نایلکس درجه یک ، شما را به خرید باکیفیت ترین و مقرون بصرفه محصولات پلاستیکی دعوت می نماید. امروزه پلاستیک ها که با مواد نایلونی و نایلکسی تولید میشوند نقش ویژه ای را در صنعت و روزمرگی جامعه پیدا کرده اند. گستردگی این دسته از محصولات بسیار بالاست و حقیقتا نمیتوان به طور کامل هر یک از آنها را در این مقاله تشریح کرد چرا که هر کدام در صنایع مختلف در شکل و شمایل خاصی عرضه میشوند ولی در هر حال می خواهیم با محصولاتی که شما می توانید با پایین ترین نرخ بازار به آن در حجم تناژ دسترسی پیدا کنید اشاره کنیم.

مدل های مختلف نایلون و نایلکس گرید یک

پلاستیک بسته بندی یک طرف باز : نایلون های یک طرف باز که آماده پر شدن هستند و در طرح های بدون رنگ و رنگی برای پکینگ مواد غذایی و غیر غذایی استفاده میشوند.
این پلاستیک ها در ضخامت های بسیار نازک به عنوان کاور بسته بندی لباس یا پاکت نان و در ضخامت های بالا برای نگهداری لوازم صنعتی و یا میوه خشک مورد استفاده قرار میگیرند.

سایت فروش نایلون و نایلکس

پلاستیک خیاری : نایلون خیاری تقریبا در تمامی ابعاد بصورت کاست دار و ضخیم هستند.
از نظر کشسانی ، این محصول جزو مقاوم ترین مدل های پلاستیک بسته بندی است که عمدتا در طرح شفاف برای صیفی جات و میوه های نه چندان بزرگ استفاده میشوند.

سایت فروش نایلون و نایلکس

پلاستیک شیرینگ : نایلون شیرینگ حرارتی تقریبا در همه موارد مصرف بصورت روده ای میباشد.
نام دیگر این محصول پلاستیک جمع شونده است چرا که در صورت برخورد گرما و حرارت دچار جمع شدگی شده و به محصول می چسبد و نظم کاملی را در چیدمان محصول ایجاد میکند.
دلیل اصلی اینکه بیشتر مشتریان سایت فروش نایلون و نایلکس ، این کالا را بصورت روده ای از ما می خواهند ، راحتتر شدن فرایند پکینگ میباشد.
چون به اندازه فرم محصول ، نایلون روده ای شیرینگ‌ برش خورده و کالا در آن قرار داده میشود و سپس با استفاده از دستگاه حرارت دهنده ، نایلون جمع شده و مراحل بسته بندی تکمیل میشود.

سایت فروش نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس دسته دار فروشگاهی : همانگونه که از نامشان نیز پیداست عمده مصرف این کیسه ها در فروشگاه ها و جهت عرضه اقلام مختلف میباشد.
نایلکس های دسته دار  پرطرفدار تر از نایلون دسته دار میباشند چرا که بیشتر فروشگاه داران ترجیح می دهند پلاستیک پرتعداد تر باشد تا صرفه اقتصادی بیشتری را در پی داشته باشد.
از طرف دیگر وقتی بحث چاپ و استفاده صنعتی از پلاستیک مطرح باشد ، بهتر است از جنس نایلونی آن استفاده شود تا کیفیت نهایی کار مطلوب تر باشد.

سایت فروش نایلون و نایلکس

 

کیسه زباله : این پلاستیک ها نیز با استفاده از مواد نایلونی و مواد نایلکسی ، با کربن و بدون کربن تهیه میشوند.
معمولا هر چقدر حساسیت در استفاده از کیسه زباله بیشتر باشد ، از طرح ضخیم آن استفاده میشود و در بسیاری از موارد دیگر امواد نایلکسی که باعث نازک تر شدن نایلون میشود ، بیشترین سهم را در تولید آن دارد.
این محصول بصورت نایلون زباله فله و رولی پرفراژدار قابل تولید هستند و میتوان در ابعاد و رنگ های گوناگون آنها را عرضه کرد.

سایت فروش نایلون و نایلکس

طرح های مختلف پلاستیک نایلونی و نایلکسی

به طور معمول تمامی محصولاتی که در قسمت بالا به آنها اشاره شد در طرح های شفاف ، تیره و رنگی تولید میشوند.
شفافیت و‌ درجه یک بودن دو عامل مهم در قیمت نایلون کیلویی محسوب میشود و در صورتی که مدل های رنگی تماما با استفاده از مستربچ و مواد گرید یک تولید شده باشند ، قطعا از طرح بدون رنگ شفاف قیمت بالاتری خواهند داشت.
ذکراین نکته خالی از لطف نیست که طرح های تبلیغاتی و چاپی که خصوصا در انواع پلاستیک بسته بندی و نایلون دسته دار بکار میرود ، جزو طرح های پرفروش این مجموعه و سایت فروش نایلون و نایلکس درجه یک میباشد.

ابعاد گوناگون قابل سفارش نایلون

به جز نایلون دسته رکابی ، در سایر موارد هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک در اندازه های مختلف وجود ندارد.
نایلون های عریض ، استرچ ، شیرینگ ، خیاری و بسته بندی قابل تولید در هر سایزی و با هر ضخامتی میباشند.
فقط نایلکس دسته رکابی در طرح های مختلف است که نمی تواند در سایزهای بسیار کوچک تولید شود و دلیل آن هم عدم توانایی دستگاه برای درآوردن دسته های نایلکس است.
کوچکترین اندازه ای که شما می توانید برای تولید نایلکس های رکابی در نظر بگیرید ، سایز ۲۰×۳۰ و بزرگترین سایزی که میتوانید سفارش دهید ۶۵×۷۵ است.
البته شما میتوانید ابعاد سفارشی خود را نیز ارائه دهید تا محصول مطابق با نظر شما تهیه شود.

سایت فروش نایلون و نایلکس

سایت فروش نایلون و نایلکس همراه با چاپ

چاپ اختصاصی برای بسیاری از اقلام تولیدی که در پاراگراف بالا به آنها اشاره شد قابل انجام میباشد.
در حال حاضر نیز تعدادی از شرکت های تولید کننده قند و شکر ، فرش و موکت ، سیم و کابل و لوازم خانگی ، پلاستیک بسته بندی خود را همراه با چاپ شرکت تولید کننده از ما دریافت می کنند.
تنها به یک کلیشه نیاز است تا اعمال چاپ بر روی نایلون و یا نایلکس انجام شود.
قیمت هر رنگ چاپ بر روی پلاستیک در این مجموعه تولیدی و سایت فروش نایلون و نایلکس ، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است.

سایت فروش نایلون و نایلکس در حجم تناژ

با ظرفیت و امکاناتی که در این مجموعه گردآوری شده ، میتوان تا حجم ماهیانه ۸۰ تن پلاستیک بسته بندی را در طرح های مختلف برای مشتریان داخلی و صادراتی عزیز تهیه کرد.
قولی که میتوانیم به خریداران عمده نایلون و نایلکس بدهیم این است که در صورت سفارشات بالا چه در حوزه داخلی و چه در حوزه فروش خارجی ، توانایی ارائه بهترین قیمت بازار را خواهیم داشت.
ضمن اینکه تمامی تولیدات این مجموعه با استفاده از باکیفیت ترین مواد پتروشیمی تهیه شده و دارای ضمانت هستند.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *