خرید کیسه زباله بیمارستانی

خرید کیسه زباله بیمارستانی با ارزانترین قیمت از طریق این مرجع تولیدی و فروش انواع محصولات پلاستیکی انجام میشود. این کیسه های مخصوص تفکیک ضایعات عفونی را عموما با رنگ قرمز روشن میشناسند و در دو نوع کیسه زباله کیلویی و کیسه زباله نخ دار در بازار وجود دارند. در ادامه این بحث به حجم استفاده روزانه و ماهانه و همچنین سفارشات جهت تهیه کردن عمده این نایلکس های پلی اتیلنی خواهیم پرداخت.

خرید کیسه زباله بیمارستانی

حجم استفاده روزانه مراکز درمانی از کیسه زباله بیمارستانی

خرید کیسه زباله بیمارستانی

میزان استفاده از این کیسه ها مثل انواع دیگر نیست از آنجاییکه این محصول خاص و ضخیم هستند و برای استفاده همه افراد تولید نشده اند، مراکز درمانی و بهداشت عمومی بیشترین حجم استفاده از آن را دارند.
ممکن است که یک فرد از یک کیسه زباله فله سایز متوسط در طول روز یکبار استفاده کند و حتی امکان دارد که همان کیسه را برای بار دوم هم خالی و دوباره مصرف کند.
اما در مکان هایی مثل درمانگاه ها و بیمارستانها که ضایعات انسانی زیادی به وجود می آید، یک کیسه که در درون آن خون و مواد عفونی وجود دارد، بدون توجه به اینکه هنوز فضای خالی زیادی برای پر شدن دارد، سریعا به محفظه های مخصوص آن مکان جهت معدوم کردن انتقال پیدا میکند.
یک سطل زباله در بیمارستان ممکن است تا پنج بار یا بیشتر هم پر و خالی شود و به طور میانگین، تا ۲۰۰ کیسه برای هرهفته و هر سطل مصرف شود.
خصوصا از زمانی ویروس کرونا در جامعه بسیار فراگیر شد، حجم‌ خرید کیسه زباله بیمارستانی هم به شدت افزایش یافت و افراد بسیار زیادی حتی از خارج از کشور درخواست های پرتعداد جهت فروش خارجی این محصول داشتند.

خرید کیسه زباله بیمارستانی

سفارش خرید کیسه زباله بیمارستانی از درب کارخانه

شاید بهتر باشد بدانید که این کیسه ها را هر کارخانه تولیدی پلاستیک تولید نمیکند چرا که فرآوری این کالا ضرافت خاص خود را دارد.
از دوخت گرفته تا ضخامت و سایز باید کاملا استاندارد تهیه شوند تا مجوزهای فروش عمده و خرده را در فروشگاه های کشور پیدا کنند.
اما کسانی که برای سفارش تناژ و خرید کیسه زباله بیمارستانی اقدام میکنند، طبیعتا به دنبال کمترین قیمت ممکن هم هستند و برای این امر اولین چیزی که به ذهن خریداران میرسد خرید مستقیم از کارخانه است.
درعصر حاضر شما به راحتی میتوانید این شرکت های تولیدی را پیدا کرده و ‌حتی به صورت غیر حضوری و آنلاین اجناس را بررسی کنید، به هیچ عنوان هم مهم نیست که از کدام شهر هستید چون این مراکز عرضه به وسیله نمایندگی هایشان توانایی سرویس دهی به تمامی شهرهای بزرگ و کوچک را دارند.

2 دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید من کیسه زباله سفارش دادم مشکی بود ولی من رنگی سفارش داده بودم ؟

    • در خصوص پیگیری محصولتون لطفا از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید، همکاران ما پیگیر کار شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *