در میان انواع و اقسام محصولات پلاستیکی که در بازار وجود دارد، خرید کلی کیسه فریزر عمده با رونق فراوانی برخوردار می باشد، زیرا این محصولات در واقع یکی از پر کاربردترین پلاستیک هایی هستند که بسیاری از افراد در منزل برای بسته بندی مواد غذایی و … از آن استفاده می نمایند؛ این کیسه ها دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در عین حال شفافیت خاصی دارند و می توان به سهولت از آنها استفاده نمود و نظم خاصی به وجود آورد.

خرید کلی کیسه فریزر عمده

انواع سایز بندی کیسه فریزر معمولی

انواع سایز بندی کیسه فریزر معمولی یکی از مهمترین پارامترهایی که این روزها برای هر شخص و به خصوص خانم های خانه دار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که مواد غذایی خود به صورت منظم درون یخچال یا کابینت قرار داده و در مواقع لزوم به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. برای این امر محصولی ساده و در عین حال کاربردی طراحی شده و به بازار آمده است که به آن کیسه فریزر معمولی گفته می شود.

این کیسه ها بسیار شفاف و نازک می باشند، اما در عین حال مقاومت بالایی دارند و شما می توانید با خیال راحت مواد غذایی مورد نظر خود را درون آن قرار داده و از کارایی آن برخوردار شوید.

اگر بخواهیم در مورد سایز بندی انواع کیسه فریزر معمولی سخن بگوییم، باید به این نکته اشاره کنیم که این کیسه ها به صورت معمولی و استاندارد ابعادی به میزان 25*35 دارند؛ اما برخی از کارخانجات و شرکت های تولید کننده بر مبنای نیاز مشتری آن را به صورت سفارشی نیز تولید می کنند که در این صورت می توانیم ابعاد ۲۵*۱۸، ۳۰*۲۰، ۳۲*۲۲ و ۳۴*۲۴ از این محصولات را شاهد باشیم که هر کدام از آنها کارایی منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

فروشنده اصلی کیسه فریزر معمولی عمده

فروشنده اصلی کیسه فریزر معمولی عمده اگر شما به یک فروشنده کیسه فریزر برای خرید عمده و یا جزئی این محصول مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این کیسه ها دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و شما می توانید بر مبنای نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

این کیسه ها را می توان به سه دسته معمولی، رولی، جعبه ای و چسبی تقسیم بندی نمود که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دار می باشند؛ به عنوان مثال کیسه فریزر معمولی، درون یک کیسه پلاستیکی قرار دارد و قیمت آن از سایر نمونه های این محصول کمتر است. مدل چسبی این محصولات همانگونه که از نام آن پیداست، یک چسب قدرتمند دارد که می توان توسط آن کیسه فریزر را به دیوار آشپزخانه یا یخچال چسبانده و به راحتی از آنها استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *