رول پلاستیک بسته بندی شفاف

رول پلاستیک بسته بندی شفاف شیرینگ و استرچ و عریض در عرض ها و طرح های متنوع د این مجموعه تولیدی و فروش محصولات پلی اتیلنی با ارزانترین قیمت تولید میگردد. نایلون های رولی یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که در انواع مختلفی مانند ضخیم و نازک، شیرینگ و استرچ و عریض تولید می گردند. این محصولات از مواد اولیه پلیمری مانند پلی اتیلن (PE) ساخته می شوند و دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند.

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

پارامترهای رول پلاستیک بسته بندی شفاف ضخیم و نازک

پلاستیک بسته بندی ضخیم و نازک از نظر ضخامت به دو دسته تقسیم می شوند:
نایلون ضخیم
این مدل از رول پلاستیک ضخیم معمولاً از ضخامت 100 میکرون به بالا تولید می شود و دارای استحکام و مقاومت بالایی است. این محصولات برای بسته بندی کالاهای صنعتی و نسبتا سنگین بسیار مناسب هستند.
نایلون نازک
رول پلاستیک نازک معمولاً از ضخامت 15 میکرون تا 80 میکرون تولید میشوند می شود و دارای وزن و قیمت کمتری نسبت به رول پلاستیک ضخیم هستند. این محصولات برای کاربردهای مختلفی مانند بسته بندی محصولات غذایی و لوازم صنعتی که وزن بالایی ندارند مناسب میباشند.

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

رول پلاستیک بسته بندی شفاف شیرینگ

نایلون بسته بندی شیرینگ از دو لایه فیلم پلاستیکی تشکیل شده است که توسط دستگاه شیرینگ به یکدیگر چسبانده می شوند. این دسته از نایلون های حرارتی ، در عرض های مختلفی تولید می شوند و برای بسته بندی محصولات مختلف مانند مواد غذایی، محصولات صنعتی، لوازم خانگی و غیره استفاده می شوند.
دیگر مزیت های نایلون شیرینگ عبارتند از:
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی
حفظ کیفیت و تازگی محتویات
افزایش ایمنی در زمان حمل و نقل
کاهش هزینه های حمل و نقل

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

رول پلاستیک بسته بندی شفاف استرچ

نایلون استرچ صنعتی از یک لایه فیلم پلاستیکی تشکیل شده است که به دور محصولات پیچیده می شود. نایلون های چسبدار استرچ در عرض های استاندارد و غیر استاندارد تولید می شوند و برای بسته بندی محصولات مختلف مانند مواد غذایی، محصولات صنعتی، لوازم خانگی و غیره استفاده می شوند.
بسته بندی بوسیله نایلون استرچ دارای مزایای زیر است:
جلوگیری از تکان خوردن محصولات در حین حمل و نقل
حفظ کیفیت محصولات پک شده
افزایش ایمنی در حمل و نقل محصولات روی پالت

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

رول پلاستیک بسته بندی شفاف عریض

رول پلاستیک عریض معمولاً از ضخامت 15 میکرون به بالا تولید میشود می شود و دارای عرض بین 10 سانتی متر تا 12 متر است. از مهم ترین کاربرد های این محصولات میتوان به حصارکشی ساختمانی، نایلون کف سازی، نایلون کشاورزی و غیره اشاره کرد.
خصوصیات رول عریض
کیفیت رول پلاستیک عریض به عوامل مختلفی مانند مواد اولیه، ضخامت، عرض، نوع تولید و غیره بستگی دارد. رول پلاستیک با کیفیت بالا و درجه یک باید دارای ویژگی های زیر باشد:
مقاومت بالا در برابر پارگی و خراشیدگی
انعطاف پذیری بالا
مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و اشعه های مضر نور خورشید
شفافیت عال
قابلیت بازیافت مجدد
وزن بسیار کم
سهولت در حمل و نقل

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

خرید رول پلاستیک بسته بندی شفاف در درجه بندی های مختلف

به غیر از نایلون استرچ که چه درمدل غذایی و چه در مدل صنعتی حتما باید از مواد درجه یک LLD 209 در تولید آنها استفاده شود ، نایلون عرض 1 متر تا 12 متر و نایلون شیرینگ حرارتی را میتوان به صورت درجه یک و نیم و حتی درجه دو هم تولید کرد.
هر چه مقادیر مواد 2بار استفاده شده در تولید نایلون بسته بندی بیشتر باشد طبیعتا پولی که برای هر رول آنها پرداخت میشود ، کمتر خواهد بود.
ما در این مجموعه انواع نایلون عریض و شیرینگ و استرچ را در عرض و ضخامت مد نظر شما تولید میکنیم و همواره سعی بر این داشته ایم تا متناسب با بودجه بندی که برای خرید عمده محصول در نظر گرفته اید ، بهترین کیفیت را عرضه کنیم.

رول پلاستیک بسته بندی شفاف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *