خرید پلاستیک بسته بندی نان

خرید پلاستیک بسته بندی نان با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به سراسر کشور انجام میپذیرد. یکی از عمده محصولاتی که امروزه در نانوایی ها مورد استفاده قرار می گیرند پلاستیک های مخصوص نان های پخته شده توسط نانوایی ها میباشند. این محصولات دارای ویژگی های خاصی هستند که موجب تمایز بین آنها و دیگر کالاهای پلیمری میشود. از مهمترین تفاوت های نایلون نانی با دیگر پلاستیک های رکابی یا دست تقویتی نازک تر بودن آنهاست مهمترین دلیلی که موجب میشود تا تولیدکنندگان این کار را به صورت خیلی نازک تولید کننده هم این است که قرار نیست این مشمبا وزن خیلی زیادی را تحمل کنند و صرفاً برای تمیز نگه داشتن آن ها استفاده می شود. در ادامه به انواع مختلف و همچنین سفارش مستقیم و خرید پلاستیک بسته بندی نان درجه یک در ابعاد گوناگون خواهیم پرداخت.

خرید پلاستیک بسته بندی نان

انواع مختلف کیسه پلاستیکی بسته بندی نانی

پرفروش ترین مدل کیسه پلاستیکی نانی ، مدل ساده و نازک است که اصطلاحا آن را با نام نایلون پوست پیازی هم می شناسند.
این محصول دارای ضخامت بسیار کم است و به خاطر همین حتی کوچکترین ابعادی که از این محصول تولید می شوند هم پر تعداد هستند و تعداد برگ های بالایی را در هر کیلو به شما خواهند داد.
اما طرح دیگری هم از پلاستیک های نانی وجود دارند که از مواد کاملا درجه یک تولید شده ، حالت دست رکابی دارند و نازک تر از حد معمول نایلون دسته دار شفاف هستند این نوع کیسه ها هم در سایز های بزرگ مخصوص نان های بربری و سنگک میباشند.

خرید پلاستیک بسته بندی نان

مقایسه نرخ فروش پلاستیک نانی رکابی با ساده

در قسمت قبل با دو مدل مختلف کیسه های پلاستیکی نانی که جزو پرفروش ترین مدل های پلاستیک های مخصوص نانوایی ها هستند آشنا شدیم اما در این قسمت به تفاوت نرخ های این دو در بازار خواهیم پرداخت.
از همین حالا بدانید که قیمت پلاستیک های نانی نازک تر در اکثر مواقع بیشتر از نایلکس های شفاف و الگوی مواقع مساوی با قیمت نایلکس شفاف دسته دار یا بدون دسته هستند و دلیل آن هم کاملا مشخص است استفاده از پلی اتیلن خالص و بدون هیچ گونه مواد گرانولی و افزودنیه درجه ۲ که در کیسه های دسته دار شفاف در حد کمی این مواد وجود دارد.
البته این اختلاف قیمت بسیار کم است و همانگونه که پیشتر گفته شد ممکن است گاهی مواقع قیمت آنها با هم برابر هم باشد.

خرید پلاستیک بسته بندی نان

خرید پلاستیک بسته بندی نان در اندازه های مختلف

خرید پلاستیک بسته بندی نان در چندین اندازه مختلف انجام می پذیرد این سایز ها با توجه به نیاز فروشندگان و نانوایی ها تهیه و آماده می شود یعنی در صورتی که ابعاد مورد نظر شما جزو ابعاد تولیدی مجموعه یا شرکت نباشد قطعاً برای شما تهیه می شود.
ابتدا سایزهای پلاستیک های نازک پوست پیازی می پردازیم این کیسه های پلاستیکی در سایز های ۳۰ ×۴۰ ، ۴۵×۶۵ ،۵۵×۷۵، ۶۰×۸۰ ، ۶۰×۹۰ و ۷۰×۹۰تولید میشوند.
سایزهای پرفروش کیسه دسته دار شفاف نازک مخصوص نانوایی ها هم در ابعاد ۵۵ ×۶۵ ،۶۵×۷۵ ،۷۵×۸۵ هستند.

خرید پلاستیک بسته بندی نان

سفارش مستقیم و خرید پلاستیک بسته بندی نان اعلا

اگر قصد شما خرید عمده محصولات پلاستیک از جمله خرید نایلکس نانی ، نایلکس دسته رکابی شفاف ، نایلون نانی ، نایلون دسته دار شفاف یا رنگی است به جای سرچ های مداوم و جستجوی قیمت های مختلف شرکت های تولیدی ، به خود کارخانه مراجعه کنید و کیفیت محصولات را در همان جا تست کنید.
در صورتی که کیفیت کالا مورد قبول و تایید شما بود اقدام به سفارش عمده محصولات کنید ما می توانیم حجم های تناژ از این دسته از کالاها را در کمترین زمان و بهترین قیمت و کیفیت برای شما تامین و در هر نقطه از کشور یا حتی خارج از کشور برای شما ارسال کنیم.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان می‌توانید از طریق فرم زیر و یا شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه با مشاوران و همکاران ما در بخش مفروض تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *