خرید کیسه زباله جعبه ای

خرید کیسه زباله جعبه ای با ارزانترین قیمت ممکن از طریق این مرکز عرضه عمده و حجم بالای محصولات پلاستیکی امکانپذیر است کاربرد این کالا تقریبا در همه تنوع خود، کیسه زباله رولی است که در دو نوع کیسه زباله صخیم و نازک و در ابعاد مختلف به بازار عرضه میشوند.

انواع دوخت کیسه جعبه ای

خرید کیسه زباله جعبه ای

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، خرید کیسه زباله جعبه ای در انواع مختلفی انجام میگیرد که به چندین صورت دوخت آنها صورت میگیرد.
تک دوخت که کاملا از نامش مشخص است و ماشین دوخت تنها یکبار عملیات دوخت را انجام میدهد و برای کیسه های دسته رکابی مناسب است.
دو دوخت که دوخت محکم تری است و بیشتر برای تفکیک مواد فاسد پذیر که وزن نسبتا سنگینی هم دارند استفاده میشوند این نوع کیسه مقاومت خوبی در مقابل پارگی دارد.
دوخت پهن هم نوع دیگری از دوخت های این نایلکس های مخصوص انباشت مواد دور ریز است که مدت هاست بازار فروش خود را پیدا کرده است از مزایای دوخت پهن میتوان گفت که تقریبا نفوذ هوا به داخل کیسه را به صفر میرساند و  نشت مایعات از داخل به بیرون اتفاق نمی افتد و تنها دوختی میباشد که میتوان برای دوخت انواع کیسه و سلفون و نایلون از آن استفاده کرد.

کاربرد کیسه زباله سایز بزرگ

خرید کیسه زباله جعبه ای

بیشتر مشتریان که قصد خرید کیسه زباله جعبه ای را دارند به سایز آن توجه ویژه ای میکنند و واقعا هم نمیتوان فروش بیشتر این دسته از اندازه نایلکس ها را با بقیه هم نوعشان کتمان کرد چرا که کیسه زباله بزرگ و کیسه زباله متوسط که هر کدام برای مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند.
هرچه ابعاد کیسه بیشتر باشد، زباله های تعداد بیشتری از افراد را پوشش میدهد و قطعا جاهایی مثل هتل ها، ورزشگاها، پارک ها، سینما و….. سایز کمتر از ۱۰۰×۱۲۰ بدردشان نمیخورد و سطل های آشغال آنها هم در همین ابعاد است.
البته ذکر این نکته حائز اهمیت بسیار است که وقتی محتوی داخل پلاستیک زیاد باشد حتما باید جنس آن هم عالی باشد تا پارگی و سوراخ شدگی با کوچک ترین برخورد سراغ کیسه نیاید.
پیشنهاد میشود در هنگام خرید کیسه زباله جعبه ای حتما از مرغوبیت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید تا پس از تهیه محصول، مشکلی برایتان به وجود نیاید.

تضمین فروش انواع کیسه زباله

خرید کیسه زباله جعبه ای

این مرکز و مرجع فروش محصولات پلاستیکی، در حال حاضر به صورت کاملا تخصصی بر روی انواع کیسه فریزر رولی و کیسه زباله فعالیت تجاری دارد.
به عنوان نمایندگی فروش تناژ و حجم بالا این دسته از محصولات این وظیفه را  دارد تا از تمامی خریداران این محصول در داخل و یا خارج از کشور پشتیبانی و خدمات رسانی کند و تضمین فروش را با ارائه بهترین قیمت و خدمات ممکن میدهد.
این گروه از نمایندگان فروش کارخانجات تولیدی، فرایند خرید کیسه زباله جعبه ای را ساده کرده اند و شما در هر نقطه از جهان که باشید میتوانید به سادگی و تنها با یک سرچ ساده اینترنتی آنها را پیدا کرده و کالای مورد پسندتان را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *