خرید کیسه دسته دار

خرید کیسه دسته دار پلاستیکی شفاف و مشکی از طریق این شرکت تولیدی و پخش عمده محصولات پلیمری امکانپذیر است. امروزه بازار خرده و عمده فروشی کالاهای پلی اتیلنی به واسطه حجم زیادی که مردم به آن نیاز دارند ، بسیار داغ است. کیسه فریزر ها ، نایلکس نانی ، کیسه زباله ها ، نایلکس دسته دار ، سفره و ظروف یکبار مصرف ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز به درد هر شهروندی بخورد بنابراین چاره ای نیست جز اینکه چنین محصولاتی را در فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر به مردم عرضه کرد. اما چیزی که با آن بتوان خرده خرید های مشتریان را به آنها تحویل داد تنها کیسه های دسته رکابی هستند که در تنوع های مختلف که دو مدل آنها شفاف و مشکی هستند ، در اختیار فروشگاه ها قرار گرفته است.

خرید کیسه دسته دار

خصوصیات و درجه بندی های کیسه دسته دار مشکی

اولین خصوصیتی که در هنگام خرید کیسه دسته دار مشکی به آن پی میبرید این است که مشاهده محتویات درون کیسه به هیچ وجه نمایان نیست.
در واقع کسانی بیشتر به دنبال تهیه این پلاستیک ها هستند که نمی خواهند کسی اقلام خریداری شده درون کیسه را حتی به طور اتفاقی مشاهده کند.
پلاستیک های دسته رکابی مشکی در دو درجه بندی به فروش می رسند که یکی از آنها درجه دو و دیگری درجه دو اعلا میباشد.
به هیچ عنوان نمی توان محصولاتی که تحت عنوان درجه دو عرضه میشوند را بی کیفیت دانست چه بسا در حال حاضر از نظر اقتصادی جمع کثیری از مصرف کنندگان نیاز به محصولات ارزان تری مثل درجه دو و درجه سه دارند.
دوخت این کیسه های دسته رکابی طرح دو دوخت هستند و این امکان را به شما می دهند که بتوانید تا دو برابر وزنی که برای تحمل هر سایز در  نظر گرفته شده ، بر محتویات داخل آن اضافه کنید.

خرید کیسه دسته دار

کدام فروشگاه ها نایلکس شفاف و مشکی میخواهند؟

فروشگاه هایی مثل هایپر مارکت ها ، اغذیه فروشی ها ، میوه فروشی ها ، فروشگاه های فانتزی و لوازم تحریر فروشی ، فروشگاه های اسباب بازی و لوازم صنعتی از جمله مهم ترین مصرف کنندگانی هستند که خرید کیسه دسته دار پلاستیکی را در هر دو مدل شفاف و مشکی انجام می دهند و همزمان اقلامی را به فروش می رسانند که بعضی از آنها به نایلکس دسته دار شفاف و بعضی دیگر به نایلکس مشکی احتیاج دارند.
اگر بخواهیم مثالی را در این رابطه بزنیم میتوانیم به فروش نوارهای بهداشتی زنان و لوازم بهداشتی کودکان که در سوپر مارکت ها عرضه میشوند اشاره کنیم همین فروشگاه ها برای سایر اقلام دیگرشان به نایلکس دسته رکابی شفاف نیاز دارند.

خرید کیسه دسته دار

چرا قیمت نایلکس شفاف دو‌ برابر مشکی است؟

به طور کاملا مختصر ، پاسخ این سوال در مواد اولیه آنهاست مواد اولیه نایلکس شفاف گرید یک پتروشیمی میباشد و کربن خیلی کم و پلی اتیلن سنگین و درصد بالایی در تولید آن بکار رفته است.
برای همین میتوان این محصول را در نازک ترین حالت ممکن تولید کرد و بیشترین تعداد برگ را در هر یک کیلوگرم از آن دریافت نمود.
در حالی که نایلکس دسته دار رنگی و خصوصا رنگ مشکی از مقادیر زیادی گرانول و مستر بچ در کنار پلی اتیلن سنگین برخوردارند و به همین خاطر نمی توان آنها را در ضخامت های خیلی کم تولید کرد.
ولی به هر صورت مواد تشکیل دهنده پلاستیک دسته دار مشکی ارزان تر و کم کیفیت تر از نایلکس های شفاف هستند و عمده تولید نایلکس های مشکی کارخانه ها برای کشورهای نسبتا ضعیف همسایه ارسال میشود.
اما نایلکس های شفاف کیفیتی فوق العاده دارند و علاوه بر ایران مشتریان پروپاقرص خارجی زیادی هم دارند و نرخ فروش آنها در بیشتر مواقع سال دو برابر نرخ نایلکس مشکی یا سیاه است.

خرید کیسه دسته دار

خرید کیسه دسته دار پلاستیکی در سایزهای مختلف

شما عزیزان میتوانید خرید کیسه دسته دار پلاستیکی را بصورت تناژ و در انواع سایزهای مختلف از طریق این مجموعه معتبر تولیدی انجام دهید.
ما تولید نایلکس و نایلون دسته دار شفاف را علاوه بر سایزهای استاندارد که دهه هاست مردم و فروشگاه داران از آن استفاده میکنند ، در ابعاد درخواستی مشتریان عزیز هم تهیه و آماده میکنیم کمااینکه سفارشی سازی ابعاد و ضخامت انواع پلاستیک های دسته دار برای تمامی سفارش های صادراتی در حال انجام است.
اما ابعادی که ممکن است تا حد زیادی نظر شما را برای خرید کیسه دسته دار جلب کند عبارتند از اندازه ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ و ۵۵×۶۵.

خرید کیسه دسته دار

مرکز خرید کیسه دسته دار پلاستیکی درجه یک

خرید کیسه دسته دار پلاستیکی در گذشته مثل خرید عمده هر محصول دیگری ، با سختی و مشقت های زیادی همراه بوده اما امروزه شما با چند کلیک میتوانید به مراکز باسابقه و معتبر تامین کالا وصل شده و درخواست های خود را برای خرید ثبت کنید.
ضمن اینکه راحتی و امنیت چنین خرید و فروش هایی ، خواسته دیرین همه عمده فروشان و بازاریان بوده و آنها می توانند بدون اینکه حتی از خانه خود بیرون بروند ، تمام شجره نامه و لیست دقیق و جزئی اقلام تولیدی را دریافت کنند.
خاطر نشان میشود که تمام محصولات این مجموعه با ضمانت پس از فروش عرضه میشود وقیمت آنها جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران در حداقل ممکن میباشد حتی اگر تورم روزانه نرخ مواد اولیه را افزایشی کند برای دریافت آخرین لیست قیمت مجموعه تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کرده تا در اولین فرصت با شما ارتباط گرفته بشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *