قیمت نایلون کشاورزی

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز خرید و قیمت نایلون کشاورزی در ابعاد مختلف ارائه دهنده انواع محصولات نایلونی با کیفیت و نرخ تضمینی خریداران عزیز را به تهیه بهترین کالاهای پلیمری دعوت می نماید. از مهم ترین زیر مجموعه های محصولات پلی اتیلنی که خود زیر مجموعه های بسیار پرکاربرد و پرفروش دیگری هم دارد ، نایلون های مخصوص کارهای کشاورزی هستند. به مانند نایلون عریض ، نایلون شیرینگ و نایلون بسته بندی ، این دسته از پلاستیک ها هم مطابق با نیاز مصرف کنندگان و شریط مصرف آنها تهیه و عرضه میشود. پلاستیک های نایلونی کشاورزی یک محصول بسیار باکیفیت و بادوام است که در هر مرحله از فرایند کاشت و برداشت در زمین های کشاورزی و همچنین گلخانه ها مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت نایلون کشاورزی

معرفی نایلون کشاورزی و کاربرد دقیق آن

همانطور که میدانید کیفیت تولیدات گلخانه ها و همچنین تولیدات زمین های کشاورزی رابطه کاملا مستقیمی با سلامت افراد جامعه دارد از این جهت شرکت های تولیدی خصوصی و دولتی که وظیفه تامین را بر عهده دارند ، تمام سعی خود را در جهت حفظ کیفیت محصولات انجام می دهند.
پلاستیک های کشاورزی نوعی از نایلون عریض هستند که بر پایه پلی اتیلن میباشند و با دیگر نایلون ها مثل نایلون شیرینگ و نایلون بسته بندی خشکبار یا حبوبات متفاوت هستند چون موارد مصرف آنها با بقیه فرق میکند.
این دسته از نایلون ها با اینکه قابلیت تولید در مدل ها و درجه بندی های مختلف را دارند اما اکثر مصرف کنندگان این محصولات را به صورت درجه دو تیره و یا مایل به تیره سفارش می دهند.

اهمیت تولید پلاستیک کشاورزی

امروزه شیوه های جدیدی برای عملیات کاشت و برداشت محصولات در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد و در همه روش ها استفاده از نایلون های مخصوص با ابعاد و ضخامت ویژه آن کار الزامیست به همین خاطر تولید نایلون های کشاورزی تنوع و تیراژ بالاتری به خود گرفته است.
از طرفی کشورهای همسایه و دورتر از ایران هم دارای صنعت کشاورزی پیشرفته ای هستند اما ظرفیت تهیه پلاستیک های کشاورزی را در کشورهایشان به دلایل مختلف ندارند و همیشه سعی میکنند از کارخانه های ایرانی که محصولات بسیار ارزان و مرغوبی تولید کنند سفارش خود را انجام دهند.
در این قسمت به انواع مختلف و پرکاربرد پلاستیک کشاورزی میپردازیم.

قیمت نایلون کشاورزی

خرید و قیمت نایلون کشاورزی در انواع گوناگون

نایلون های کشاورزی از چندین و چند طرح و مدل مختلف برای مصاف و کارهای گوناگون برخوردار هستند و قیمت نایلون کشاورزی در هر یک از تنوع ها کمی با هم فرق میکند.
نایلون ضدعفونی خاک، نایلون گلخانه، نایلون سلیویی، نایلون آبیاری، نایلون مالچ، نایلون کشت صیفی جات، نایلون کشت نهال، نایلون کشت بسته بندی علوفه از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین ها میباشند که کشاورزان بر اساس نوع کالا و شرایط آب و هوایی یکی از گزینه ها را انتخاب می کند.
در ادامه به توضیح مختصری راجعبه هر یک از آنها خواهیم داد.

نایلون گلخانه ای

نایلون های گلخانه ای به طور ویژه برای پوشش محصولات در گلخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.
دلیل اصلی اینکه چرا دیگر پلاستیک های ضخیم برای استفاده در گلخانه ها استفاده نمیشود مناسب بودن آن به لحاظ قیمتی و همچنین قابلیت سفارشی سازی آن است و کشاورزان در هر اندازه و ضخامتی که به آنها احتیاج داشته باشند میتوانند از کارخانه براحتی نوع خاص و مد نظر خود را دریافت کنند.
تولیدی ها همچنین می توانند، نایلون گلخانه ای مثل نایلون خیاری در رنگ های گوناگون از جمله شفاف ، سیاه ، سبز و زرد عرضه میشود البته حتما باید این نکته را در نظر گرفت که سفارش نایلون رنگی تا حدی در دفع اشعه مضر نور خورشید هم تاثیر گذار است.
این پلاستیک ها گرچه مرغوبیت و دوام بالایی نسبت به عوامل بیرونی دارند ولی پس از گذشت سه تا چهار سال دچار تغییرات ساختاری و یا پارگی می‌شوند.
پس حتما باید قبل از اینکه دچار آسیب و پارگی شود ، نسبت به تعویض به موقع آنها اقدام کرد.

قیمت نایلون کشاورزی

 

نایلون ضد عفونی خاک

همانطور که از نامشان هم مشخص است ،  این نایلون‌ها برای ضدعفونی کردن خاک، مورد استفاده قرار می گیرند و در مدت زمانی که خاک را پوشش می دهد از تمامی مواد معدنی ، موجودات زنده خاکزی ، میکرو ارگانیسم ها و خود خاک محافظت میکند.
یک مورد مصرف این پلاستیک ها هم به جهت کاهش تابش مستقیم نور خورشید میباشد که کشاورزان برای انجام آم از نایلون ضد عفونی خاک استفاده می کنند.

قیمت نایلون کشاورزی

نایلون مالچ

به بخشی از خاک که روی آن را  با خاک اره ، کاه ، گیاه خاک و ورقه های پلاستیکی ( نایلون مالچ) …می‌پوشانند و ساختاری بسیار سبک و انعطاف پذیر دارد ،مالچ گفته می‌شود.
البته بعضی از کشاورزان از اصطلاح خاک پوش هم استفاده میکنند از مالچ ها جهت محافظت از ریشه گیاه در برابر تاثیرات طبیعی مثل طوفان ، باد ،باران های اسیدی ، تگرگ ، برف و … استفاده می شود.
امروزه نایلون مالچ از ضروریات کشاورزی محسوب میشود که در تولید انواع سبزیجات و صیفی جات بکار می آید.

قیمت نایلون کشاورزی

 

 

نایلون علوفه

این دسته از نایلون بسته بندی ، برای بسته بندی علوفه در دامپروری ها مورد مصرف قرار میگیرد و همچنین استفاده از آنها یکی از بهترین راه ها برای نگهداری و ذخیره سازی سیلاژ میباشد.

خرید و قیمت نایلون کشاورزی بر اساس نیاز شما

ما در این مجموعه قادر به تهیه انواع نایلون کشاورزی متناسب با شرایط مصرف شما هستیم وظیفه اصلی نایلون های کشاورزی حفاظت از گیاهان در مقابل جمله آفات و میکروب هاست برای همین بهتر است که نایلون های کشاورزی به صورت چند لایه تهیه شوند.
ضمن اینکه با اضافه کردن افزودنی هایی مثل ANTI FOG که همان ضد مه است یا  UV که همان ضد ماورای بنفش ، IR جذب کننده مادون قرمز ،ANTI STATIC ضد الکتریسته ساکن میتوان محصولی با درجه مقاومت بسیار زیاد یا کم از لحاظ کشسانی ، عدم پارگی و ضد اشعه های مضر تولید کرد.
ضمن اینکه خریداران گرامی میتوانند متراژ و رنگ مد نظر خودشان را در هنگام سفارش اعلام کنند تا مطابق با سلیقه شخصی شما اقدام به تهیه محصول درخواستی از طرف شما کنیم.
برای ارتباط با مشاوران مجموعه ما میتوانید فرم انتهای صفحه را پر کرده و یا با شماره تلفن واحد فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *