خرید کیسه زباله بزرگ

خرید کیسه زباله بزرگ باکیفیت در انواع مختلف از طریق این مرکز تولیدی و‌ توزیع انواع محصولات پلاستیکی امکانپذیر است. این محصول یکی از مهم ترین اقلام ضروری برای مکان های بزرگ جهت تفکیک انواع ضایعات دور ریز است که به طور روزانه و مداوم مورد استفاده قرار میگیرد. این نایلکس های پلی اتیلنی در طرح های کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله در چهار اندازه در بازار به فروش میرسند. اندازه این کیسه ها به گونه ای است که جایگزین دیگری برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر اندازه های کوچکتر میشد نایلون های دیگری استفاده کرد اما چون ماکسیموم ابعاد در این محصولات در کیسه زباله بزرگ است، به غیر از اندازه باید درجه کیفی و ضخامت آن را هم حتما در نظر بگیریم. در ادامه این مقاله تجاری به انواع سایز بندی، قیمت خرید و مرجع خرید کیسه زباله بزرگ خواهیم پرداخت.

خرید کیسه زباله بزرگ

انواع سایزبندی کیسه های بزرگ صنعتی

بعضی از فروشندگان عمده، نام‌ دیگر این کیسه های بزرگ را نایلکس زباله صنعتی می نامند چرا که بیشترین حجم مصرف آن در سالن های بزرگ یا کارخانجات صنعتی است که ممکن است مواد ضایعاتی درون هر یک از کیسه ها به سی کیلوگرم هم برسد.
نایلون های سایز بزرگ در چهار اندازه در بازار  به وفور وجود دارند چیزی که استاندارد همه کارخانجات تولیدی است به ترتیب عبارتند از ابعاد ۸۰×۱۰۰، ۸۰×۱۲۰، ۱۰۰×۱۲۰ ، ۱۲۰×۱۵۰ اندازه هایی هستند که تقریبا همه کارخانه های تهیه پلاستیک آن را تولید میکنند.
اما بعضی از کارخانجات هم هستند که مطابق با آنچه که شما نیاز داشته باشید، اقلام مورد نیازتان را طبق درخواست خودتان در ابعاد دلخواه به شما بدهند.
حتی بسته بندی کالا هم میتواند آنچه که فرد متقاضی سفارش داده شده باشد تا در عرضه در کشور هدف کوچکترین احتمالی مبنی بر ایرانی بودن محصول وجود نداشته باشد.
البته اصلا نمیخواهیم بگوییم که اجناس ساخت ایران ایرادی دارند‌ بلکه این کارها همه به خاطر وجود تحریم های بین المللی است که اجازه راحت تر شدن تجارت را به فروشنده‌گان ما نمیدهد.
چنین مواردی صرفا در موارد صادراتی لحاظ شده است اما به طور معمول، بیش از ۹۰ درصد مواقع، خریداران عمده ای که قصد خرید دارند، یکی از همین چهار سایز را انتخاب میکنند.

خرید کیسه زباله بزرگ

قیمت خرید کیسه زباله بزرگ ضخیم باکیفیت

کیسه زباله ضخیم بزرگ مرغوب ترین و نایلون برای جمع آوری و بازیافت مواد دور ریز به حساب می آید.
شرکت های تولیدی، این پلاستیک ها را در رنگ های کیسه زباله مشکی، سبز، زرد، قرمز و آبی در بازار مصرف کننده به فروش می رسانند با اینکه رنگ مشکی ۸۵ درصد از کل فروش این دسته از محصولات‌ پلی اتیلنی را بر عهده دارد و مصرف کننده هم عموما خرید کیسه زباله بزرگ را در حالت ضخیم میپسندند.
اما قیمت آن در سالهای اخیر هیچوقت یکنواخت نبوده و همواره افزایش پیدا کرده است دلیل آن هم در بعضی مواقع کم‌ شدن مواد اولیه و گران تر شدن انرژی های دیگر مثل بنزین و سوخت های دیگر است.
اگر تنها نوع رولی و فله این پلاستیک های زباله را در نظر بگیریم، به این نتیجه میرسیم که کیسه زباله بزرگ ضخیم، گران ترین در بین محصولات ‌هم خانواده خود است چرا که مواد اولیه، دوخت‌ و ضخامت بیشتری نسبت به بقیه نایلکس های آشغال دارد.
البته قیمت هیچ پلاستیک زباله ای از کیسه زباله بند دار بیشتر نیست‌‌ این دسته نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارند بلکه به وسیله نخ هایی که در بالای آن تعبیه شده است کار حمل را برای مصرف کننده راحت تر میکند.
ضمن اینکه دوخت از بغل آن موجب میشود تا درصد پارگی و بیرون ریختن مایعات از آن تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.
مشتریان عزیز میتوانند با مراجعه به شماره های قرار داده شده مدیران فروش در سایت های بازار یابی و شبکه های اجتماعی، تماس گرفته و جدید ترین لیست قیمت را از طریق آنها دریافت نمایید.

خرید کیسه زباله بزرگ

مرجع تامین و خرید کیسه زباله بزرگ

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، خریداران در هر نقطه ای از کشور می توانند از طریق توزیع کنندگان کشوری که همه روزه و‌ همه ساعته در فضای اینترنت فعال هستند مراجعه کرده تا از آخرین تغییرات نرخ، بسته بندی، کاتالوگ، نحوه ارسال و پرداخت اطلاعات کافی به دست آورید.
در حال حاضر، خرید کیسه زباله بزرگ در انواع مختلف از طریق نمایندگی های اینترنتی پخش سراسری راحت ترین راه برای مشتریان عمده است چرا که برای طی کردن مراحل معامله متحمل هیچ هزینه و دردسری نخواهید شد و محصول مورد نظرتان را با قیمتی ارزان تهیه خواهید کرد.
در چند سال اخیر، مراکز باسابقه تامین کننده منسوجات پلی اتیلنی در ایران با استفاده و استخدام عاملان فروش مجرب، توانسته اند علاوه بر پوشش کامل شهر های داخل کشور، در صادرات تناژ به کشور های همسایه هم نقش پر رنگی را ایفا کنند و‌ ارز آوری مناسبی را از این راه برای کشور داشته باشند.
ناگفته نماند که امروزه، تنها اعتماد سازی خوب برای فروش به تجار خارجی، موجب مراودات بین المللی نمی شود و تمامی این افراد که قصد خرید کیسه زباله بزرگ را از کارخانه های ما دارند، روی کیفیت بیشترین حساسیت را نشان میدهند و خوشبختانه از این لحاظ هم شرکت های تولیدی با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه، همواره اجناسی در حد استاندارد های جهانی به بازار عرضه کرده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *